AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #41 Skrevet 6. februar 2014 "Selv om toalettene er vinterkonservert er de blitt brukt. De har avføring opp til randen. Når de er blitt fulle er det brukt bøtter, og ikke sjelden har de veltet eller de er tømt over rekka" ÆSJ!!!!!! Anonymous poster hash: da628...b28 6
Gjest malifika Skrevet 6. februar 2014 #42 Skrevet 6. februar 2014 Jeg venter i spenning på å høre kommentarer til denne saken fra søppelfolkets store forsvarer, selveste Bjønnulv Evenrud.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #43 Skrevet 6. februar 2014 For hver artikkel jeg leser om sigøynernes levesett blir jeg mer og mer overbevist om at tvangssterilisering burde gjeninnføres for mennesker som ikke eier boevne. Anonymous poster hash: 1f6ad...4cc Egentlig er jeg litt småglad for at nordmenn blir bedre kjent med sigøynerkulturen mange land i Øst-Europa sliter så kraftig med i så mange år allerede. Jeg håper nordmenn blir mer forståelsesfulle nå med befolkningen i disse landene og ikke tro på all propaganda om rasisme og diskriminering som spres rundt omkring. Anonymous poster hash: 94f23...cb5 5
Drizzt Skrevet 6. februar 2014 #44 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Enig!!! "Send dem hjem, tvangssteriliser dem." Hvorfor er det greit å snakke om et folkeslag uten respekt overhodet? Man får det til å høres ut som skadedyr og pakk, ikke ulikt det Hitler sa om jøder og homofile. Dette er mennesker som ikke har noe hjem og tilhørighet, de blir jaget hvor enn de går. Så hvor er dette "hjem" vi skal sende de? De er rumenske statsborgere (eller andre lands statsborgere). Da er de ikke Norges ansvar. På tide at Norge slutter å oppføre seg som verdens mest naive trygdekontor. Når det gjelder respekt så er det svært vanskelig å respektere vise typer oppførsel som for eksempel denne TS viser til. Tror du de har behandlet båtene med respekt? Tror du de fortjener respekt for det de har gjort? Våkn opp, herregud. Endret 6. februar 2014 av Drizzt 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #45 Skrevet 6. februar 2014 Det koster å være naiv. Det fikk jeg og flere naboer smertelig erfare etter våre stjålne sykler, dukkevogner(!), og gressklippere ble funnet ribbet og ødelagt oppi skogholtet her. Jeg har ingen respekt for kjeltringer som griser til nåværende bosted for deretter flytte til neste sted som også ser ut som søppelhaug/gjødselbinge etter dem. Nå snakker jeg kun om de som stjeler/driter overalt og ikke om de få(!??!) som vet hva et toalett skal brukes til og som vet forskjellen på ditt og mitt! Anonymous poster hash: 49f9a...7a1 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #46 Skrevet 6. februar 2014 Det er utrolig hva vi finner oss i av førsøpling, og hvor dumme sigøynernes gode hjelpere (nyttige idioter) er. Det som er verst, er at det er nettopp disse gode hjelperne som er de største rasistene. En hvilken som helst norsk familie hadde blitt meldt til barnevernet for lenge siden dersom de behandlet ungene sine på samme måten som sigøynerne gjør. Er det ikke like verdifullt å hjelpe sigøynerunger som å hjelpe norske unger? Skal sigøynerunger bare finne seg i å bli voldtatt og nektet skolegang fordi det er deres kultur? Anonymous poster hash: 1f6ad...4cc 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #47 Skrevet 6. februar 2014 Ja dette er ille. En kollega av meg er en av de uheldige som har båten sin i opplag på Karenslyst. En 45 fot trebåt som han har drevet å pusset opp i et par år. Han fant båten sin fullstendig nedgriset. Hvor bl. a. septiktanken var fylt til randen av bæsj. Her snakker vi om en tank på 70 liter. En 70 liter septiktank bør ha minst 10 liter vann i bunnen før man har noe som helst annet i den. Selvfølgelig hadde han ikke dette fordi den er i opplag. Resultat? Lite vann lager en tung og treg septikmasse som blir veldig vanskelig å få ut. De sigøynerne som hadde brukt båten som bolig hadde ellers skitnet og griset til inventaret i båten. Alle setetrekk må skiftes ut fordi de stinker. Og gulvet i edeltre må rett og slett rives opp igjen fordi det er så nedgriset. Greit nok at disse folkene er fattige og lever en "flyktig" tilværelse. Men har de ingen respekt for andre folks verdier? Kollegaen min var nesten på gråten når han la ut hvor mange arbeidstimer han hadde brukt på den båten. I garasjekjelleren på jobben har vi latt noen norske narkomane sove natten over. Hver eneste morgen går de ut og etterlater seg ikke en dritt av søppel. Dessverre tror jeg vi neppe ville hadde latt disse romfolkene overnatte i garasjen slik de driver på. Anonymous poster hash: 83aa3...2c5 15
Apis Skrevet 6. februar 2014 #48 Skrevet 6. februar 2014 Det er jo for å slippe slikt som dette, at enkelte kommuner ønsker å tilrettelegge mere faste camper med et minimum av sanitære fasiliteter, ellers tror jeg land med store sosiale problemer burde ha restriksjoner på bevegelsesfrihet i schengenområdet, frem til de sosiale utfordringene ble løst
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #49 Skrevet 6. februar 2014 Det er jo for å slippe slikt som dette, at enkelte kommuner ønsker å tilrettelegge mere faste camper med et minimum av sanitære fasiliteter, ellers tror jeg land med store sosiale problemer burde ha restriksjoner på bevegelsesfrihet i schengenområdet, frem til de sosiale utfordringene ble løst Men nå er det faktisk sånn at skal du til et annet land må du selv sørge for opphold. Det er ikke sånn at landet skal tilrettelegge for deg. Anonymous poster hash: 5b92f...7a8 10
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #50 Skrevet 6. februar 2014 Det er jo for å slippe slikt som dette, at enkelte kommuner ønsker å tilrettelegge mere faste camper med et minimum av sanitære fasiliteter, ellers tror jeg land med store sosiale problemer burde ha restriksjoner på bevegelsesfrihet i schengenområdet, frem til de sosiale utfordringene ble løst Er enig, men slike fasiliteter blir fort til rene flyktningleire. Og da også på permanent basis, og det er vi heller ikke tjent med. Anonymous poster hash: df8b9...69b 4
Drizzt Skrevet 6. februar 2014 #51 Skrevet 6. februar 2014 Det er jo for å slippe slikt som dette, at enkelte kommuner ønsker å tilrettelegge mere faste camper med et minimum av sanitære fasiliteter, ellers tror jeg land med store sosiale problemer burde ha restriksjoner på bevegelsesfrihet i schengenområdet, frem til de sosiale utfordringene ble løst Det er bare en fornuftig løsning etter min mening - ikke slippe inn turister uten nok egne midler for oppholdstiden (og jeg skal gå så langt som å si uten nødvendige forståelse og kunnskap om våre kultur og levemåte). Å kaste bort skattepenger på dette er meningsløst. Det skal ikke oppstå behov for det i utgangspunktet. 1
Apis Skrevet 6. februar 2014 #52 Skrevet 6. februar 2014 Det er utrolig hva vi finner oss i av førsøpling, og hvor dumme sigøynernes gode hjelpere (nyttige idioter) er. Det som er verst, er at det er nettopp disse gode hjelperne som er de største rasistene. En hvilken som helst norsk familie hadde blitt meldt til barnevernet for lenge siden dersom de behandlet ungene sine på samme måten som sigøynerne gjør. Er det ikke like verdifullt å hjelpe sigøynerunger som å hjelpe norske unger? Skal sigøynerunger bare finne seg i å bli voldtatt og nektet skolegang fordi det er deres kultur? Anonymous poster hash: 1f6ad...4cc Hvordan har det egentlig gått med den lyshårede og blåøyde jenta som ble funnet hos et sigøyner par for en stund siden? alle aviser skrev om henne og om de uverdige oppvekst vilkårene, alle trodde hun var kidnappet men da DNA prøver beviste at hun var barn av en romkvinne ble det helt stille i media 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #53 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan har det egentlig gått med den lyshårede og blåøyde jenta som ble funnet hos et sigøyner par for en stund siden? alle aviser skrev om henne og om de uverdige oppvekst vilkårene, alle trodde hun var kidnappet men da DNA prøver beviste at hun var barn av en romkvinne ble det helt stille i media Det er jo litt bedre, men ikke mye. Ingen burde være barnav romkvinner...Anonymous poster hash: 9bc88...cbd 2
Apis Skrevet 6. februar 2014 #54 Skrevet 6. februar 2014 Men nå er det faktisk sånn at skal du til et annet land må du selv sørge for opphold. Det er ikke sånn at landet skal tilrettelegge for deg.Anonymous poster hash: 5b92f...7a8 Det kan du jo fortelle til båteierne 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #55 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan har det egentlig gått med den lyshårede og blåøyde jenta som ble funnet hos et sigøyner par for en stund siden? alle aviser skrev om henne og om de uverdige oppvekst vilkårene, alle trodde hun var kidnappet men da DNA prøver beviste at hun var barn av en romkvinne ble det helt stille i media Ja, det ble stille fordi det ikke er god latin å kritisere romfolkets kultur. Media turte fordi det kunne handle om et barn som ikke tilhørte denne kulturen. Men ettersom det ikke viste seg sånn, gjør man det korrekte og ikke skriver negativt om denne destruktive kulturen til dette folket. Anonymous poster hash: df8b9...69b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #56 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan har det egentlig gått med den lyshårede og blåøyde jenta som ble funnet hos et sigøyner par for en stund siden? alle aviser skrev om henne og om de uverdige oppvekst vilkårene, alle trodde hun var kidnappet men da DNA prøver beviste at hun var barn av en romkvinne ble det helt stille i media Selvsagt ble det stille i media, folk har jo fått svar på spørsmålet om hvem hun er, og jenta har blitt tatt hånd om. Jenta var heldig nok til å ha et utseende som skiller seg ut, derfor tiltrakk hun seg oppmerksomhet. Helst skulle alle sigøynerfamiliene undersøkes, og unger som står i fare for å bli gift bort som 13-åringer og tatt ut av skolen burde blitt tatt hånd om, uansett hvilken hårfarge de har. Bulgarske medier skriver fredag at Maria sannsynligvis overlates til barnevernet i landet, og at hun etter hvert vil bli overlatt til en fosterfamilie i Bulgaria. Anonymous poster hash: 1f6ad...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #57 Skrevet 6. februar 2014 Var det noe grunn til at NRK nyhetene nå klokka 19 som tok for seg saken, ikke nevnte med et eneste ord at det var romfolk som sto bak? Jeg fikk ihvertfall ikke det med meg... Anonymous poster hash: 690a5...c6b 3
Drizzt Skrevet 6. februar 2014 #58 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan har det egentlig gått med den lyshårede og blåøyde jenta som ble funnet hos et sigøyner par for en stund siden? alle aviser skrev om henne og om de uverdige oppvekst vilkårene, alle trodde hun var kidnappet men da DNA prøver beviste at hun var barn av en romkvinne ble det helt stille i media Det endrer ikke på fakta at stakkars barn gikk fra elendighet i en familie til elendighet i en annen familie (dog sin egen biologisk sett når moren hennes hadde solgt henne til den nye familien). Så ja, historien ble bare tristere og tristere. 1
Gjest malifika Skrevet 6. februar 2014 #59 Skrevet 6. februar 2014 Apis, on 06 Feb 2014 - 19:20, said: Hvordan har det egentlig gått med den lyshårede og blåøyde jenta som ble funnet hos et sigøyner par for en stund siden? alle aviser skrev om henne og om de uverdige oppvekst vilkårene, alle trodde hun var kidnappet men da DNA prøver beviste at hun var barn av en romkvinne ble det helt stille i media Har du link??? Den eneste saken jeg har fått med meg ang blond jente i en romleir er denne, og hun var slett ikke i slekt med påståtte foreldre. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/funnet-i-romleir-maria-laerer-nye-ord-og-har-det-godt-naa-4143039.html#.UvPVQ9GYbIU
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #60 Skrevet 6. februar 2014 Har du link??? Den eneste saken jeg har fått med meg ang blond jente i en romleir er denne, og hun var slett ikke i slekt med påståtte foreldre. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/funnet-i-romleir-maria-laerer-nye-ord-og-har-det-godt-naa-4143039.html#.UvPVQ9GYbIU Lest i utenlandsk presse: Hun viser seg til å være datter av en annen sigøyner dame, denne gangen fra Bulgaria. DNA test bekreftet det og samme dama har flere lyse barn som ligner veldig på Maria. Anonymous poster hash: 94f23...cb5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå