Rumle Skrevet 23. februar 2019 #41721 Del Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Dere altså! Dere er superraske til å respondere. Fininger! Jeg er stuptrøtt og gleder meg til å Sov godt duuuu fine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. februar 2019 #41722 Del Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Dere altså! Dere er superraske til å respondere. Fininger! Jeg er stuptrøtt og gleder meg til å Koselig at du stakk innom da, blir nok en god søvn på deg nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #41723 Del Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Hvordan er lydnivået i deres familie Aldri? Jeg blir dødssliten av familieselskaper med med min i allefall Jeg er av den typen som elsker å sitte rundt et bord der alle snakker om det samme samtaleemne. Det å sitte å rope til hverandre to og to er ikke noe for meg. Og det ser ut til at resten av familien liker det samme. Heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #41724 Del Skrevet 23. februar 2019 Tuuuuuuuuusen takk begge to, sov godt når dere skal sove også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2019 #41725 Del Skrevet 23. februar 2019 Tusler mot seng jeg også .. natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. februar 2019 #41726 Del Skrevet 24. februar 2019 35 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg er av den typen som elsker å sitte rundt et bord der alle snakker om det samme samtaleemne. Det å sitte å rope til hverandre to og to er ikke noe for meg. Og det ser ut til at resten av familien liker det samme. Heldigvis. Ingen velger da familien sin. Uansett familieselskaper eller ei så finnes det gode ting med min også, heldigvis. 37 minutter siden, Aldrisur skrev: Tuuuuuuuuusen takk begge to, sov godt når dere skal sove også. 29 minutter siden, Rumle skrev: Tusler mot seng jeg også .. natta Natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2019 #41727 Del Skrevet 24. februar 2019 Søndagshilsen fra meg til alle ballongfarerne. 🎈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41728 Del Skrevet 24. februar 2019 12 timer siden, Frøkensina skrev: Ingen velger da familien sin. Uansett familieselskaper eller ei så finnes det gode ting med min også, heldigvis. Natta Nei det har du helt rett i. Jeg ser nå hvor drabelig sjølgod jeg virker i svaret mitt over her. Unnskyld, var ikke ment sånn altså. 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Søndagshilsen fra meg til alle ballongfarerne. 🎈 Åh, så nyyyyydelig Hoppe! Jeg gleder meg til naturen blir fargerik og fin igjen. Det er så grått og trist rundtomkring her for tiden. Veldig tåkete hos meg i dag - har hørt tåkeluren fra de store båtene i hele dag. Tuuuuuuuuut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41729 Del Skrevet 24. februar 2019 Tuuuut tuuuut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41730 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Her skinner solen og det er 10 grader - føles veldig vårlig 😊 Endret 24. februar 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41731 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Her skinner solen og det er 10 grader - føles veldig vårlig 😊 10 grader høres veldig vårlig ut. Måtte gå og se hva det er her, og det er visst 6+, men den tåka er ligger i veien for sola. Snøklokkene mine har begynt å komme opp i hagen - og det er jo noe. Hvor har det blitt av vår kjære @Dr. A. Kula tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41732 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: 10 grader høres veldig vårlig ut. Måtte gå og se hva det er her, og det er visst 6+, men den tåka er ligger i veien for sola. Snøklokkene mine har begynt å komme opp i hagen - og det er jo noe. Hvor har det blitt av vår kjære @Dr. A. Kula tro? Snøklokker Ja, hvor har han blitt av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41733 Del Skrevet 24. februar 2019 Han har vel ikke funnet den veldig godt gjemte vinkjelleren vel?!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41734 Del Skrevet 24. februar 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41735 Del Skrevet 24. februar 2019 Hva er dine planer for søndagen da, aldri? Slappe av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41736 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Hva er dine planer for søndagen da, aldri? Slappe av? Jepp! Her ligger vi rett ut på hver vår sofa. Du da Rumle? Begynner det å klø i hage- og rosefingrene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41737 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jepp! Her ligger vi rett ut på hver vår sofa. Du da Rumle? Begynner det å klø i hage- og rosefingrene dine? Høres ut som en bra søndag 😊 Faktisk ikke så veldig enda, tror jeg gar fått brunsnegl-problematikken så til de grader i halsen at jeg nesten gruer meg til ny sesong Kanskje jeg må flytte på husbåt og lage en flytende hage der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41738 Del Skrevet 24. februar 2019 Uff disse sleipe inntrengerne! Husbåt med flytende hage høres bra ut. Bare den ikke blir invadert av lakselus eller noe annet kjipt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #41739 Del Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Uff disse sleipe inntrengerne! Husbåt med flytende hage høres bra ut. Bare den ikke blir invadert av lakselus eller noe annet kjipt! Det hadde den sikkert blitt! Eller .. brunsneglene hadde lært seg å ro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #41740 Del Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Det hadde den sikkert blitt! Eller .. brunsneglene hadde lært seg å ro? Ha-ha-ha! Det tror jeg de kan allerede. Ro ro til Rumlehagen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå