Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41741 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 20 minutter siden, Aldrisur skrev: Ha-ha-ha! Det tror jeg de kan allerede. Ro ro til Rumlehagen... Du mener de sitter (ligger slengt og slanger seg) rundt omkring i jordlommer og synger oppmuntrende kampsanger (forkledd som smånaive barnesanger) til neste generasjons (500 000+!) småsnegler for å være sikker på at de ikke mister målet (meg!) av sikte?! Endret 24. februar 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41742 Del Skrevet 24. februar 2019 Ja no' sånt omtrent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41743 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja no' sånt omtrent. Huttemegtuu! Endret 24. februar 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41744 Del Skrevet 24. februar 2019 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/mJbxL/michael-40-hylles-for-sin-hjemmelagde-brunsneglefelle Har du prøvd denne Rumle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41745 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 6 minutter siden, Aldrisur skrev: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/mJbxL/michael-40-hylles-for-sin-hjemmelagde-brunsneglefelle Har du prøvd denne Rumle? Hmmm mener jeg har prøvd en versjon av den ja, tror det var @Daryl Dixon som tipset om den i fjor. Eller mulig det ikke er helt den samme? Har prøvd så mye rart etterhvert! Men, jeg skal spare artikkelen og prøve! Endret 24. februar 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41746 Del Skrevet 24. februar 2019 Du har ikke så mye problemer med de hos deg, aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41747 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Du har ikke så mye problemer med de hos deg, aldri? Jeg hadde tusenvis i forfjor, men i fjor tror jeg det var for tørt for dem. Håper virkelig å slippe de til sommeren. Men, jeg har ikke så stor hage som deg, så det er ganske oversiktlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41748 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg hadde tusenvis i forfjor, men i fjor tror jeg det var for tørt for dem. Håper virkelig å slippe de til sommeren. Men, jeg har ikke så stor hage som deg, så det er ganske oversiktlig. Hjelpe meg! Så bra at du klarte å kvitte deg med de da! Brukte du den fellen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41749 Del Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Hjelpe meg! Så bra at du klarte å kvitte deg med de da! Brukte du den fellen? Brukte ikke fellen, men jeg gjorde noe helt fryktelig som jeg ikke tør å skrive om her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41750 Del Skrevet 24. februar 2019 Har du lest at de kan smitte katter med noe livsfarlige greier også nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41751 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Brukte ikke fellen, men jeg gjorde noe helt fryktelig som jeg ikke tør å skrive om her. Klippet de i to? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41752 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Har du lest at de kan smitte katter med noe livsfarlige greier også nå? Kan de? Det er ikke bra - her så mange katter! 2 minutter siden, Rumle skrev: Klippet de i to? Nå ble jeg sulten (til tross for sneglepraten) - tror jeg må lage noe mat jeg Rumle. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41753 Del Skrevet 24. februar 2019 Kos deg! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 24. februar 2019 #41754 Del Skrevet 24. februar 2019 3 timer siden, Rumle skrev: Hmmm mener jeg har prøvd en versjon av den ja, tror det var @Daryl Dixon som tipset om den i fjor. Eller mulig det ikke er helt den samme? Har prøvd så mye rart etterhvert! Men, jeg skal spare artikkelen og prøve! Det var noen boller man lagde som de spiste og døde av, var på det hageprogrammet på nrk om jeg husker rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41755 Del Skrevet 24. februar 2019 35 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Det var noen boller man lagde som de spiste og døde av, var på det hageprogrammet på nrk om jeg husker rett.. Åh jaa! Nå husker jeg det! Og hmm nei, det har jammen ikke prøvd enda. Vet jeg lagret linken, får finne den igjen og prøve til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2019 #41756 Del Skrevet 24. februar 2019 4 timer siden, Aldrisur skrev: Nå ble jeg sulten (til tross for sneglepraten) - tror jeg må lage noe mat jeg Rumle. Ny siderett til vanlig grilling i år blir saftige brunsnegler i brød, ketchup og sennep. Kan varmes om ønskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2019 #41757 Del Skrevet 24. februar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. februar 2019 #41758 Del Skrevet 24. februar 2019 22 minutter siden, Rumle skrev: Åh jaa! Nå husker jeg det! Og hmm nei, det har jammen ikke prøvd enda. Vet jeg lagret linken, får finne den igjen og prøve til sommeren Har du prøvd Ferramol? Vet vi har snakket om det før, men jeg husker ikke Ved riktig bruk skal det ikke være fare for annet dyreliv (unntatt andre snegler da). Jeg har hvertfall ikke kommet over noen rapporter som tilsier det er farlig. Sikkerheten er svært stor for pattedyr ifølge en side, skulle ønske jeg fant noe om fugler. Eller var det prisen kanskje? 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Det var noen boller man lagde som de spiste og døde av, var på det hageprogrammet på nrk om jeg husker rett.. Er du også glad i haging? 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ny siderett til vanlig grilling i år blir saftige brunsnegler i brød, ketchup og sennep. Kan varmes om ønskelig... Deg om det *søke dekning* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2019 #41759 Del Skrevet 24. februar 2019 Vi skal nok servere det her, bare de kommer i hagen til Rumlemor først. Hun er herved utnevnt til hovedleverandør av biggus slimus sneglus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. februar 2019 #41760 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi skal nok servere det her, bare de kommer i hagen til Rumlemor først. Hun er herved utnevnt til hovedleverandør av biggus slimus sneglus. Storleverandør av det brungyldne gørret, høres så trivelig ut Men hvem kjenner du som kan tenke seg å sluke noen slike nedpå her? Rumle bør begynne jakten NÅ mens varmegradene er små 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå