AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3181 Del Skrevet 20. mai 2014 Syns Simone hadde fin sminke i kveld Gøy at Aurora kom tilbake! Anonymous poster hash: bccf1...72c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3182 Del Skrevet 20. mai 2014 Under denne parsermonien var det mange facepalm-øyeblikk. Anonymous poster hash: dedc0...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2014 #3183 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor klikker Labi hver gang noen spiller spillet? Er det fordi han er dum som et brød? Ja. Det må det være. For han er jo den som snakker mest taktikk av de alle. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 20. mai 2014 #3184 Del Skrevet 20. mai 2014 Labi er jo stokk dum! Ser han ikke selv at han driter seg ut? Klikker fordi det er så mye spill på hotellet. Ja hva er det han driver med selv da?! Jesus, for en idiot. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 20. mai 2014 #3185 Del Skrevet 20. mai 2014 Ha det bra Simone. Kom IKKE tilbake Kommer heller ikke til å savne deg Men hva ER det med Labi for noe egentlig? Han må ha en hjerneskade eller noe. Han er jo helt på tryne. For en dust. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 20. mai 2014 #3186 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg liker Aurora mye bedre nå enn før! You go girl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3187 Del Skrevet 20. mai 2014 Jaaaaaaaaaaaa Anonymous poster hash: fe433...bf8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3188 Del Skrevet 20. mai 2014 Labi som gikk ut i media fordi han mente tv3 fremstilte han som dum. Det sier jo egentlig alt, han innser jo ikke selv hvor dum han er. Slike mennesker burde SERIØST bli beskyttet mot seg selv, og HVERTFALL ikke bli brukt som tv-underholdning. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 20. mai 2014 #3189 Del Skrevet 20. mai 2014 Begynner å bli så lei av å høre ordet "falsk", de fleste der inne skjønner jo ikke hva det vil si virker det som. Ann-M, Gabriel og gjengen der har jo aldri utgitt seg for å støtte den andre gruppa, hvorfor er det da falskt av dem å ville ha de ut? Aaah, blir så irritert på å se så mange folk uten selvinnsikt. Labi minner meg for øvrig om stereotypen av mannfolk på steroider, skikkelig treg i oppfattelsen kombinert med å være superhissig. Han skjønner jo ikke en skit av hva som foregår rundt seg, ikke en gang hva han selv gjør, men må likevel blande seg inn i det på en aggressiv måte. I starten var det underholdende, men nå synes jeg nesten TV3 bør ta selvkritikk på at de har sendt inn en fyr som åpenbart burde beskyttes mot seg selv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3190 Del Skrevet 20. mai 2014 http://www.seher.no/kjendis/gutter-kommer-bort-til-meg-og-snakker-dansk-71608 hva feiler folk???????????? Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3191 Del Skrevet 20. mai 2014 http://www.seher.no/kjendis/gutter-kommer-bort-til-meg-og-snakker-dansk-71608 hva feiler folk???????????? Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 Må være løgn. Kan ikke forstå noe annet. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3192 Del Skrevet 20. mai 2014 Labi vil ikke skuffe moren sin ved å ha sex, men å oppfører seg som en hjernedød idiot har han ingen problemer med..? where is the logic?? Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3193 Del Skrevet 20. mai 2014 http://www.seher.no/kjendis/gutter-kommer-bort-til-meg-og-snakker-dansk-71608 hva feiler folk???????????? Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 Helt ærlig kan jeg se for meg at mange (ikke alle) gutter synes det er morsomt å sjekke henne opp, bare for hun er så ræva og stygg. Litt sånn at man vedder på at en kompis ikke får til / vil sjekke opp ekleste (personlighetsmessig) dama i lokalet.. :D Anonymous poster hash: e0db2...b2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 20. mai 2014 #3194 Del Skrevet 20. mai 2014 Greier ikke å snakke dritt om Labi, for jeg tror ærlig talt at det feiler han noe. Er det mulig å være SÅ dum uten at det er noe feil liksom? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3195 Del Skrevet 20. mai 2014 Dessuten har jo Simone framstilt seg på Paradise Hotel som en sjalu kjerring som er helt utsulta på mannlig oppmerksomhet, hun sees vel på som et lett bytte på byen da. Anonymous poster hash: e0db2...b2f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 20. mai 2014 #3196 Del Skrevet 20. mai 2014 Greier ikke å snakke dritt om Labi, for jeg tror ærlig talt at det feiler han noe. Er det mulig å være SÅ dum uten at det er noe feil liksom? Jeg hadde en gutt i klassen for noen år siden som oppfører seg helt likt som Labi, snakker helt prikklikt også! Jeg tror ikke det feiler han noe, men han har utrolig lav IQ. Det er lett å slenge rundt seg med bemerkningen "dum" på folk man ikke liker, men Labi er rett og slett definisjonen av DUM. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3197 Del Skrevet 20. mai 2014 Den godeste Labinot for ett årsiden. Blitt noen steroidekurer siden den gang... https://gifboom.com/x/05dcf81d Anonymous poster hash: d21c1...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 20. mai 2014 #3198 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg hadde en gutt i klassen for noen år siden som oppfører seg helt likt som Labi, snakker helt prikklikt også! Jeg tror ikke det feiler han noe, men han har utrolig lav IQ. Det er lett å slenge rundt seg med bemerkningen "dum" på folk man ikke liker, men Labi er rett og slett definisjonen av DUM. Har aldri sett noen som han før, er vel litt derfor også. Er mange jeg ikke liker osv, men ingen som er direkte DUMME. Har bare så vanskelig for å forstå at det IKKE er noe som skurrer, haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 20. mai 2014 #3199 Del Skrevet 20. mai 2014 Han Labi er jo helt vanvittig ustabil, han skremmer meg nesten... Han er dum som er brød og fatter ingenting, men han KLIKKER jo faktisk, uten at jeg klarer å skjønne hvorfor... Skummel type 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 20. mai 2014 #3200 Del Skrevet 20. mai 2014 Hadde vært en drøm om Audun kom inn igjen på torsdag:D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå