Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg har da gitt kort referat til andre når de har lurt, så da håpet jeg at andre ville være greie med meg og. Jeg har ikke tid og ork til å se en times kjedelig PH episode på nett.

Men men.. det var vel ikke så viktig uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har da gitt kort referat til andre når de har lurt, så da håpet jeg at andre ville være greie med meg og. Jeg har ikke tid og ork til å se en times kjedelig PH episode på nett.

Skjerp deg ass. Du lager jo bare kvalm! :glare:

Anonymous poster hash: c6121...97c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kine har fredning. AM sier at hun bør sende hjem Simone. Simone sier at hun bør sende hjem AM. Kine velger til slutt å sende hjem Jeanett. Joakim blir sur fordi hun sendte hjem partneren hans og nekter å sove i samme seng som henne.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine har fredning. AM sier at hun bør sende hjem Simone. Simone sier at hun bør sende hjem AM. Kine velger til slutt å sende hjem Jeanett. Joakim blir sur fordi hun sendte hjem partneren hans og nekter å sove i samme seng som henne.

OK, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett torsdagens episode - kan noen gi meg en kort recap av hva som skjedde, spesielt dette med Joachim som mange har kommentert? Hva sa og gjorde han og hvorfor?

Kine hadde fredning og valgte å sende ut Jeanette. Joachim klikka fordi han mente det var dårlig gjort av Kine å ikke advare Jeanette på forhånd, og til det svarte Kine at hun tok valget like før parsermonien noe Joachim ikke trodde på og fortsatte å angripe henne. Han spurte også Triana om han kunne sove på solo fordi han ikke ville dele seng med Kine. Etterpå snakket både Jeanette, Joachim og Simone stygt om Kine i snakkeboksen. Det hele endte med at Joachim sov på gulvet.

Det lignet veldig på situasjonen som oppstod da Joachim sendte Håkon hjem og alle ble sur, og det er vel egentlig derfor folk reagerer på oppførselen hans.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud så irritert jeg blir på slike jenter som rett og slett ser på homofile som motetilbehør. LA oppfører seg helt motbydelig, og det verste er vel at hun selv mener hun har et sååå bra menneskesyn.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stakkars AM! Labi som dissa puppeområdet hennes. Hun kan jo ikke noe for at hun har store areolaer. "Plommene"? Herrefred så barnslig.

Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva var det egentlig han sa om puppene hennes?

Anonymous poster hash: 2583a...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva var det egentlig han sa om puppene hennes?

Han sa at det puppeområdet ved brystvortene var stygt. De dusjet sammen nemlig. Kalte dem plommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Han sa at det puppeområdet ved brystvortene var stygt. De dusjet sammen nemlig. Kalte dem plommer.. Anonymous poster hash: bccf1...72c

For en forfengelig fyr.. Syntes hu er flott!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønte ikke om han mente de var små eller store :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er Labi 10 år gammel?

Utrolig umoden. Hvem var det han hadde samleie med? Jeg hadde aldri klart å ha han inni meg.*grøss*

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det var Kine. Æsj, han er helt utrolig ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det Simone vi så gå med Ann Marielle etter at Nico kjeftet på henne? Trodde ikke Simone likte Ann Marielle jeg? :klo:

Ps. Til de som roper "spoiler" for alt. De viste det på slutten av dagens episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Var det Simone vi så gå med Ann Marielle etter at Nico kjeftet på henne? Trodde ikke Simone likte Ann Marielle jeg? :klo:

Ps. Til de som roper "spoiler" for alt. De viste det på slutten av dagens episode.

Nei, Kine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nicolai taper seg. Hvorfor må han angripe AM?

Joakim er så ufyselig at han orker jeg ikke å kommentere noe mer.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gud så irritert jeg blir på slike jenter som rett og slett ser på homofile som motetilbehør. LA oppfører seg helt motbydelig, og det verste er vel at hun selv mener hun har et sååå bra menneskesyn.

Helt enig! Synes det er vemmelig å se på. Hun driver å skryter av at hun har en homofil bestevenn.. Jeg må si at det har faktisk jeg også, og både jeg og han blir kvalm av å høre på henne. Snakk om sette folk i bås! "Jeg har masse homsevenner! De er så sprudlende og kjekke, jeg blir alltid venn med deeee!" Æsj.

Anonymous poster hash: e0db2...b2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...