Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg reagerte vel mest på at Mats og Kine ble belønnet for trofastheten sin med at den ene måtte ryke ut. Det synes jeg var litt drøyt da det jo var litt sånn damned if you do, damned if you don't.

Når først en av dem skulle ryke hadde jeg i det minste håpet på at Mats måtte ut...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette leste jeg i kommentarfeltet på bloggen til LA:

" Ellers, så vet jeg jo at gutten som vinner i dag ikke får utbetalt pengene fordi han har fortalt det til hele Norge.. HEIA han.... Må være super nedsig :P haha"

................ Lurer litt på hva det skal bety. Håper at dette er riktig og ikke bare spekulasjoner. Jeg håper virkelig at Aurora og Nicolai vinner og Aurora slipper kula.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg reagerte vel mest på at Mats og Kine ble belønnet for trofastheten sin med at den ene måtte ryke ut. Det synes jeg var litt drøyt da det jo var litt sånn damned if you do, damned if you don't.

Når først en av dem skulle ryke hadde jeg i det minste håpet på at Mats måtte ut...

Dette er jeg helt enig i. Jeg synes at dette opplegget var litt dustete.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ting til. Jeg takler ikke den dobbel moralen til mobbegjengen. De kan gjøre hva faen de vil, men så fort Aurora og AM gjør det samme da er det helt fuckings feil? Det går bare ikke an. Jeg bare sitter å rister på hodet av de brødhuene der inne. Huff

Lurer på om noen av mobbegjengen skammer seg jeg? Etter de får se seg selv på Tv

Tviler :roll:

Anonymous poster hash: 50121...293

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om det har vært nevnt men Aurora bøyer seg for støvet.

Ellers har jeg merket meg at denne tråden er en gedigen pluss-sanker for dem (oss) som holder med AM, Aurora og Gabriel.

(Sikkert ingen som tenker på det. Neeeeida.) :rolleyes:

Anonymous poster hash: e818d...1a8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Sikkert ingen som tenker på det. Neeeeida.) :rolleyes:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Hæ? :fnise: Det er vel ingen som skriver her bare fordi de får pluss, kan jo ikke akkurat bytte dem inn i penger eller noe. (Det hadde vært noe det!)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det her kan faktisk tyde på at den mobbegjengen med Simone, LA og Mats i spissen kanskje har vært adskillig verre enn det vi TV-seerne har fått se. Og at de i virkeligheten er enda verre medmennesker enn vi kunne ha forestilt oss. Ihvertfall inne på Paradise Hotel (ja jeg vet en slik setting kan få frem det verste i folk...men det finnes likevel et minimum av folkeskikk).

At mye av det verste er klippet vekk, og det lille TV3-crewet har gjort for å roe ned mobbegjengen bare har sørget for at det ikke har eskalert til noe som i arbeidslivet ville vært klare brudd på HMS.

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Veldig enig i det du sier der. Nå vet vi om minst to tilfeller hvor crewet har grepet inn overfor mobbingen: I den episoden som ble sendt i går, og da Nico ropte og skrek til AM på fest (noe jeg for øvrig tipper Simone stod bak, for det var sånne tåpelige kjerringargumenter - når har noen gang en gutt hisset seg opp over at ei tilfeldig dame flørter mye, liksom?). Og sjansen er stor for at de har grepet inn skjedd flere ganger.

På den andre siden står da mobbegjengen og bortforklarer oppførselen sin med at det skjer så mye vi ikke vet om fordi det blir klippet vekk (altså underforstått at det er da AM har vært så fæl, men det får ikke vi vite). Ja, nå vet vi altså at crewet har irettesatt dem flere ganger for mobbing uten at vi har fått se det, så det har iallfall skjedd. Derimot har ikke mobbegjengen greid å komme med ett - 1 - eneste eksempel på fæle ting AM har sagt eller gjort som har blitt klippet bort, og jeg tror vi kan være temmelig sikre på at de ville kommet med det dersom det fantes slike eksempler. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nok en gang for AM og Aurora kjeft for valget sitt. Er 100% sikker på at hvis de hadde valgt Christer, så hadde fått kjeft da å :roll: Alt de gjør er galt.

Jeg er nesten sjokkert over at Simone ikke skulle lage sur stemning og angripe A og AM på festen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nesten sjokkert over at Simone ikke skulle lage sur stemning og angripe A og AM på festen.

Det gjorde hun sikkert, bare at det ikke kom med...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjorde hun sikkert, bare at det ikke kom med...

Rettelse: Det er ikke så ofte hun angriper direkte. Hun går mest rundt og baksnakker og lager dårlig stemning og lar de andre ta drittjobben med å gå i strupen på AM, nyttige tjenere som Nico og LA.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Det er ikke så ofte hun angriper direkte. Hun går mest rundt og baksnakker og lager dårlig stemning og lar de andre ta drittjobben med å gå i strupen på AM, nyttige tjenere som Nico og LA.

Enig. LA fikk jo streng beskjed om å sette de på plass da hun fikk komme inn igjen :roll:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trygt å lese i spoilertråden? For de vet vel ikke mer enn oss akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det trygt å lese i spoilertråden? For de vet vel ikke mer enn oss akkurat nå?

Det er HELT TRYGT å lese i spoiler-tråden. Det er bare spekulasjoner der også. :) :)

Anonymous poster hash: 2b391...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nok en gang for AM og Aurora kjeft for valget sitt. Er 100% sikker på at hvis de hadde valgt Christer, så hadde fått kjeft da å :roll: Alt de gjør er galt.

"Dere velger ikke Mats fordi dere er så bitre, tenker bare med følelser og klarer ikke legge ting bak dere, tenk på alt Mats har gjort for dere, blabla hylhyl"

Hadde vel blitt noe sånt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tiaen

Jeg har aldri blitt så kvalm over noen på tv. Jeg har aldri blitt så FORBANNA av å se på tv.

Mats, er en empatiløs liten drittunge. Virker som han mangler noe, kalt føleleser. Det er ekkelt å se på at han sitter å SMILER/ler når Aurora og AM blir angrepet av mobbegjengen. Jeg blir fysisk kvalm av det mennesket, og er det noen som ikke oppfører seg som menneskelig, så er det han. Mats sa "vet ikke om jeg kan kalle AM og Aurora for mennesker engang", men han bør ta seg en stor titt i speilet, for han oppfører seg som en umenneskelig sosiopat i mine øyne. Han kaller Aurora og AM for spyfluer. "Eg HATAR Aurora og AM". Det er noe alvorlig i veien med det mennesket. Simone, Nico, Chris, LA osv, de sitter ikke å sier at de HATER Aurora og AM, og de bruker ikke så mye tid og energi på å ødelegge for dem, og faktisk nyter det, slik som Mats. Mats er virkelig SKRUDD i hodet, og jeg syns synd på Aurora og AM som har måttet ha så mye å gjøre med det EKLE mennesket. Jeg syns at Mats er verre en LA og Simone, og det er skummelt hvor mye han har forandret seg under oppholdet. Den virkelige siden kom fram.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tviler :roll:

Anonymous poster hash: 50121...293

LA har jo skrevet at hun ikke ser på PH en gang. Men vi har ikke sett snurten til en unnskyldning fra de (bortsett fra Joakim) så om de angrer på noe vedder jeg de angrer på "måten de ble fremstilt". De føler tydeligvis at de aldri var slem mot AM, flere av de som har sagt det via Facebook. Nå har ikke jeg de eksakte sitatene, de er tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LA har jo skrevet at hun ikke ser på PH en gang. Men vi har ikke sett snurten til en unnskyldning fra de (bortsett fra Joakim) så om de angrer på noe vedder jeg de angrer på "måten de ble fremstilt". De føler tydeligvis at de aldri var slem mot AM, flere av de som har sagt det via Facebook. Nå har ikke jeg de eksakte sitatene, de er tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

Det er faktisk en stund siden vi har hørt noe fra dem... Det var i mars Siri skrev på Facebook at ingen hadde mobbet Ann Marielle. Jeg synes det har vært veeeldig taust fra mobbegjengen i det siste... Simone og Jeanett har sluttet å blogge og skriver ikke noe særlig på Facebook heller. Lene Angelica har sluttet å svare på kommentarer på sin blogg (not that I blame her). Jeg innbiller meg, eller har iallfall lyst til å tro, at et såpass oppegående menneske som Siri kanskje har skiftet litt mening etter å ha sett hva som har foregått de siste ukene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...