Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Bare å skaffe seg hide my ass (hidemyass.com)

Da kan du få IP adresse akkurat hvor du vil. Kjekt om man f.eks vil ha Netflix fra USA.

Hmm. Jeg får inn netflix USA med Media Hint. Burde jeg ikke kunne se P.H danmark da også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå er det vel strengt tatt ikke mobbing Simone har drevet med heller... Mobbing er det Joachim har gjort mot Kine. Forsåvidt også hva AM og Aurora drev med forhold til Mads og det er ikke ok.

Så du synes ikke at AM blir mobbet av Simone, Nico, Jokke og Labi :sjokkert:

Anonymous poster hash: c933d...694

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grunnen til at hun er der enda er vel fordi hun har blir sendt inn igjen 2 ganger...

Anonymous poster hash: 80616...1ae

Og som poengtert flere ganger før, den ene gangen var pga. henne selv, fordi hun var smart nok til å velge helbredelseeliksiren i Narnia-uka. Det var jo ikke så vanskelig å skjønne hvilke fordeler den hadde.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel strengt tatt ikke mobbing Simone har drevet med heller... Mobbing er det Joachim har gjort mot Kine. Forsåvidt også hva AM og Aurora drev med forhold til Mads og det er ikke ok.

Ånei? Hva vil du kalle oppførselen til Simone og Co?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og som poengtert flere ganger før, den ene gangen var pga. henne selv, fordi hun var smart nok til å velge helbredelseeliksiren i Narnia-uka. Det var jo ikke så vanskelig å skjønne hvilke fordeler den hadde.

Den "helbredelseseliksiren" var nok noe de fant opp i ettertid når AM valgte den. De hadde sikkert ment den skulle få en liten fordel, men når tv3-crewet så at hun tok den så bestemte de det skulle bli en STOR fordel.

Anonymous poster hash: d21c1...24e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den "helbredelseseliksiren" var nok noe de fant opp i ettertid når AM valgte den. De hadde sikkert ment den skulle få en liten fordel, men når tv3-crewet så at hun tok den så bestemte de det skulle bli en STOR fordel.

Den var jo kalt det før hun gikk ut, og det er jo noe tatt rett ut fra det faktiske Narnia-universet. Jeg og folka jeg ser med gjetta i hvert fall hva den gjorde før hun og Audun hadde valgt noe som helst. Det var jo åpenbart.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Hvis ikke dette er mobbing, hva i alle dager det da? Jeg vil absolutt si at det Nico, Simone og de driver med er mobbing jo!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så at noen hadde postet link til forumet, men den har også blitt slettet. Haha.

Den var min, haha... Jeg håper virkelig at de har gått inn her og sett hva alle har skrevet om dem.

Simone sliter bare med ekstremt dårlig selvbilde og i sin umodenhet kan det slå uheldig ut for andre. Herregud, jentungen er jo bare 20 år. Tror mange kan innrømme de ikke var så stolt av seg selv da de var 20. Gi Simone noen år mer på baken så skal du nok se en helt annen person.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

Dårlig selvbilde unnskylder ikke mobbing, ei heller alderen hennes. Jeg er 19 år og jeg oppfører meg ikke slik. Ingen av de jeg omgås med oppfører seg slik.

Når det gjelder dette her siste. Jeg trodde at AM kom tilbake pga det var Siri som feiliet på et oppdrag? Det var jo Siri som var ansvarlig for at AM gikk ut. Og som en følge av at Siri ikke klarte oppdraget ble "de døde sendt tilbake" eller noe slikt. Var det ikke sånn?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også hun kom tilbake fordi Siri feilet, og da ville steinbordet bli ødelagt og de døde komme tilbake (slik som Aslan gjorde i Narnia)... Helbredelseseleksiren var noen AM kunne bruke under de lekene hun og Audun drev med, noe med den den vinoppgaven vel? Tror ikke eleksiren og det at hun kom tilbake hadde noen sammenheng.

Forøvrig synes jeg produsentene har skutt seg selv litt i foten, da hele "spillet" ikke funker om man spiller.. man ser ofte at de som kommer langt er de som er sosialt flinke, ikke de som "spiller". Det at man skal bli stemt på på slutten har jo også en del å si for at folk ikke vil gå "mot gruppa" og er litt mot sin hensikt.. Samme med alle tvistene som er helt uforutsigbare, de gjør jo at det sikkert føles meningsløst å spille, siden produksjonen bare bestemmer hva som skal skje uannsett.

Var det ikke mer fyll de første sesongene forresten? Synes de filmer så lite fra når de er dritings, det er jo ofte mer gøy det, enn at de har kledd seg ut og prater "taktikk" :P

Endret av SoftKitty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Synes dette Pandoras opplegget er så teit. Det er ofte avstemminger og da vil jo så klart "gruppa" vinne og stemme ut de som ikke er med i den tåpelige "gruppa" :rolleyes:

Åh jeg savner Pandoras med spørsmål jeg! :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener også hun kom tilbake fordi Siri feilet, og da ville steinbordet bli ødelagt og de døde komme tilbake (slik som Aslan gjorde i Narnia)... Helbredelseseleksiren var noen AM kunne bruke under de lekene hun og Audun drev med, noe med den den vinoppgaven vel? Tror ikke eleksiren og det at hun kom tilbake hadde noen sammenheng.

Forøvrig synes jeg produsentene har skutt seg selv litt i foten, da hele "spillet" ikke funker om man spiller.. man ser ofte at de som kommer langt er de som er sosialt flinke, ikke de som "spiller". Det at man skal bli stemt på på slutten har jo også en del å si for at folk ikke vil gå "mot gruppa" og er litt mot sin hensikt.. Samme med alle tvistene som er helt uforutsigbare, de gjør jo at det sikkert føles meningsløst å spille, siden produksjonen bare bestemmer hva som skal skje uannsett.

Var det ikke mer fyll de første sesongene forresten? Synes de filmer så lite fra når de er dritings, det er jo ofte mer gøy det, enn at de har kledd seg ut og prater "taktikk" :P

Ja, nettopp.

Jeg er egentlig enig med hele innlegget ditt.

Synes dette Pandoras opplegget er så teit. Det er ofte avstemminger og da vil jo så klart "gruppa" vinne og stemme ut de som ikke er med i den tåpelige "gruppa" :rolleyes:

Åh jeg savner Pandoras med spørsmål jeg! :(

ENIG. Synes dette opplegget de har under Pandoras er grusomt kjedelig. Det gir også alltid alle disse brødhodene mye makt. Irriterende.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor har ikke tv3 grepet inn mot deltakerens oppførsel denne sesongen? Har jo vært åpenbar mobbing mot AM og Kine fra store deler av gruppa. Er så kvalmt.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste med Nico er jo at han tror han kommer fra gangster-slumen i Mexico, og både snakker og oppfører seg deretter. Minner meg om for ti år siden, da alle fjortisene gikk med flava-buksene sine under knærne og hettegensere større enn et XL-telt. Flaut at han fortsatt er helt der liksom.

Hahaha, signerer! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor har ikke tv3 grepet inn mot deltakerens oppførsel denne sesongen? Har jo vært åpenbar mobbing mot AM og Kine fra store deler av gruppa. Er så kvalmt.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

Enig. Det er helt utrolig at Tv3 ikke har grepet inn mot denne mobbingen. Mobbing er ingen god underholdning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, AM valgte Marius. Det er bare så synd at hun nå får masse bråk av de som ikke tåler at andre spiller sitt eget spill...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, oi, oi. Spilt ut av banen.

Anonymous poster hash: a05f0...eb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joachim: "Hun lyver meg rett opp i trynet, og det er sykt irriterende". Hva var det han gjorde da AM spurte om han kom til å velge Simone over henne, og han sa nei? :vetikke:

Endret av Silje33
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha. Er det Timothy Dale?

Anonymous poster hash: a05f0...eb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...