Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41781 Del Skrevet 25. februar 2019 5 timer siden, Rumle skrev: Ny uke! Er det noen av dere som får kolonial.no reklame på siden her? Jeg får hele tiden bilde av en laksettallerken som ser skikkelig kvalm ut Merkelig at de ikke legger litt mer jobb i å få det til å se bittelitt delikat ut? Ser ingen reklame her jeg. Bare på forsiden, noen vitaminreklamer. Du har nok uflaks med fisken 19 timer siden, FruN skrev: Jeg har sydd de første stingene på stakken min Lang vei å gå, men har i det minste startet 😂 Oj, syr du egen bunad? Spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41782 Del Skrevet 25. februar 2019 Forstår ingenting av hvorfor jeg har sånn ekkel uvirkelighetsfølelse i dag Startet med en gang jeg våknet og jeg trodde det var den ubehagelige drømmen, men det gir seg ikke. Det verste er å være ute blant folk da, helt fortvilende. Heldigvis hjemme igjen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41783 Del Skrevet 25. februar 2019 36 minutter siden, Frøkensina skrev: Ser ingen reklame her jeg. Bare på forsiden, noen vitaminreklamer. Du har nok uflaks med fisken --- Ja har visst det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41784 Del Skrevet 25. februar 2019 32 minutter siden, Frøkensina skrev: Forstår ingenting av hvorfor jeg har sånn ekkel uvirkelighetsfølelse i dag Startet med en gang jeg våknet og jeg trodde det var den ubehagelige drømmen, men det gir seg ikke. Det verste er å være ute blant folk da, helt fortvilende. Heldigvis hjemme igjen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41785 Del Skrevet 25. februar 2019 7 minutter siden, Rumle skrev: Ja har visst det Er den her enda? Jeg kan også fort bli påvirket av slike ting jeg finner uappetittelige. 8 minutter siden, Rumle skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41786 Del Skrevet 25. februar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Er den her enda? Jeg kan også fort bli påvirket av slike ting jeg finner uappetittelige. Utrolig nok er det en ny lakserett nå, men en ser heldigvis ikke like uappetittelig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 25. februar 2019 #41787 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg blir opptatt noen timer med å oppdatere meg på Poirot og hageskravlingen her i tråden. Samt bunader og bare gøy. -Gu kor dåkke skravler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41788 Del Skrevet 25. februar 2019 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg blir opptatt noen timer med å oppdatere meg på Poirot og hageskravlingen her i tråden. Samt bunader og bare gøy. -Gu kor dåkke skravler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41789 Del Skrevet 25. februar 2019 Hvor langt er du kommet i boken nå? @Frøkensina Jeg har akkurat startet på rettsaken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41790 Del Skrevet 25. februar 2019 19 minutter siden, Rumle skrev: Hvor langt er du kommet i boken nå? @Frøkensina Jeg har akkurat startet på rettsaken Åja! Har ikke lest i den siden jeg skrev det sist Urk nå bladde jeg framover, selv-spoiling ikke si noe! @Dr. A. Kula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 25. februar 2019 #41791 Del Skrevet 25. februar 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41792 Del Skrevet 25. februar 2019 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Åja! Har ikke lest i den siden jeg skrev det sist Urk nå bladde jeg framover, selv-spoiling ikke si noe! --- Sier intet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41793 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Sier intet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41794 Del Skrevet 25. februar 2019 Håper du har en fin kveld @Aldrisur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 25. februar 2019 #41795 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) 2 timer siden, Frøkensina skrev: Ser ingen reklame her jeg. Bare på forsiden, noen vitaminreklamer. Du har nok uflaks med fisken Oj, syr du egen bunad? Spennende! Eller..folkedrakt herfra Og den kan varieres mye etter personlig preferanse, men snitt etc er standarisert Her ser du variasjoner av den Endret 25. februar 2019 av FruN 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41796 Del Skrevet 25. februar 2019 Imponerende at du klarer det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41797 Del Skrevet 25. februar 2019 Så fine! Mange variasjoner der å velge mellom Litt av en jobb da Bare broderingen liksom... (flashback fra forming på skolen) Men dette blir gøy å følge med på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2019 #41798 Del Skrevet 25. februar 2019 Imponerende FruN! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. februar 2019 #41799 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg får ikke til å konsentrere meg i det hele tatt. Håper ikke kurset ryker Så mye surr for tiden at jeg ikke har rukket å bekymre meg over operasjonen enda, det er jo bra hvertfall Savner å lage noe egentlig, det er en annen type konsentrasjon. Kan sammenlignes med hagearbeid på en måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2019 #41800 Del Skrevet 25. februar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg får ikke til å konsentrere meg i det hele tatt. Håper ikke kurset ryker Så mye surr for tiden at jeg ikke har rukket å bekymre meg over operasjonen enda, det er jo bra hvertfall Savner å lage noe egentlig, det er en annen type konsentrasjon. Kan sammenlignes med hagearbeid på en måte. Operasjonen? Har du fått resultatene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå