Gjest Fluttershy Skrevet 24. februar 2014 #61 Del Skrevet 24. februar 2014 Det må være vanskelig å være skuespillere i flere dager! Lurer på om de skal byttes ut med andre deltagere eller om de skal slutte med skuespill å være der som deltagere de også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #62 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det bare meg eller er mange av deltagerne kvisete? Anonymous poster hash: c933d...694 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #63 Del Skrevet 24. februar 2014 Vil tro de bare skal være skuespillere denne uka. Det blir nok avslørt i løpet av uka at de er i roller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 24. februar 2014 #64 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er litt koselig å se igjen de gamle "fjesene" i PH-tråden da Det er en del som alltid er med der som jeg aldri ser ellers! Ja, det er sant! Hei på deg og til de andre jeg kjenner igjen fra tidligere PH-tråder fra både Danmark og Norge. Hyggelig å se dere igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 24. februar 2014 #65 Del Skrevet 24. februar 2014 Herregud. Jeg hadde blitt sliten av Egil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 24. februar 2014 #66 Del Skrevet 24. februar 2014 Får flashbacks til Magne av "Egil".. Sååå slitsom type! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #67 Del Skrevet 24. februar 2014 Han derre morroklumpen! Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg måtte vært sammen med han bare 1 dag. Er jo skikkelig lei av han og sliten av de 4 minuttene jeg har sett han på TV. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 24. februar 2014 #68 Del Skrevet 24. februar 2014 Han derre morroklumpen! Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg måtte vært sammen med han bare 1 dag. Er jo skikkelig lei av han og sliten av de 4 minuttene jeg har sett han på TV. Jeg hadde så vaalgt bygdegutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #69 Del Skrevet 24. februar 2014 De jentene stemte litt bedre utseendemessig ihvertfall. De fra begynnelsen er jo ikke pene. ...Anonymous poster hash: 86747...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 24. februar 2014 #70 Del Skrevet 24. februar 2014 jeg bare elsker at det er skuespill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #71 Del Skrevet 24. februar 2014 Virker lovende så langt! Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 24. februar 2014 #72 Del Skrevet 24. februar 2014 HM, så de har øvd inn på forhånd..? Lurer på hvordan par blir satt opp ... Blir jo veldig rart hvis det bare blir avslørt og så fortsetter de neste uke. De har jo møttes og kanskje kjenner hverandre litt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 24. februar 2014 #73 Del Skrevet 24. februar 2014 Eneste jeg savner er pæppæ-gutten som muldvarp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keljo Skrevet 24. februar 2014 #74 Del Skrevet 24. februar 2014 Skal han morsomme bloggeren kommentere hver episode som sist? Noen som husker link til han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #75 Del Skrevet 24. februar 2014 HM, så de har øvd inn på forhånd..? Lurer på hvordan par blir satt opp ... Blir jo veldig rart hvis det bare blir avslørt og så fortsetter de neste uke. De har jo møttes og kanskje kjenner hverandre litt allerede. Det er sikkert en dramatisk tvist som gjør at det blir avslørt. kanskje de får i oppgave å finne muldvarpen f.eks, og så skjønner at de er lurt trill rundt av alle som er der. Da blir det vanskelig å stole på hverandre osv, så det er vel for å lage drama tenker jeg. Men who knows 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 24. februar 2014 #76 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Skal han morsomme bloggeren kommentere hver episode som sist? Noen som husker link til han? http://filtermagasin.no/author/jazzgeir/ Jeg har sjekket og har ikke kommet noe enda. Følger med :D Han var så morsom. Endret 24. februar 2014 av Pepperbiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #77 Del Skrevet 24. februar 2014 Skal han morsomme bloggeren kommentere hver episode som sist? Noen som husker link til han? Han blogget på Comoyo i fjor. Jazzgeir. Men nå ser det ut som Comoyo ikke funker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #78 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Her http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-1-en-spumpy-gimmick-og-brev-fra-jazzgeir/ Han har lagt ut nå Endret 24. februar 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 24. februar 2014 #79 Del Skrevet 24. februar 2014 Skal dette gå hver kveld! ? Aldri sett før, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 24. februar 2014 #80 Del Skrevet 24. februar 2014 Her http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-1-en-spumpy-gimmick-og-brev-fra-jazzgeir/ Han har lagt ut nå Det er ikke han, men en ny en. Fra fjorårets kommentatorfelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå