Aldrisur Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #10961 Del Skrevet 31. januar 2015 Hvis vi spasere ca. to kilometer oppover stranda her, kommer vi til en plass jeg aldri har sett maken til før. Det første som møter deg er en megahøy dunke-dunke musikk, deretter kan du begynne å ane duften av en umiskjennelig blanding av hasj, dyre parfymer (kjøpt i tax-free-shoppen?), solkrem og hormoner. Det er ungdommens herlige paradis. Se og bli sett. For hørt blir du ikke, musikken er så høy at sanden rister under deg når du går forbi. Jeg har aldri sett så mange solbrune og elexiatrente kropper i hele mitt liv. Et paradis for noen, et helvete for andre, vil jeg tro. Jeg tror jeg må ta et nytt bilde dersom dere skal få et helt riktig inntrykk, men enn så lenge... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. januar 2015 #10962 Del Skrevet 31. januar 2015 Fy søren så sur jeg hadde blitt på de turistene der. En hund kan da vel ligge på sanden bak meg under parasollen den. Og kaste mobilen til noen i bakken og le av han når den ble ødelagt? Nei fy faen, det finnes vel ikke sånne folk vel? Han må jo ha hatt litt psykopat i seg hvis han ler av andres ulykke. Jeg har ikke vært i Thailand siden 2002 (tror jeg det var), men jeg husker thaiene som utrolig vennlige og imøtekommende. Skjønner ikke hvorfor man skal disrespecte de! Er nysgjerrig på hvilket land du mener da... For man har jo sine fordommer Nå har jeg vært ute å gått på lang skitur. Var ute fra 12 til nå kl 17. Med en innlagt spisepause. Fy søren så slitsom det var den ruta vi tok. Det var 5-6km med rett opp. Bratte bakker rett opp liksom. Jeg hadde aldri turt å kjøre nedover der, hadde jo knekt det som var om jeg hadde falt. En del folk ute, men ikke køgåing. Kommer til å kjenne at kroppen lever de neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar 2015 #10963 Del Skrevet 31. januar 2015 Huff for noen folk, aldri! Og maten håper jeg jammen du klaget på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar 2015 #10964 Del Skrevet 31. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=YE0-KWo_dhs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. februar 2015 #10965 Del Skrevet 1. februar 2015 Å jøjje meg,hver gang jeg titter inn her så er Aldrisur på tur hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. februar 2015 #10966 Del Skrevet 1. februar 2015 Odiiiisiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. februar 2015 #10967 Del Skrevet 1. februar 2015 Slåing av barn, snakkesalige og plagsomme fremmede, stygg behandling av innfødte og vond mat Håper dagen i dag har vært så fin at alle kjipheter er glemt! Spennende oppdateringer ihvertfall..Vi har det stort sett ganske så stille og trygt her hjemme i nord. Odiiisii!!!! SÅ kos å se deg her inne igjen! Hvordan klarer du å holde deg vekk fra forumet over så lang tid?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2015 #10968 Del Skrevet 1. februar 2015 Hun er nok veldig standhaftig eller noe sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. februar 2015 #10969 Del Skrevet 1. februar 2015 Odisi!! Long time no see! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. februar 2015 #10970 Del Skrevet 1. februar 2015 Hei Mynona lenge siden ja. Jeg kom til å tenke på dere i dag,allesammen. Kommer inn her og ser Aldri er på tur som vanlig og dere andre venter i spenning på oppdatering fra hennes fantastiske reisemål. Godt å se dere her allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. februar 2015 #10971 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvordan står det til med Odisien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2015 #10972 Del Skrevet 1. februar 2015 Kanskje hun har vært på jordomseiling? P.s. vi får snakke litt stille her siden Aldri og gemalen sover i naborommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. februar 2015 #10973 Del Skrevet 1. februar 2015 God Kveld! Jøss, er damen ute på reis igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #10974 Del Skrevet 2. februar 2015 Fy søren så sur jeg hadde blitt på de turistene der. En hund kan da vel ligge på sanden bak meg under parasollen den. Og kaste mobilen til noen i bakken og le av han når den ble ødelagt? Nei fy faen, det finnes vel ikke sånne folk vel? Han må jo ha hatt litt psykopat i seg hvis han ler av andres ulykke. Jeg har ikke vært i Thailand siden 2002 (tror jeg det var), men jeg husker thaiene som utrolig vennlige og imøtekommende. Skjønner ikke hvorfor man skal disrespecte de! Er nysgjerrig på hvilket land du mener da... For man har jo sine fordommer Nå har jeg vært ute å gått på lang skitur. Var ute fra 12 til nå kl 17. Med en innlagt spisepause. Fy søren så slitsom det var den ruta vi tok. Det var 5-6km med rett opp. Bratte bakker rett opp liksom. Jeg hadde aldri turt å kjøre nedover der, hadde jo knekt det som var om jeg hadde falt. En del folk ute, men ikke køgåing. Kommer til å kjenne at kroppen lever de neste dagene. Det finnes definitivt mennesker som ikke bare er snille My. Som tror de er mer verdt enn alle andre. Høres ut som en passe slitsom og herlig skitur! Huff for noen folk, aldri! Og maten håper jeg jammen du klaget på? Går liksom ikke an å klage på maten når det viser seg at hele restauranten er femteklasses bånn i bøtta. Det blir bare ikke gitt noe tips og så går vi aldri dit igjen. Å jøjje meg,hver gang jeg titter inn her så er Aldrisur på tur hei hei Å jøje meg også, sier jeg! Endelig er du tilbake Odisi. Jeg, og jeg vet mange med meg, har tenkt masse på deg og lurt på hvordan du har det. Først kom Hog tilbake og nå du! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Slåing av barn, snakkesalige og plagsomme fremmede, stygg behandling av innfødte og vond mat Håper dagen i dag har vært så fin at alle kjipheter er glemt! Spennende oppdateringer ihvertfall..Vi har det stort sett ganske så stille og trygt her hjemme i nord. Odiiisii!!!! SÅ kos å se deg her inne igjen! Hvordan klarer du å holde deg vekk fra forumet over så lang tid?? Dagen i dag, eller i går mener jeg, har vært mye bedre enne dagen i forgårs. Jeg har vært hos skredderen og levert en overdel i lin og en kjole til kopiering! Veldig spent på hvordan det blir. Kanskje hun har vært på jordomseiling? P.s. vi får snakke litt stille her siden Aldri og gemalen sover i naborommet. Ikke tenk på det Hoppe! Når vi først har sovnet kan ikke ti ville kvinn-(eller mann-)folk fra KG klare å vekke oss. God Kveld! Jøss, er damen ute på reis igjen? God kveld til deg også Cordelia, nattens Dronning. Det er så koselig at du stikker innom her og gir nattlige livstegn fra deg. Håper du har det bra. Jeg er på min andre og klokka er halv åtte på morgenen, sola skinner, fuglene synger og gubbeskinnet sover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. februar 2015 #10975 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg er nattens prinsesse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #10976 Del Skrevet 2. februar 2015 Ja det er du Ery. Hils på min nye venn Mr. Ping-Pong! Han har aldri spist brunost, aldri kjørt T-bane, aldri vært utenfor Thailands grenser, han skiter en lang mars i oljefond, rosabloggere og Fotballfrue! MEN han er en kløpper på å blåse opp luftmadrasser og tjener sine daglige slanter ved å selge....ja, dere ser jo hva, på stranda, som han sender hjem til kone og barn i Nord-Thailand. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. februar 2015 #10977 Del Skrevet 2. februar 2015 Møtte mange badedyrselgere i Indonesia også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2015 #10978 Del Skrevet 2. februar 2015 Han hadde jammen et bra utvalg Håper klærne blir bra! --- Og velkommen tilbake til odisi! Hyggelig å se deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. februar 2015 #10979 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Han luftmadrassfyren er helt sikkert en skikkelig fin kar, en kar det absolutt ikke finnes en eneste millimeter vondt i! Håper han tjener godt på dette salget sitt...Kan liksom ikke tro at det er såå mange hver eneste dag som trenger luftmadrasser Levere klær til kopiering, det betyr vel akkuratt det det høres ut som? Nozzens dag; Skitur --> innom mamma å ta en kopp kaffekopp --> jobb ...Får vel komme meg i gang! Adjøøø alle forumsvenner Endret 2. februar 2015 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2015 #10980 Del Skrevet 2. februar 2015 [...turister..] Har mannfluensa og synes skikkelig synd på meg selv. Håper alle andre har det bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå