Gå til innhold

Hvem ville du hatt med på fødsel hvis mannen ikke kunne være til stede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helst alene, men tror kanskje jeg kunne hatt med meg ene venninna mi.



Anonymous poster hash: d7909...ea9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt på siden av hovedspørsmålet, men er dere virkelig helt komfortable med å vise dere i en såpass intim setting ovenfor svigerforeldre, brødre,venninner,og det hvem det måtte være av nære bekjente og familie?

Uansett hvor bra forhold jeg hadde hatt til svigerfamilien kunne jeg aldri hatt dem med på noe fødsel, med blottlagt underliv, blod og fødselsgørr. Jeg har et nært og godt forhold til mine foreldre,men aldri om jeg kunne hatt f.eks min mor med på noe sånt.Hadde ikke mannen kunnet bli med hadde jeg uten tvil reist alene.



Anonymous poster hash: 2d04e...4c3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min. Ellers tror jeg ikke jeg ville hatt noen.

Kanskje ei litt mer perifer venninne, da hun er fødselslege når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av hovedspørsmålet, men er dere virkelig helt komfortable med å vise dere i en såpass intim setting ovenfor svigerforeldre, brødre,venninner,og det hvem det måtte være av nære bekjente og familie?

Uansett hvor bra forhold jeg hadde hatt til svigerfamilien kunne jeg aldri hatt dem med på noe fødsel, med blottlagt underliv, blod og fødselsgørr. Jeg har et nært og godt forhold til mine foreldre,men aldri om jeg kunne hatt f.eks min mor med på noe sånt.Hadde ikke mannen kunnet bli med hadde jeg uten tvil reist alene.

Anonymous poster hash: 2d04e...4c3

Den som er med står ikke og glor opp i glufsa, skjønner du.

Anonymous poster hash: 1e987...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er med står ikke og glor opp i glufsa, skjønner du.

Anonymous poster hash: 1e987...823

Nei..bare 1/2 meter unna..Hva om man driter på seg da?

Anonymous poster hash: 2d04e...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over hvor godt forhold dere har til moren og svigermoren deres. De to er vel de siste jeg ville hatt med på en fødsel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Litt på siden av hovedspørsmålet, men er dere virkelig helt komfortable med å vise dere i en såpass intim setting ovenfor svigerforeldre, brødre,venninner,og det hvem det måtte være av nære bekjente og familie? Uansett hvor bra forhold jeg hadde hatt til svigerfamilien kunne jeg aldri hatt dem med på noe fødsel, med blottlagt underliv, blod og fødselsgørr. Jeg har et nært og godt forhold til mine foreldre,men aldri om jeg kunne hatt f.eks min mor med på noe sånt.Hadde ikke mannen kunnet bli med hadde jeg uten tvil reist alene. Anonymous poster hash: 2d04e...4c3

Min svigermor er såpass avslappet når det kommer til kroppslige ting at jeg hadde faktisk ikke hatt noe problem med å ha henne der. Hun hadde ikke brydd seg om nakenhet, blod og gørr.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av hovedspørsmålet, men er dere virkelig helt komfortable med å vise dere i en såpass intim setting ovenfor svigerforeldre, brødre,venninner,og det hvem det måtte være av nære bekjente og familie?

Uansett hvor bra forhold jeg hadde hatt til svigerfamilien kunne jeg aldri hatt dem med på noe fødsel, med blottlagt underliv, blod og fødselsgørr. Jeg har et nært og godt forhold til mine foreldre,men aldri om jeg kunne hatt f.eks min mor med på noe sånt.Hadde ikke mannen kunnet bli med hadde jeg uten tvil reist alene.

Anonymous poster hash: 2d04e...4c3

Trekker tilbake forrige utsagn. Verken øygard eller foreldre hadde fått vært med. Har derimot hatt med naboen når far ikke rakk frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg nok tatt med mamma:) hun har kun hatt keisersnitt på sine fødsler, og har ett stort håp om å få være med når jeg eller søskene min får barn.

Vi har ei jente fra før, og vurderer å la mamma være med denne gangen uansett om mannen min kan være med eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor er såpass avslappet når det kommer til kroppslige ting at jeg hadde faktisk ikke hatt noe problem med å ha henne der. Hun hadde ikke brydd seg om nakenhet, blod og gørr.

Jeg tenkte mer på om dere hadde følt det komfortabelt. Man skal jo forholde seg til vedkommende i ettertid, og hvis f.eks. man tar svigermor med og forholdet senere blir dårlig så er jo det ikke kjekt å tenke tilbake på at man slapp en slik utenforstående person så tett innpå seg i en så intim setting.

Anonymous poster hash: 2d04e...4c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Hadde mor med på min første fødsel, da mannen var i utlandet og ikke rakk hjem til fødselen. Det var helt fint å ha henne der - men siden hun dessverre ikke lever lenger så hadde jeg født alene om ikke mannen min kunne blitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fluttershy

Jeg tenkte mer på om dere hadde følt det komfortabelt. Man skal jo forholde seg til vedkommende i ettertid, og hvis f.eks. man tar svigermor med og forholdet senere blir dårlig så er jo det ikke kjekt å tenke tilbake på at man slapp en slik utenforstående person så tett innpå seg i en så intim setting.

Anonymous poster hash: 2d04e...4c3

kom kanskje ikke klart nok frem i innlegget mitt hva jeg mente. Jeg hadde vert komfortabel med å ha svigermor der nettopp fordi hun er så avslappet. Det hadde gjort at jeg også hadde slappet av og bare vert meg selv uten å tenke på å dekke meg til osv. slik som jeg kan gjøre med mannen min.

Jeg uroer meg ikke for ting i fremtiden. Om vi så en gang skulle få dårlig forhold så hadde vi ikke hatt det nå om hun ble med på en fødsel. Vi har et godt forhold i dag, så da lever jeg etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du holder deg i hodeenden!!! ;)

Det er jo kjedelig. MAn må jo se action. Jeg har forøvrig bilder fra rett inn i huttiheita, og man ser faktisk ikke noe særlig til mus. Jeg skylder på at jeg er så feit at musen er begravd, men det er liksom bare baby der og ikke alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...