Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Rumle skrev:

Ny uke! :blomst:

Er det noen av dere som får kolonial.no reklame på siden her? Jeg får hele tiden bilde av en laksettallerken som ser skikkelig kvalm ut :unsure:Merkelig at de ikke legger litt mer jobb i å få det til å se bittelitt delikat ut? :vetikke:

:blomst: Ser ingen reklame her jeg. Bare på forsiden, noen vitaminreklamer. Du har nok uflaks med fisken :klemmer: 

19 timer siden, FruN skrev:

Jeg har sydd de første stingene på stakken min :strix: Lang vei å gå, men har i det minste startet 😂

Oj, syr du egen bunad? :overrasket: Spennende! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ingenting av hvorfor jeg har sånn ekkel uvirkelighetsfølelse i dag :sukk:Startet med en gang jeg våknet og jeg trodde det var den ubehagelige drømmen, men det gir seg ikke. Det verste er å være ute blant folk da, helt fortvilende. Heldigvis hjemme igjen nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Frøkensina skrev:

:blomst: Ser ingen reklame her jeg. Bare på forsiden, noen vitaminreklamer. Du har nok uflaks med fisken :klemmer: 

---

 

Ja har visst det :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Frøkensina skrev:

Forstår ingenting av hvorfor jeg har sånn ekkel uvirkelighetsfølelse i dag :sukk:Startet med en gang jeg våknet og jeg trodde det var den ubehagelige drømmen, men det gir seg ikke. Det verste er å være ute blant folk da, helt fortvilende. Heldigvis hjemme igjen nå. 

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rumle skrev:

Ja har visst det :ler:

:fnise: Er den her enda? Jeg kan også fort bli påvirket av slike ting jeg finner uappetittelige.

8 minutter siden, Rumle skrev:

:hug:

:klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:fnise: Er den her enda? Jeg kan også fort bli påvirket av slike ting jeg finner uappetittelige.

:klemmer: 

Utrolig nok er det en ny lakserett nå, men en ser heldigvis ikke like uappetittelig ut :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Jeg blir opptatt noen timer med å oppdatere meg på Poirot og hageskravlingen her i tråden. Samt bunader og bare gøy. 

-Gu kor dåkke skravler! :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:hallo:

Jeg blir opptatt noen timer med å oppdatere meg på Poirot og hageskravlingen her i tråden. Samt bunader og bare gøy. 

-Gu kor dåkke skravler! :opplyser:

:ninja:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rumle skrev:

Hvor langt er du kommet i boken nå? @Frøkensina Jeg har akkurat startet på rettsaken :hoppe:

Åja! Har ikke lest i den siden jeg skrev det sist :ler: Urk nå bladde jeg framover, selv-spoiling :rolleyes: ikke si noe!

 

 :vinke: @Dr. A. Kula

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Åja! Har ikke lest i den siden jeg skrev det sist :ler: Urk nå bladde jeg framover, selv-spoiling :rolleyes: ikke si noe!

 

 ---

 

Sier intet! :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Frøkensina skrev:

:blomst: Ser ingen reklame her jeg. Bare på forsiden, noen vitaminreklamer. Du har nok uflaks med fisken :klemmer: 

Oj, syr du egen bunad? :overrasket: Spennende! 

 

:jepp: 

Eller..folkedrakt herfra :) Og den kan varieres mye etter personlig preferanse, men snitt etc er standarisert :) 

Her ser du variasjoner av den :) 

12247969_1835338246692680_58328583783075

Endret av FruN
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine! :ninuskapus: Mange variasjoner der å velge mellom :jepp:  Litt av en jobb da :daane: Bare broderingen liksom... (flashback fra forming på skolen)  :ler:  

Men dette blir gøy å følge med på :duskedame: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å konsentrere meg i det hele tatt. Håper ikke kurset ryker :sukk: Så mye surr for tiden at jeg ikke har rukket å bekymre meg over operasjonen enda, det er jo bra hvertfall :fnise: 

Savner å lage noe egentlig, det er en annen type konsentrasjon. Kan sammenlignes med hagearbeid på en måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg får ikke til å konsentrere meg i det hele tatt. Håper ikke kurset ryker :sukk: Så mye surr for tiden at jeg ikke har rukket å bekymre meg over operasjonen enda, det er jo bra hvertfall :fnise: 

Savner å lage noe egentlig, det er en annen type konsentrasjon. Kan sammenlignes med hagearbeid på en måte. 

Operasjonen? :unsure: Har du fått resultatene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...