Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bra oppsummert, Lillemeg!

Utrolig uflaks for Ann Marielle at hun havnet på PH samme sesong som Simone og Casper. Iikke glem Casper på verstinglista, han var ond han, ewww. Tror AM hadde gått greit overens med de andre hvis det ikke hadde vært for de to.

Av og til møtes skjebner og kolliderer med et gigantisk smell, som får ringvirkninger i uoverskuelig fremtid. Simone kommer alltid til å bli husket som den mindre pene jenta som ble så sjalu at hun gikk inn for å ødelegge livet til den pene jenta. Noe som antagelig kommer til å hjemsøke Simone i fremtiden, både ift jobb, nye venner og potensielle kjærester. Det kommer et liv etter Paradise Hotell.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hele startet jo fordi Mats var kåt, og ville ha noen å kose med i sengen. Derfor valgte han Heida Alexandra fremfor AM. Snakk om å være styrt av kjønnsorganet sitt.

Så kom AM tilbake, og Mats var kåt på henne som vanlig. Da han innså at slaget var tapt, og at han ikke kom til å få seg noe av AM, ble han hevngjerrig og ville se at AM fikk det vondt. Derfor ville han stå med alle jenter som satt foten på hotellet istedenfor AM.

Anonymous poster hash: 46281...30a

Jeg må si det er litt fascinerende når man ser det samme programmet, og tolker det så diametralt forskjellig. 1) Du sier konflikten startet av at Mats ble kåt. Er det galt å bli kåt? Nei. 2) Du sier han skiftet partner pga dette. Er det galt å skifte partner? Nei. 3) Du sier han er styrt av kjønnsorganet sitt. Er det galt å ville ha en partner man kan kose med? Nei. Jeg kunne stilt flere spørsmål, men jeg skal la det være. Min formening er at primadonnanykkene til AM var den utløsende faktoren. Hun tålte ikke å bli plassert i skyggen av Heidi Alexandra, derfor forvandlet hun seg til en hevngjerrig bitch. (jfr argumentasjon i tidligere innlegg)

Når det er sagt, syntes jeg veldig lite om hvordan Mats opptrådte i gårsdagens episode. Selv om han har grunn til å være sint, burde han klare å holde seg for god til noen av kommentarene han kom med. Og jeg er skuffet over at han ikke viste noe glede over å komme til finalen. Selvfølgelig var det et taktisk valg, men jeg ser virkelig ikke hva som var taktisk med å anklage jentene for dette. Aurora klarte å komme med gode argumenter for hvorfor han fortjente plassen, noe som kanskje var enda mer overraskende. Forhåpentligvis var unnskyldningen og klemmen på slutten en avrunding av hele konflikten.

Endret av Gladius Veritatis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg tror faktisk Simone kanskje er litt glad nå for at hun røyk ut, og LA overtok rollen som sjefsmegge...??

Hadde hun fortsatt inne på hotellet, fortsatt og spydd ut dritt, hadde vel råtne egg på huset hennes m.m.

vært et faktum.

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med deg. Noen som husker Casper? Han var ikke akkurat grei heller....

Jeg prøver å glemme han.... :kvalm:

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må si det er litt fascinerende når man ser det samme programmet, og tolker det så diametralt forskjellig. 1) Du sier konflikten startet av at Mats ble kåt. Er det galt å bli kåt? Nei. 2) Du sier han skiftet partner pga dette. Er det galt å skifte partner? Nei. 3) Du sier han er styrt av kjønnsorganet sitt. Er det galt å ville ha en partner man kan kose med? Nei. Jeg kunne stilt flere spørsmål, men jeg skal la det være. Min formening er at primadonnanykkene til AM var den utløsende faktoren. Hun tålte ikke å bli plassert i skyggen av Heidi Alexandra, derfor forvandlet hun seg til en hevngjerrig bitch.

Når det er sagt, syntes jeg veldig lite om hvordan Mats opptrådte i gårsdagens episode. Selv om han har grunn til å være sint, burde han klare å holde seg for god til noen av kommentarene han kom med. Og jeg er skuffet over at han ikke viste noen glede over å komme til finalen. Selvfølgelig var det et taktisk valg, men jeg ser virkelig ikke hva som var taktisk med å anklage jentene for dette. Aurora klarte å komme med gode argumenter for hvorfor han fortjente plassen, noe som kanskje var enda mer overraskende. Forhåpentligvis var unnskyldningen og klemmen på slutten en avrunding av hele konflikten.

Lol. AM aksepterte situasjonen mellom Mats og Heidi Alexandra før hun røk. Hun forlot også hotellet med verdighet. Det var da ikke hennes "primadonnanykker" som gjorda at hun røk ut. Nå må du nesten se episodene om igjen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøver å glemme han.... :kvalm:

Om jeg ikke husker feil, så var vel han en av de første som startet og bygget opp under dette hatet mot AM.. Var så glad når han røk ut!!

Anonymous poster hash: ceb98...691

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg må si det er litt fascinerende når man ser det samme programmet, og tolker det så diametralt forskjellig. 1) Du sier konflikten startet av at Mats ble kåt. Er det galt å bli kåt? Nei. 2) Du sier han skiftet partner pga dette. Er det galt å skifte partner? Nei. 3) Du sier han er styrt av kjønnsorganet sitt. Er det galt å ville ha en partner man kan kose med? Nei. Jeg kunne stilt flere spørsmål, men jeg skal la det være. Min formening er at primadonnanykkene til AM var den utløsende faktoren. Hun tålte ikke å bli plassert i skyggen av Heidi Alexandra, derfor forvandlet hun seg til en hevngjerrig bitch. (jfr argumentasjon i tidligere innlegg)

Når det er sagt, syntes jeg veldig lite om hvordan Mats opptrådte i gårsdagens episode. Selv om han har grunn til å være sint, burde han klare å holde seg for god til noen av kommentarene han kom med. Og jeg er skuffet over at han ikke viste noe glede over å komme til finalen. Selvfølgelig var det et taktisk valg, men jeg ser virkelig ikke hva som var taktisk med å anklage jentene for dette. Aurora klarte å komme med gode argumenter for hvorfor han fortjente plassen, noe som kanskje var enda mer overraskende. Forhåpentligvis var unnskyldningen og klemmen på slutten en avrunding av hele konflikten.

Du er forferdelig irriterende, alt du sier er bullshit. Vær så snill å plag noen andre.

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg ikke husker feil, så var vel han en av de første som startet og bygget opp under dette hatet mot AM.. Var så glad når han røk ut!!

Anonymous poster hash: ceb98...691

Ja, han var en av de første. Amy begynte også å mislike AM kun på grunn av at så mange andre gjorde det, deriblant Casper. Amy har null selvtillitt og følger flokken på grunn av at det er så viktig for henne å bli akseptert av dem. Alle så vel det hun gjorde dagen før hun sjekket ut?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mats er ikke taktisk - han er irrasjonell og følelsesstyrt. Derfor handler han som han gjør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må si det er litt fascinerende når man ser det samme programmet, og tolker det så diametralt forskjellig. 1) Du sier konflikten startet av at Mats ble kåt. Er det galt å bli kåt? Nei. 2) Du sier han skiftet partner pga dette. Er det galt å skifte partner? Nei. 3) Du sier han er styrt av kjønnsorganet sitt. Er det galt å ville ha en partner man kan kose med? Nei. Jeg kunne stilt flere spørsmål, men jeg skal la det være. Min formening er at primadonnanykkene til AM var den utløsende faktoren. Hun tålte ikke å bli plassert i skyggen av Heidi Alexandra, derfor forvandlet hun seg til en hevngjerrig bitch.

Når det er sagt, syntes jeg veldig lite om hvordan Mats opptrådte i gårsdagens episode. Selv om han har grunn til å være sint, burde han klare å holde seg for god til noen av kommentarene han kom med. Og jeg er skuffet over at han ikke viste noen glede over å komme til finalen. Selvfølgelig var det et taktisk valg, men jeg ser virkelig ikke hva som var taktisk med å anklage jentene for dette. Aurora klarte å komme med gode argumenter for hvorfor han fortjente plassen, noe som kanskje var enda mer overraskende. Forhåpentligvis var unnskyldningen og klemmen på slutten en avrunding av hele konflikten.

Du er mann, og utstyrt med pikk ;) Det er et faktum. Vi jenter har ett hode, og tenker med det. Dere sliter med konflikt mellom det store og det lille hodet stadig.

Hva du glemte og ta med, er at AM satt foran kamera og sa at hun unte Mats litt kos etter at han og Heida A. "fant tonen"

Det som imidlertid var begynnelsen på slutten av vennskapet/alliansen mellom AM og Mats, var ETTER at AM reddet Mats, sa han rett ut at han måtte redde LA, pga Christer.

Skulle hun være et mehe og fremdeles være på parti med han? Nei. Da gikk hun til Gabriel. Trust broken.

Forøvrig godt å se at du ikke er helt pro "alle bros" der inne, men faktisk reagerer på de siste utspillene fra Mats...:)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje produksjonen tok en pay back fra labi?

Dette er SÅ sant! Dette tenkte jeg faktisk ikke på med engang, men ja... NÅ skjønner han vel hvor bittert det er. Fantastisk! Han var til og med såret fordi han ikke fikk en beklagelse fra produksjonen.... LOL!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hun nordlendingen som mobba som F i første sesongen

Signerer den. Kebab-Lene fra Tromsø -for et ekkelt menneske!

Hun ble deilig nok presset til å gå ut offentlig og be om unnskyldning. Både hun og mobbe-venninnen Nanna har slitt med sure kommentarer på byen etterpå og begge sliter med å få jobb nå i ettertid. Gleder meg og håper det samme for Lene A, Simone, Nico og Mats.

Karma is a bitch! ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mats er ikke taktisk - han er irrasjonell og følelsesstyrt. Derfor handler han som han gjør.

Helt enig. Taktikken kom fra Christer alene. Mats klarte jo søren meg ikke å skjule det heller når han skulle rett før de skulle vise bildet. Han dreiv og ga et sånt skyldig smil da Nico sa at han stoler på at de har gjort et godt valg. Mats er jo helt idiot.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Twistene bestemmes underveis. Dette er spekulativt Reality-TV med stor R.

Jo mere naive, uskyldige og snille personer parret med bastante, herskesyke og ondsinnede sådanne går i strupen på hverandre - jo bedre TV -underholdning.

Deltagerne er som marionetter i et dukketeater - og dere kan banne på at det har vært laaaange diskusjoner i crewet på hvordan ting skal utvikle seg, og ende denne sesongen. Jfr: Miguel som crewet hadde bedt om at han skulle slippe kula.

Hva som for meg ble kvalmt og vondt å se på, var massiv mobbing og utfrysing - og jeg håper tv3 kan ta selvkritkk på dette. Man kan jo håpe....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Mats har jo sagt at han har fått 11 jobbtilbud etter PH. Og at han fikk den oppmerksomheten han ville, og at han er fornøyd.

Ingen selvinnsikt her i gården. Enten er det med jobbtilbudene tull, noe jeg tror, eller så kan jeg ikke forstå at folk vil ansette den ustabile fyren der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Noen som husker Casper? Han var ikke akkurat grei heller....

Huff Casper hadde jeg jo helt glemt!!

En liten ekkel guttevalp som tror han har draget på damene. Eeeew! :kvalm:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LA og Christer passer så bra sammen

...... lurer på hvem av dem som går lei av hverandre først?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats har jo sagt at han har fått 11 jobbtilbud etter PH. Og at han fikk den oppmerksomheten han ville, og at han er fornøyd.

Ingen selvinnsikt her i gården. Enten er det med jobbtilbudene tull, noe jeg tror, eller så kan jeg ikke forstå at folk vil ansette den ustabile fyren der.

Jeg er 100 sikker på at dette er tull ;) Ellers så er det folk som er helt lik Mats som vil ansette han

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff Casper hadde jeg jo helt glemt!!

En liten ekkel guttevalp som tror han har draget på damene. Eeeew! :kvalm:

I følge facebook skulle han si opp rørleggerlærlingjobben - og satse på modellyrket...Good luck med det liksom...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 100 sikker på at dette er tull ;) Ellers så er det folk som er helt lik Mats som vil ansette han

Det var ihvertfall en stund siden han skrev det - etter de siste dagene ville jeg ikke ansatt han om så han hadde jobbet gratis for meg....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...