Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Frøkensina skrev:

Har du prøvd Ferramol? Vet vi har snakket om det før, men jeg husker ikke :ler: Ved riktig bruk skal det ikke være fare for annet dyreliv (unntatt andre snegler da). Jeg har hvertfall ikke kommet over noen rapporter som tilsier det er farlig. Sikkerheten er svært stor for pattedyr ifølge en side, skulle ønske jeg fant noe om fugler.

Eller var det prisen kanskje? :klo: 

---

Har prøvd en runde, usikker på resultatet, har planer om å prøve flete omganger i år, ja :jepp:

Prisen som er problemet ja, men får vel bare bite i det sure eplet :vetikke: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle skrev:

Har prøvd en runde, usikker på resultatet, har planer om å prøve flete omganger i år, ja :jepp:

Prisen som er problemet ja, men får vel bare bite i det sure eplet :vetikke: 

 

:duskedame: Heier på deg! Skjønner det er veldig kjedelig, håper du får begrenset de på en eller annen måte i år :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Har prøvd en runde, usikker på resultatet, har planer om å prøve flete omganger i år, ja :jepp:

Prisen som er problemet ja, men får vel bare bite i det sure eplet :vetikke: 

 

Nei, nå er det jeg som roter (igjen), Nemaslug heter det dyre, det er det jeg skal prøve igjen til våren. Ferramol funker ikke her, har prøvd flere pakker :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:duskedame: Heier på deg! Skjønner det er veldig kjedelig, håper du får begrenset de på en eller annen måte i år :klemmer: 

Ja, jeg også! :) Takk! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ny siderett til vanlig grilling i år blir saftige brunsnegler i brød, ketchup og sennep. :nigo: Kan varmes om ønskelig...

Vi gleder oss til å høre tilbakemeldinger etter du har testet alle varianter! :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Frøkensina skrev:

 

Er du også glad i haging? :blomst: 

 

Er veldig glad i hage, og egentlig alt som spirer og gror. Mangler kunnskapen om det og det viktigste: grønne fingre.  Fantaserer om grønnsakshage og en frodig hage ellers, men kommer ikke helt i gang...:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oæ_æ

¨Ø-..............,,,,-,m,,;;;-mk,L:ÆÆO;=+på-Æ0l--_k._*L_æ______å
*************************************

ø*


^*

7uiKyo0m,ii.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Er veldig glad i hage, og egentlig alt som spirer og gror. Mangler kunnskapen om det og det viktigste: grønne fingre.  Fantaserer om grønnsakshage og en frodig hage ellers, men kommer ikke helt i gang...:ninja:

Bare å begynne med noe smått, kanskje noen urter i potter eller salat i krukker? Eller noe som klarer seg selv som rabarbra kanskje?  :duskedame:

 

7 minutter siden, Mynona skrev:

oæ_æ

¨Ø-..............,,,,-,m,,;;;-mk,L:ÆÆO;=+på-Æ0l--_k._*L_æ______å
*************************************

ø*


^*

7uiKyo0m,ii.

 

6 minutter siden, Mynona skrev:

Det var en hilsen fra mini

:ler: Så søtt da! :lillesky: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Vi gleder oss til å høre tilbakemeldinger etter du har testet alle varianter! :jepp:

 

Heheh :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

18 minutter siden, Mynona skrev:

oæ_æ

¨Ø-..............,,,,-,m,,;;;-mk,L:ÆÆO;=+på-Æ0l--_k._*L_æ______å
*************************************

ø*


^*

7uiKyo0m,ii.

 

17 minutter siden, Mynona skrev:

Det var en hilsen fra mini

Nommen :blush: :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Er veldig glad i hage, og egentlig alt som spirer og gror. Mangler kunnskapen om det og det viktigste: grønne fingre.  Fantaserer om grønnsakshage og en frodig hage ellers, men kommer ikke helt i gang...:ninja:

 

12 minutter siden, Frøkensina skrev:

Bare å begynne med noe smått, kanskje noen urter i potter eller salat i krukker? Eller noe som klarer seg selv som rabarbra kanskje?  :duskedame:

---

Enig med @Frøkensina Det er bare å starte, alt er kjekt når man først kommer i gang :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

 

Enig med @Frøkensina Det er bare å starte, alt er kjekt når man først kommer i gang :jepp:

 

Jaaaaaa prøving og feiling er det alltid, men det viktigste er prøvingen :hoppe: Alt blir bedre med noe som spirer og gror :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jaaaaaa prøving og feiling er det alltid, men det viktigste er prøvingen :hoppe: Alt blir bedre med noe som spirer og gror :ninuskapus:

Ja! :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Frøkensina skrev:

Bare å begynne med noe smått, kanskje noen urter i potter eller salat i krukker? Eller noe som klarer seg selv som rabarbra kanskje?  :duskedame:

 

 

:ler: Så søtt da! :lillesky: 

 

20 minutter siden, Rumle skrev:

 

 

Nommen :blush: :fnise:

 

Hun bare måtte komme til meg når jeg satt med datan 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mynona skrev:

 

Hun bare måtte komme til meg når jeg satt med datan 🤭

🤗 Koselig! Aldri blir nok glad for en sånn egen hilsen fra Mini-My.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Mynona skrev:

 

Hun bare måtte komme til meg når jeg satt med datan 🤭

Det er noe magnetisk med sånt :ler: Jeg kan egentlig ikke sitte med dataen om ungene er oppe :ler: 

Fin hilsen da :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, FruN skrev:

Det er noe magnetisk med sånt :ler: Jeg kan egentlig ikke sitte med dataen om ungene er oppe :ler: 

Fin hilsen da :rodmer:

Nei, ikke jeg heller. Men vi har funnet ut at PC, fjernkontroller og ledninger er godt motivatorer for krabbing og gåing (holder seg fast i sofaen) :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke! :blomst:

Er det noen av dere som får kolonial.no reklame på siden her? Jeg får hele tiden bilde av en laksettallerken som ser skikkelig kvalm ut :unsure:Merkelig at de ikke legger litt mer jobb i å få det til å se bittelitt delikat ut? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...