Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg kunne unnet Nico seieren om han ikke sa den bikkjekommentaren når Aurora røk og ikke skjelte ut AM så sinnsykt den ene kvelden.

Helt enig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes den bikkje kommentaren var litt morsom egentlig. Synes ikke det gjør han til en uverdig vinner. Ikke utskjllingen heller. Alle kan vel få en utblåsning i blant :-)

:hakeslepp: .......... :klo:

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den bikkje kommentaren var litt morsom egentlig. Synes ikke det gjør han til en uverdig vinner. Ikke utskjllingen heller. Alle kan vel få en utblåsning i blant :-)

Det er forskjell på utblåsning og å angripe en person som allerede er mobbet og utstøtt. Og bikkjekommentaren var å tråkke på noen som allerede ligger nede (aka stemt ut og man ikke kommer til å se på lenge) etter å ha løyet til henne allerede. Det er en forkastelig måte å si hade på. Endret av embla1807
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på utblåsning og å angripe en person som allerede er mobbet og utstøtt. Og bikkjekommentaren var å tråkke på noen som allerede ligger nede (aka stemt ut og man ikke kommer til å se på lenge) etter å ha løyet til henne allerede. Det er en forkastelig måte å si hade på.

Helt enig. Hva er det som er så forbanna morsomt med det? Ingen ting. Dårlig humor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er respektløst å komme med noe sånt når en person må reise hjem. Greit nok du ikke liker jenta, men det går an å ha litt respekt når noen ryker ut.

Anonymous poster hash: fe433...bf8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likestiller vel Nico med mange av kommentarene som Audun kom med. Feks denne:

"Chihuauhaen din, du kommer hjem fra paradise og begge chihuahuaene dine ligger der uten hode. En rev har spist dem. Plutselig kommer det tilogmed en ulv og begynner å spise på det som er igjen. 5 unger står og pisser på den baggen hvor begge de chihuahuaene lå i."

Dette er svart humor, en så drøy kommentar man kan få det. Men Audun har hele tiden glimt i øyet, og mener selvfølgelig ikke å skade hundene. Man bør ikke dra ting ut av proporsjoner. Det er snakk om hunder, dyr uten sjelsevner, dyr som Aurora i høyeste grad nærer et usunt forhold til. Om da Audun drar en drøy spøk som spiller på dette forholdet, kan man jo likevel ikke la være å le av det, nettopp fordi det er på kanten.

Hva så med Nico sin kommentar? Til hans forsvar har han et godt poeng med det han sier. Auroras løgner og uærlighet er som en bikkje som biter. En hund som biter er ikke til å stole på, derfor må den avlives for at ingen flere skal bli skadet. Likeledes var dette en god grunn til å sende Aurora hjem. At Nico nettopp bruker en hundeanalogi tatt Auroras forhold til hunder i betraktning, er vel det som gjør kommentaren objektivt sett upassende, men desto like fullt treffende med tanke på Auroras oppførsel.

Endret av Gladius Veritatis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Audun hadde samme type kommentarer. Ikke ta alt så høytidelig. Det er jo et TV show og et spill. Hva hadde vært gøy om alle oppførte seg helt prektige hele tiden? Dessuten hadde nico noe rett i det han tok opp. Jeg synes veldig mye blir dyttet inn under parasolen mobbing her, men verst er kanskje det som skrives her av Simone... Hva vet vi egentlig om henne til å dømme henne så grovt? Det er mer mobbing i mine øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Nico brukt eksemplet mot Aurora i en diskusjon mellom de to typ "du er som en bikkje som biter" osv så hadde det vært en litt annen sak. Enig i at man skal ta ting med en liten klype salt, men måten han gjorde det på var ganske ondsinnet. Ikke nok med at hun ble lurt av han i utgangspunktet, men så ble hun hånet med en sånn metafor foran alle rett før hun skulle reise. Det er mest det jeg reagerte på.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likestiller vel Nico med mange av kommentarene som Audun kom med. Feks denne:

"Chihuauhaen din, du kommer hjem fra paradise og begge chihuahuaene dine ligger der uten hode. En rev har spist dem. Plutselig kommer det tilogmed en ulv og begynner å spise på det som er igjen. 5 unger står og pisser på den baggen hvor begge de chihuahuaene lå i."

Dette er svart humor, en så drøy kommentar man kan få det. Men Audun har hele tiden glimt i øyet, og mener selvfølgelig ikke å skade hundene. Man bør ikke dra ting ut av proporsjoner. Det er snakk om hunder, dyr uten sjelsevner, dyr som Aurora i høyeste grad nærer et usunt forhold til. Om da Audun drar en drøy spøk som spiller på dette forholdet, kan man jo likevel ikke la være å le av det, nettopp fordi det er på kanten.

Hva så med Nico sin kommentar? Til hans forsvar har han et godt poeng med det han sier. Auroras løgner og uærlighet er som en bikkje som biter. En hund som biter er ikke til å stole på, derfor må den avlives for at ingen flere skal bli skadet. Likeledes var dette en god grunn til å sende Aurora hjem. At Nico nettopp bruker en hundeanalogi tatt Auroras forhold til hunder i betraktning, er vel det som gjør kommentaren objektivt sett upassende, men desto like fullt treffende med tanke på Auroras oppførsel.

Litt artig at du skriver dette. Nico sa denne bikkjekommentaren RETT etter han hadde løyet til Aurora. Nico har også løyet ved flere andre anledninger der inne, slik som de fleste deltakerne der inne. Kommentaren til Nico var smakløs.

Vet du forskjellen på kommentarene til Audun og Nico? Audun spøkte og ble fortalt med nettopp et glimt i øyet. Nico var dønn seriøs og mente hva han sa. Det er det som gjør det hele så smakløst. Nå synes jeg uansett kommentaren til Audun var litt overdreven m.t.p. hvor mye Aurora verdsetter hunder.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig at du skriver dette. Nico sa denne bikkjekommentaren RETT etter han hadde løyet til Aurora. Nico har også løyet ved flere andre anledninger der inne, slik som de fleste deltakerne der inne. Kommentaren til Nico var smakløs.

Vet du forskjellen på kommentarene til Audun og Nico? Audun spøkte og ble fortalt med nettopp et glimt i øyet. Nico var dønn seriøs og mente hva han sa. Det er det som gjør det hele så smakløst. Nå synes jeg uansett kommentaren til Audun var litt overdreven m.t.p. hvor mye Aurora verdsetter hunder.

ENIG!! :opplyser:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Tror ikke Audun ville ha sagt noe så teit og ondt som det Nico sa til Aurora. Audun er ikke så umoden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

313.gifParadise Hotel 313.gif har bevist for meg at her faktisk finnes enkelte mennesker på denne kloden, som ikke har noen annen funksjon, i den store sammenhengen, enn å produsere CO2 og en hel masse mannskit...

Hadde Nico brukt eksemplet mot Aurora i en diskusjon mellom de to typ "du er som en bikkje som biter" osv så hadde det vært en litt annen sak. Enig i at man skal ta ting med en liten klype salt, men måten han gjorde det på var ganske ondsinnet. Ikke nok med at hun ble lurt av han i utgangspunktet, men så ble hun hånet med en sånn metafor foran alle rett før hun skulle reise. Det er mest det jeg reagerte på.

Hvis Aurora og Nikko greier å klore til seg kulene, håper jeg Aurora bruker den hjernecellen som ikke er opptatt med selvinnsikt åssånn, og knuser kula i steinhellene, sånn at skinnleggene til Nikko blir seende ut som julepynt. Er så lei sinte guttevalper som krever respekt uten noensinne ha gjort et ærlig tak for å fortjene den - Oftere motsatt... En blir ikke mannfolk bare fordi en overlever stemmeskiftet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

313.gifParadise Hotel 313.gif har bevist for meg at her faktisk finnes enkelte mennesker på denne kloden, som ikke har noen annen funksjon, i den store sammenhengen, enn å produsere CO2 og en hel masse mannskit...

Hvis Aurora og Nikko greier å klore til seg kulene, håper jeg Aurora bruker den hjernecellen som ikke er opptatt med selvinnsikt åssånn, og knuser kula i steinhellene, sånn at skinnleggene til Nikko blir seende ut som julepynt. Er så lei sinte guttevalper som krever respekt uten noensinne ha gjort et ærlig tak for å fortjene den - Oftere motsatt... En blir ikke mannfolk bare fordi en overlever stemmeskiftet.

Jeg er bombesikker på at noen slipper kula hvertfall, det skjønner man på trynet til Arman på reklamen. Håper for Guds skyld det er Aurora som knuser den
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja enig og at det ikke er Nicolai feks, han har jo sagt han kommer til å knuse den. spennende å se hva som skjer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt rart hvordan diskusjonen tidligere i tråden forutsetter at kuleseremonien skal foregå på akkurat samme måten som tidligere, når PH er notorisk kjent for å twiste og forandre på konseptene. Varianter er at kuleknuseren får velge hvem i juryen som får dele potten, at juryen får stupe etter potten som kastes ut i bassenget der en gullmynt tilsvarer tusen kroner, at juryen deler likt, etc. For alt vi vet, kan det som blir igjen gå til rosa sløyfe-aksjonen, eller skolesaker til en lokal barneskole i Mexico...

Best hadde det vært om det kom en twist der juryens medlemmer må vise sitt sanne ansikt, for å karre til seg en del av potten.

Er egentlig litt sprøtt at noen kan vinne oppimot trehundre lakser, og slippe hotellregninga attpå. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er litt rart hvordan diskusjonen tidligere i tråden forutsetter at kuleseremonien skal foregå på akkurat samme måten som tidligere, når PH er notorisk kjent for å twiste og forandre på konseptene. Varianter er at kuleknuseren får velge hvem i juryen som får dele potten, at juryen får stupe etter potten som kastes ut i bassenget der en gullmynt tilsvarer tusen kroner, at juryen deler likt, etc. For alt vi vet, kan det som blir igjen gå til rosa sløyfe-aksjonen, eller skolesaker til en lokal barneskole i Mexico...

Best hadde det vært om det kom en twist der juryens medlemmer må vise sitt sanne ansikt, for å karre til seg en del av potten.

Er egentlig litt sprøtt at noen kan vinne oppimot trehundre lakser, og slippe hotellregninga attpå. :ler:

Det har aldri vært noen tvist i den norske finalen så langt hvertfall. I PH Sverige gikk de resterende pengene etter kula var knust til hele juryen

Anonymous poster hash: 8d56d...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sunshine23

Hvis Nico og Aurora vinner så tror jeg faktisk Nico slipper kula. Garantert. Jeg vet ikke om Aurora har guts nok til å gjøre det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg heller, tror desverre Aurora er for godtroende, jeg tror og Nico slipper kula hvis de står i finalen sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært noen tvist i den norske finalen så langt hvertfall. I PH Sverige gikk de resterende pengene etter kula var knust til hele juryen

Anonymous poster hash: 8d56d...735

Så langt, ja. Det er akkurat det jeg mener. Ingen norsk twist så langt, så er den "long over due", på en måte.

En annen ting jeg kom til å tenke på. På Robinsonekspedisjonen er det visst forbudt å avtale å dele premien mot fordeler som finaleplass eller jurystemmer, og sånt gir grunnlag for diskvalifisering. Er det noen tilsvarende regel i PH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aurora er vel for naiv og ja for godtroende til å slippe kulen. Jeg tipper Nico klarer å få henne til å stole på han og få henne rundt lillefingeren. Dessverre. Hvis de vinner så MÅ hun slippe den kula. Unner ikke Nico de pengene. :nei:

Anonymous poster hash: 6272e...ca4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...