Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for Herr Aldri som fikser litt nett! :hoppe:

Kos dere masse videre! Og god helg til ballongfarerne!

I morgen planlegges det tur ut i snøen med ungene og moren min, og en termos med kakao. Det tror jeg blir bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Er dette stedet like fint som det forrige? Hvilket liker dere best? Så snill han herr A er som skaffer kort-dings. Kanskje vi er så heldig å får flere bilder?

Paul jobber hele helgen :( teitingen! Men jeg skal gå på ski i morgen!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

God fredagskveld til alle dere andre også. :vin:

Her er dagens bilde, til ære for vår snille Rumlemor!

F0Tlx2I.jpg

Virker som jeg får til dette nå, så da sees vi snart igjen!

Nå skal vi til skredderen. Gubbeskinnet har bestilt seg jakke og bukse og skjorter! Så da blir det prøving de neste dagene. :bond:

Åhhhh for et nyyyydelig tre, aldri :rodmer: Tusen takk for bilde, søte deg! :klemmer: Fint å se deg her igjen! :)

Men du, nå lurer jeg på hva det treet i bakgrunnen er også! :ler: Det med de søte røde fruktene (ser det ut som i alle fall?) Er det kjærlighetsfrukt (lychee?) kanskje? :rodmer:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, altså, denne fargefulle røde frukten på bildet over, likner på sånn barnegodteri jeg spiste som barn. Var gjerne brusepulver inni slike "fruktformede" beholdere av plast, med skrukork.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, denne fargefulle røde frukten på bildet over, likner på sånn barnegodteri jeg spiste som barn. Var gjerne brusepulver inni slike "fruktformede" beholdere av plast, med skrukork.

Åhhh ja! De tror jeg jeg husker faktisk. De kom i forskjellige farger, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har hatt bruspulverforkjærlighet, men gammedags godis er mimreverdig. :jepp:

Hvem er pål :klo:

"Pål" kaller vi alle dem som kanskje blir kjærestene til de damene her inne som ser etter sånt noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har hatt bruspulverforkjærlighet, men gammedags godis er mimreverdig. :jepp:

"Pål" kaller vi alle dem som kanskje blir kjærestene til de damene her inne som ser etter sånt noe.

"Pål" er isåfall heldig fordi jeg syns Noz virker som en ganske fantastisk dame, både hyggelig og kjekk :)

Når jeg var liten og når jeg var med pappa stoppa vi noen ganger på en besinstasjon og kjøpte slike :)

Har jeg sagt at jeg syns profilbildet ditt er kult og søtt forresten? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjapt innom og stjeler en klem*

:kaffekopp:

God helg!

Kjapt innom og klemmer tilbake! :fnise:

Hurra for Herr Aldri som fikser litt nett!

Kos dere masse videre! Og god helg til ballongfarerne!

I morgen planlegges det tur ut i snøen med ungene og moren min, og en termos med kakao. Det tror jeg blir bra

En tur ut i snøen med kakao på termos høres forfriskende deilig ut Tekola. Her er det kjølig innomhus, men så fort du kommer ut kjennes det som om noen har overfyrt i peisen. Det er glovarmt også om kvelden. :svett: *ikkeno klaging fra min side, men ser "sjarmen" med den hvite kalde snøen og den friske lufta ja*

Der var du jo! Er dette stedet like fint som det forrige? Hvilket liker dere best? Så snill han herr A er som skaffer kort-dings. Kanskje vi er så heldig å får flere bilder?

Paul jobber hele helgen teitingen! Men jeg skal gå på ski i morgen!!

Det er like fint her My, om ikke finere. Det er så nydelig strand her, med sånn melis-sand som blir veldig hard helt nede i strandkanten. Det betyr at du kan gå kilometervis langs stranda.

Har hatt mange fine gå- og løpeturer til nå. :strix:

Har du kjøpt deg blå swix? :lol:

Åhhhh for et nyyyydelig tre, aldri Tusen takk for bilde, søte deg! :klemmer: Fint å se deg her igjen!

Men du, nå lurer jeg på hva det treet i bakgrunnen er også! Det med de søte røde fruktene (ser det ut som i alle fall?) Er det kjærlighetsfrukt (lychee?) kanskje?

Treet i bakgrunnen er ei palme det Rumle. De bærene du ser er antakelig ikke spiselige, men veldig vanlig å se her nede. Har aldri sett at noen har plukket dem.

:opplyser: Men oss forumvenner imellom kan vel kalle det for bruspulverfrukt? :hoppendeglad:

fruit20.jpg

Mja, bladene lignet visst ikke

Dette ligner på Litchi-frukt. :Nikke:

Åh et sånt tre med brusepulver i frukten!

Ååååååå Vux, :hjerte: den lille fuglen med den strikkelua... :daane::rodmer:

Du er så flink til å ordne opp når noen lurer på noe i ballongen du Hoppe. :is:

"Pål" er isåfall heldig fordi jeg syns Noz virker som en ganske fantastisk dame, både hyggelig og kjekk :)

Når jeg var liten og når jeg var med pappa stoppa vi noen ganger på en besinstasjon og kjøpte slike

Har jeg sagt at jeg syns profilbildet ditt er kult og søtt forresten?

Noz er både hyggelig og kjekk hun, det har du helt rett i Big Jim.

Det er Mynona også. Så både Pål og Paul er noen skikkelig heldiggriser. :pls:

Også er du litt kul og søt du også da. :)

----------------------------

Vi var på dette hotellet også i fjor vinter. Da hadde vi ingen planer om å reise tilbake hit, fordi vi sjelden bor på det samme hotellet to år på rad. Men så ble det nå sånn allikevel.

I fjor hadde vi en utrolig snill og grei hotellansatt som gjorde alt for at vi skulle ha det bra, derfor gav vi ham en god del driks når vi skulle reise hjem. Vi hadde også veldig mange gode samtaler med ham i løpet av de 9 dagene vi var her sist.

Han husker nok det, for maken til service som han gir oss, det er nesten litt for mye av det gode.

Når vi kommer ned til frokost om morgenen kommer han med capuccino til oss, spør om vi vil ha egg og hvordan vi vil ha det tilberedt og greier og greier. :sjokkbla: Så tar han opp walkietalkien :mobil: sin og gir beskjed til strandgutten at han skal ordne solsenger til oss og legge på håndklær.

Det er jo behagelig, men vi blir ganske bortskjemte. (Jeg har masse annet å fortelle om også, men vi får ta litt av gangen)

Se hvor fint det blir stelt i stand for Aldrisur og gubben hennes! (De har tilogmed satt solsengene litt vekk fra de andre sengene) :rodme:

3cs6U9n.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den servicen er jo en konge og dronning verdig. Og helt på sin plass :)

Jeg kjøpte rød og blå swix jeg. har ikke vært ute å testa skia enda da. blir jomfrutur i morgen! Og første gang jeg skal klæsje på litt swix selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noz er både hyggelig og kjekk hun, det har du helt rett i Big Jim.

Det er Mynona også. Så både Pål og Paul er noen skikkelig heldiggriser. :pls:

Også er du litt kul og søt du også da. :)

Er paul også et kodenavn for noen man kanskje kommer til å bli kjæreste med? Å tusen takk :hug: Du er ganske kul og søt du også :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er paul også et kodenavn for noen man kanskje kommer til å bli kjæreste med? Å tusen takk :hug: Du er ganske kul og søt du også :)

Hi-hi, takk. :fnise:

Paul er Mynonas (kanskje) kommende kjæreste. Da skriver vi Paul istedetfor Pål, fordi han er engelsktalende.

Det er mye rart en skal lære seg her inne på KG Big Jim. :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, kongelig service. :Nikke: Det er det det er.

Hvor går du? I Nordmarka?

Tjaaa. si det. Vi tenkte å teste ut frognersetern eller sognsvann... Eller noe sånt :P

Jeg så nettopp et hotell i Krabi som så ut som passet for kongelige også... Det er vel en del slike rundt om i THailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...