Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, FruN skrev:

672DAC21-DF45-4FC7-8582-216AEBDE62F3.thumb.jpeg.f94852bbdbaf549d80558ccff1f12be2.jpeg

Må bare dele litt :fnise:

I bunnen ligger stoffet til livet, det er vevet slik at det forandrer utseendet litt etter lyset :rodmer:

Båndene er 

1. Til bringekluten (skal være på rød bunn)

2. Til seler som skal på uttapåstakken (og holder hele den delen oppe)

3. Nedre kant på forkleet (skal være på rød bunn)

4. Til «baksaumane» - dekorativ detalj på baksiden av livet

5. Forklebånd, til å knyte rundt livet 

Herlighet, det blir kjempeflott! Nydelig stoff! :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja nydelig stoff FruN! Og så fint samstemt med de ulike båndene! 

Takk, dere :) Egentlig må jeg ha noen bånd som bryter litt i fargene, for det er "feil" å ha de for samstemte :P Men går allikevel for noe som harmonerer bittelitt da ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rumle skrev:

Btw .. Fikk du sett The Crown @Frøkensina? Du vet at Coleman skal ta over som dronning fra de neste sesongene, sant? :hoppe:

:fnise: Eh nei har ikke sett den enda :blush: Nei visste ikke, hun blir nok en helt annen dronning enn i The Favourite! Tror det første jeg så henne i var The Nightmanager, ikke helt sikker :klo: 

Jeg har kjøpt de første to sesongene av The Crown til mamma så kan alltids låne de om de forsvinner fra netflix :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:fnise: Eh nei har ikke sett den enda :blush: Nei visste ikke, hun blir nok en helt annen dronning enn i The Favourite! Tror det første jeg så henne i var The Nightmanager, ikke helt sikker :klo: 

Jeg har kjøpt de første to sesongene av The Crown til mamma så kan alltids låne de om de forsvinner fra netflix :jepp: 

De er veldig bra, du må se de! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FruN skrev:

Takk, dere :) Egentlig må jeg ha noen bånd som bryter litt i fargene, for det er "feil" å ha de for samstemte :P Men går allikevel for noe som harmonerer bittelitt da ;) 

Ja, det er vel mye kontraster ofte i slike drakter, det er jo det som får mønstrene til å synes så godt.  Hva med en litt kraftigere lyseblå og rosa f.eks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ja, det er vel mye kontraster ofte i slike drakter, det er jo det som får mønstrene til å synes så godt.  Hva med en litt kraftigere lyseblå og rosa f.eks? 

Tenkte jeg skulle ha et rosa bånd nederst på stakken :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

De er veldig bra, du må se de! :jepp: 

Jeg har vel ikke noe annet valg enn å gi den et forsøk! :ler: Synes bare det er litt rart at det handler om dronningen nå på en måte, og jeg tror ikke hun liker den? Men, de kan jo ha laget en morsom serie selv om den ikke er sann som en dokumentar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruN skrev:

Tenkte jeg skulle ha et rosa bånd nederst på stakken :jepp: 

Høres fint ut, vil sikkert kle de rødmønstrete båndene godt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har vel ikke noe annet valg enn å gi den et forsøk! :ler: Synes bare det er litt rart at det handler om dronningen nå på en måte, og jeg tror ikke hun liker den? Men, de kan jo ha laget en morsom serie selv om den ikke er sann som en dokumentar. 

Hva mener du er rart med det?

Og selvfølgelig har du et valg 😊 Hvis du er sikker på at du ikke vil like den på forhånd kommer du nok ikke til å like den heller :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har vel ikke noe annet valg enn å gi den et forsøk! :ler: Synes bare det er litt rart at det handler om dronningen nå på en måte, og jeg tror ikke hun liker den? Men, de kan jo ha laget en morsom serie selv om den ikke er sann som en dokumentar. 

In mid-2017 the British tabloids reported that Queen Elizabeth II had watched the series on the insistence of her son Edward Wessex, and reportedly "really liked it, although obviously there were some depictions of events that she found too heavily dramatized. Claire Foy later stated she was skeptical of the rumors. During Elizabeth's 2017 Christmas address she referenced and included a clip of her first televised address, an event recently depicted in The Crown: Marionettes (2017). 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, FruN skrev:

672DAC21-DF45-4FC7-8582-216AEBDE62F3.thumb.jpeg.f94852bbdbaf549d80558ccff1f12be2.jpeg

Må bare dele litt :fnise:

I bunnen ligger stoffet til livet, det er vevet slik at det forandrer utseendet litt etter lyset :rodmer:

Båndene er 

1. Til bringekluten (skal være på rød bunn)

2. Til seler som skal på uttapåstakken (og holder hele den delen oppe)

3. Nedre kant på forkleet (skal være på rød bunn)

4. Til «baksaumane» - dekorativ detalj på baksiden av livet

5. Forklebånd, til å knyte rundt livet 

Jau, - dæ æ bærre lækkert. :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Baksaumane! Så søtt! :fnise:  

Og veldig fine mønstre og farger. Du må poste bilde når du er ferdig altså!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg får forresten bare reklame for hostemedisiner og vitaminer for tiden :P 

Åh? Det hadde jeg trengt! Jeg hoster og hoster :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mynona skrev:

Baksaumane! Så søtt! :fnise:  

Og veldig fine mønstre og farger. Du må poste bilde når du er ferdig altså!

Spørs om jeg ikke plager dere med oppdateringer etterhvert som det går fremover :fnise: Men det endelige resultatet blir nok skrytt veldig av! :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...