Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ser at det er noen som har skrevet at de har klaget til produksjonen. Hvordan er det man gjør det? Jeg vil gjerne også sende inn en klage...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke for å være stygg, men Mats virker litt ond på en måte. At han har en del psykopatiske trekk. Leste igjennom disse, og må si at en del av dem stemte.

1. Overflatisk sjarm og gode intellektuelle evner
  2. Fravær av vrangforestillinger og andre tegn på irrasjonell tenkning
  3. Upålitelig
  4. Løgnaktig og falsk
  5. Mangler anger- og skamfølelse
  6. Mangelfullt motivert antisosial atferd
  7. Dårlig dømmekraft, og manglende evne til å lære av erfaring
  8. Patologisk egosentrisitet og manglende evne til kjærlighet
  9. Manglende innsikt
  10. Lite responsiv i mellommenneskelige relasjoner
  11. Underlig og frastøtende oppførsel, både edru og i beruset tilstand

Mye som er å se igjen i Mats her, ja. Bortsett fra dette med gode intellektuelle evner. Dette finner jeg ikke hos Mats overhodet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg likte å Mats og LA i da de sjekket inn, men ikke mer. Fy FAEN for noen mennesker de er. Sorry banningen, men blir bare så sint,

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Mye som er å se igjen i Mats her, ja. Bortsett fra dette med gode intellektuelle evner. Dette finner jeg ikke hos Mats overhodet.

Nei, her er det bare onde motiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke jeg. Jeg synes hun var fæl. Hun trodde hun eide spillet og drev med den øyenbrynsdansingen hele tiden. Jeg irriterte meg hver eneste gang hun åpnet munnen sin og skulle fortelle hva som skjedde på hotellet som om hun, ja, eide spillet. Totalt feil. Hun tenkte nok alt for høyt om seg selv. Det var også temmelig irriterende at hun sa "jeg skal bli den første lesbiske som vinner PH" hver eneste gang hun åpnet munnen.

Er såååå enig! - Jeg er så tøff.... Blablabla, - jeg er en bra spiller ..... Blablabla - taktikk blabla... Må være bittert å ikke komme lengre enn hun gjorde etter å ha prøvd å fremstille seg som en som skulle komme langt. Og fysj så slem hun var imot Maria da hun ba henne om å gå ut av rommet og komme tilbake om fem minutter. DET ER UTFRYSNING !!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er blitt bekreftet der hvem som vinner og hvem som slipper kula.

Anonymous poster hash: d1c2b...37d

Pøh. De spekulerer like mye der som i denne tråden. Alle tror noe men ingen vet sikkert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Det gjør ikke jeg. Jeg synes hun var fæl. Hun trodde hun eide spillet og drev med den øyenbrynsdansingen hele tiden. Jeg irriterte meg hver eneste gang hun åpnet munnen sin og skulle fortelle hva som skjedde på hotellet som om hun, ja, eide spillet. Totalt feil. Hun tenkte nok alt for høyt om seg selv. Det var også temmelig irriterende at hun sa "jeg skal bli den første lesbiske som vinner PH" hver eneste gang hun åpnet munnen.

Nja, jo. Folk liker vel forskjellige av de som har vært der inne. Jeg har likt Siri, Ann Mariell og Maria best av de som har vært på hotellet i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Er såååå enig! - Jeg er så tøff.... Blablabla, - jeg er en bra spiller ..... Blablabla - taktikk blabla... Må være bittert å ikke komme lengre enn hun gjorde etter å ha prøvd å fremstille seg som en som skulle komme langt. Og fysj så slem hun var imot Maria da hun ba henne om å gå ut av rommet og komme tilbake om fem minutter. DET ER UTFRYSNING !!!

Enig enig. Og herre, så oppmerksomhetssyk hun skal være også.. Liker bare ikke sånne folk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AM så søt: "Aurora, hvis du ikke greier å slippe kulen, så er vi her for deg uansett." Akkurat som da Aurora valgte Nico til finalen: AM syntes det var et høl i huet valg, men sa at hun støttet henne uansett. Det er slik en god venninne skal være. Aurora er heldig som gikk ut av hotellet med en lojal venninne som AM, det er den beste premien man kan få.

Simone og LA, derimot, fløy nesten i synet på hverandre da det ble snakk om å komme inn igjen: "Nico vil stå med meg!!" "Nei, han vil stå med MEEEG!" Ha ha, jeg gir vennskapet deres to måneder, så husker de hvorfor de mislikte hverandre sånn til å begynne med.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For øvrig festlig å se hvordan den rettferdige harmen til LA fordampet på et øyeblikk da Triana irettesatte henne. Plutselig var hun bare smil og glede og sååå positiv til Aurora. I et nanosekund skjønte hun hvordan hun tar seg ut ut fra utsiden. Yack.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det siste der glemte jeg å nevne. Det var totalt unødvendig av Siri. Det er helt greit at de snakker taktisk når de er der inne, men alle sosialt oppegående mennesker skifter tema når noen andre kommer.

AM så søt: "Aurora, hvis du ikke greier å slippe kulen, så er vi her for deg uansett." Akkurat som da Aurora valgte Nico til finalen: AM syntes det var et høl i huet valg, men sa at hun støttet henne uansett. Det er slik en god venninne skal være. Aurora er heldig som gikk ut av hotellet med en lojal venninne som AM, det er den beste premien man kan få.

Simone og LA, derimot, fløy nesten i synet på hverandre da det ble snakk om å komme inn igjen: "Nico vil stå med meg!!" "Nei, han vil stå med MEEEG!" Ha ha, jeg gir vennskapet deres to måneder, så husker de hvorfor de mislikte hverandre sånn til å begynne med.

Veldig godt skrevet! Det er så sant!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig finaluge!

LA kommer direkte ind med finale billet.

nico fik også sin finaleplads uden at kæmpe selv. Så fik mats den også samt aurora! Ingen tvist eller fristelser så samtlige fik sine pladser uden at ha påvirket det selv!!! Norske produktionstean er en joke.

Max 3 som burde klare en pardise casting haha!

Marius og arman falder for gruppetryk hele tiden og har ingen mening selv.

Labi har jeg bare ondt af.

LA virker som en tøs ret fra 8 klasse!

Shit så dum LOL LOL

Der er jo inget spil i det hele taget i år! Bare AM og Aurora som har vist lidt.

I danske paradise får man respekt om man spiller spillet. I norge er man falsk og jeg ved ikke hvad. Meget mystisk at der kan være så stor forskel.

Men men danske paradise var også en katastrofe i år.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig bra at AM advarte Aurora om at Nico kommer til å slippe kula. I går kveld så det skikkelig mørkt ut, for jeg trodde ingen av dem visste at Nico planla å slippe. Nå er Aurora advart og får en fair sjanse. Håper hun bruker den <3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Norsk Paradise har absolutt mye å lære av den danske! Skal PH ha ny sesong neste år bør de ta inn folk som er skikkelig spillere. Det går an å være utspekulert og spille spillet uten å være ufyselig mobber.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
roffe
05.06.2014 kl.00:50
hehe..voldsomme reaksjoner på dere her da jenter.

Synes vi også må gi LA litt positiv feedback også. Hun er jo pen og sexy. Alle gutter ville takket ja til å korke fitta til Lene. Tipper hun er superdyktig til å knulle. Derfor dere er så misunnelige jenter? ;-)

Anonymous poster hash: 429c2...e75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

roffe
05.06.2014 kl.00:50
hehe..voldsomme reaksjoner på dere her da jenter.

Synes vi også må gi LA litt positiv feedback også. Hun er jo pen og sexy. Alle gutter ville takket ja til å korke fitta til Lene. Tipper hun er superdyktig til å knulle. Derfor dere er så misunnelige jenter? ;-)

Jeg måtte le av denne kommentaren! Misunnelig? Eh, not so much. Handler ikke om at vi jenter er misunnelige på at hun får "korke" på det skjelettet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Herrigud, blir faen FLAU av tanen på at jeg kjenenr deg. ÆSj blir kvalm av deg på Lene. Etter PH har du forandre deg sykt. Dette er negativ fordi du har forandra deg DÅRLIG! Du prøver å leke kopi av chris og Nico, dette kler deg ikke! Du har bare fått alt servert på sølvfat lene, og bare pult med chris. dETTE ER DET ENSTE DU HAR GJORT PÅ PH. Blir gøy å se da Chrisslår opp med deg og de kommer krypende tilbake til de gammle venenne dine og angrer på alt, haha da er det forseint, fordi hele tv har sett din ekkle oppførsel, og vi blir flaue av å måtte være vennene dine.!

Sier litt når ikke engang vennene til LA liker henne.

Anonymous poster hash: 46281...30a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som mener LA får som fortjent i kommentarfeltet sitt - sjekk kommentaren under:

Du är den största slampan som finns i världhistorian! Jag HOPER du stanner där du är och verkligen inte kommer till varken Sverige eller Dubai där ungefär 200 jenter ikke klarar av dig.

Du är fruktansvärd. Din skam. Dina föräldrar!! Fy helvete.

Det finns inte ens ord för vidrig du är, och din hur du pratar dvs din röst, gör att man vill spy. Du är vidrig, så billig och en äkta jävla slampa.

Stackars dig. TACK GUD att man inte blev född som deg, Lene Angelica. DU är så vidrig.

Eftersom du INTE ligger inne med någon intelligens överhuvudtaget så får du nog goooogla svenska.

Sätt inte din fot i Sverige, ditt vidriga äckel.

I alle dager?? Begynner å lure på om noe av grunnen til at folk tar sånn av er at hun hadde så mye sex inne på hotellet? Verste kommentarfeltet jeg har sett. Simone var jo tross alt mye verre i oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har tenkt på at det kanskje er Mats som slipper kula? Er jo en mulighet at han under dagen blir bekymret for at Lene Angelica vil slippe kulen og dele pengene sine med sin kjære Christer, og at nervene tar han under troskapstesten. Eller så kan han ha fått nyss om at Lene Angelica og Nico har pratet om å dele pengene? Just a thought. Krysser alt av fingre og tær for at Aurora vinner hele dritten og slipper kula, men jeg tror hun er for naiv til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 7164a...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en drittsesong dette har vært.

Dette er den første sesongen jeg ikke har heiet skikkelig på en eneste person - bare håpet litt på at enten Gabriel, AM, Aurora eller Audun skulle komme lagt.

Resten av folkene er bare oppmerksomhetssyk trash som oppfører seg som jenter i 8. klasse. I tillegg har det vært kjedelige "twister" og de skuespillerne i starten var jo bare helt pointless.

Nei, se heller den siste svenske sesongen som ligger på Viaplay. Der skjønner de at det er et spill, og at det ikke bare handler om å "være falsk" eller å "spille spillet rettferdig".

Tviler på at jeg ser neste sesong med PH. Makan til dritt-TV. Og gud, som Lene Angelica irriterer meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...