Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40981 Del Skrevet 23. januar 2019 Høres ut som de stortrives hos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40982 Del Skrevet 23. januar 2019 Tror det Har jeg blitt en gal fugledame kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40983 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Tror det Har jeg blitt en gal fugledame kanskje? Ser sånn ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40984 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Ser sånn ut Hjelp! Men siden jeg ikke har noen kjæledyr så føles det som jeg får mye ro og hygge med fuglene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40985 Del Skrevet 23. januar 2019 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Hjelp! Men siden jeg ikke har noen kjæledyr så føles det som jeg får mye ro og hygge med fuglene Ikke sant? Utrolig mye selskap med de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40986 Del Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Ikke sant? Utrolig mye selskap med de Bare det blir vår kan jeg bli en gal hagedame også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40987 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Bare det blir vår kan jeg bli en gal hagedame også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40988 Del Skrevet 23. januar 2019 I år skal jeg ha minst mulig planteprosjekter, er nødt til å fokusere mest på vedlikehold og den slags oppgaver. Så minst mulig fristing, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40989 Del Skrevet 23. januar 2019 Men, litt blir det vel likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40990 Del Skrevet 23. januar 2019 Blir du med eller? Forresten jeg er imponert over all lesingen din! Jeg vil også klare det, samtidig så har jeg dette havarerte studiet jeg burde lese på Akkurat nå, Rumle skrev: I år skal jeg ha minst mulig planteprosjekter, er nødt til å fokusere mest på vedlikehold og den slags oppgaver. Så minst mulig fristing, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40991 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Men, litt blir det vel likevel Det er det det blir! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40992 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Blir du med eller? Forresten jeg er imponert over all lesingen din! Jeg vil også klare det, samtidig så har jeg dette havarerte studiet jeg burde lese på Jaaaaa, er i en skikkelig god leseperiode for tiden! Veldig glad for det, etter mange år hvor jeg har slitt mye med å finne tilbake til en god flyt i det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40993 Del Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Det er det det blir! Jupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40994 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Jaaaaa, er i en skikkelig god leseperiode for tiden! Veldig glad for det, etter mange år hvor jeg har slitt mye med å finne tilbake til en god flyt i det Kjempebra og koselig å høre! Det er det jeg gjerne vil også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40995 Del Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Jupp Du klarer ikke å lure meg der selv om du prøver å lure deg selv Men, jeg håper også at du får til vedlikeholdsprosjektene m.m. det er neimen ikke bara bare! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40996 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Kjempebra og koselig å høre! Det er det jeg gjerne vil også Håper du finner ut av det også! Hvordan går det med studiet, skal du ta noe opp igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40997 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Du klarer ikke å lure meg der selv om du prøver å lure deg selv Men, jeg håper også at du får til vedlikeholdsprosjektene m.m. det er neimen ikke bara bare! Haha får ikke helt til å lure meg selv heller Men, jeg må! Har så mye som må ordnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. januar 2019 #40998 Del Skrevet 23. januar 2019 Skal ha maks en vinduskarm med sådde blomster Såååå det blir hardt å velge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #40999 Del Skrevet 23. januar 2019 18 minutter siden, Rumle skrev: Håper du finner ut av det også! Hvordan går det med studiet, skal du ta noe opp igjen? Har enda ikke blitt kastet ut av masteren så jeg må jo prøve iallefall å begynne og skrive på oppgaven! Er ikke heelt sikker på at jeg ikke er kastet ut, må få tak i legemelding neste uke så jeg kan prøve å melde meg opp med lav progresjon. Det er også et kurs med én bitteliten Italiatur jeg virkelig har lyst til å dra på denne våren 20 minutter siden, Rumle skrev: Haha får ikke helt til å lure meg selv heller Men, jeg må! Har så mye som må ordnes 19 minutter siden, Rumle skrev: Skal ha maks en vinduskarm med sådde blomster Såååå det blir hardt å velge Det klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. januar 2019 #41000 Del Skrevet 23. januar 2019 Brr sånn idag, iskalde føtter. God bedring til @FruN og @Mynona om dere er pjuskne enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå