Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40941 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Vel tre uker Rumle. Vi snakkes mer etter hvert. Jeg er dødssliten etter helg med unger, pakking, middager til store og små. Klage, klage og syte litt.... Ha det fint og håper dere vil fortsette skravle i ballongen mens jeg er borte. Åh, så deilig det blir for dere Hender jeg må benytte meg litt av den låneavtalen om ballongen ja Hjelpes du må da få klage i din egen ballong da snuppa Nesten så jeg synes du burde øve på det 2
Aldrisur Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #40942 Skrevet 20. januar 2019 Tusen takk og over og ut og rett i seng herfra! 2
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40943 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Tusen takk og over og ut og rett i seng herfra! Husk money tickets passport! 2
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40944 Skrevet 20. januar 2019 9 minutter siden, Rumle skrev: Åh? Fortell Det var mye styr å få det til, men var en måned i Roma og noen andre byer ja Ikke bare gøy hele tiden, ble noen problemer underveis, men likevel utrolig å få vært med på så mye igjen. Tenkte masse på dere! Tenkte på deg spesielt når jeg satt på den lille balkongen min for jeg hadde en hel vegg dekket i ekte jasmin 2
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40945 Skrevet 20. januar 2019 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Det var mye styr å få det til, men var en måned i Roma og noen andre byer ja Ikke bare gøy hele tiden, ble noen problemer underveis, men likevel utrolig å få vært med på så mye igjen. Tenkte masse på dere! Tenkte på deg spesielt når jeg satt på den lille balkongen min for jeg hadde en hel vegg dekket i ekte jasmin Åhhhh! Høres vidunderlig ut! 1
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40946 Skrevet 20. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, Rumle skrev: Åhhhh! Høres vidunderlig ut! Ja, den lukten altså! Dessverre ble det så, utrooolig varmt etterhvert, men kunne sitte der litt noen netter/kvelder. Jeg kunne se ned til en liten hage klemt mellom der jeg bodde og en kirke, men hadde ikke adgang ned i den. Fikk besøk av noen rare firfisler som hoppet på balkongen og koste meg med fuglene i trærne der, blant annet noen grønne papegøyer som dukket opp Endret 20. januar 2019 av Frøkensina Trør igjen! Skriver alltid det feil 1
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40947 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ja, den lukten altså! Dessverre ble det så, utrooolig varmt etterhvert, men kunne sitte der litt noen netter/kvelder. Jeg kunne se ned til en liten hage klemt mellom der jeg bodde og en kirke, men hadde ikke adgang ned i den. Fikk besøk av noen rare firfisler som hoppet på balkongen og koste meg med fuglene i trørne der, blant annet noen grønne papegøyer som dukket opp Herlighet høres helt perfekt ut jo! Papegøyer i Italia?! 1
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40948 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Herlighet høres helt perfekt ut jo! Papegøyer i Italia?! Ja var helt herlig med den balkongen! Stort sett Hadde en periode ett skikkelig slitsomt problem med noen menn som bodde under meg (var utleie av rom) Og hvor minst én dukket opp hver bidige gang jeg gikk ut for å stelle seg akkurat sånn at han kunne stirre opp. Altså blikkkontakt stirring hver eneste gang jeg åpnet døra! Tok med seg kompisen på stirring også, lite morsomt. De var ikke italienske. 1
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40949 Skrevet 20. januar 2019 Ja de grønne papegøyene, tror jeg spurte noen om dem? Mener de sa at de var ville når jeg trodde det måtte være rømlinger. Det var ikke så mye tid til å være der for vi hadde fullt program og jeg bodde på en annen ås enn resten av kurset 1
Gjest Winza Skrevet 20. januar 2019 #40950 Skrevet 20. januar 2019 35 minutter siden, Aldrisur skrev: Til alle dere fininger, goinger og raringer! Nå har jeg lest ALT dere har skravlet i ballongen siden nyttår, og må bare få sagt at jeg er enig i alt dere skriver.....at det var kjempekoselig å se @Frøkensinaigjen etter hennes lange "reise", og @Winza også selvfølgelig. Klem til dere og alle dere andre med. Ja, jeg har vært på en lang reise siden sist jeg var her, og i morgen så flyr jeg avgårde høyt oppi himmelblå igjen. Dagene mine er ellers fylt med , oppgaver som gjøre at jeg ikke makter å sette meg ned å skrive her. Livet er en tidstyv! Men, dere er i tankene mine hver eneste dag. Jeg skal prøve å skrive mer når jeg kommer fram - i overimorgen eller noe sånt. Da blir det i såfall kluntete mobilskriving, men jeg skal prøve å få til noe. Vil jo ikke miste dere helt, men forstår dere dersom dere er lei av at jeg aldri er her inne. Jeg håper dere har det bra. Alle som en. GRUPPEKLEM! Jeg trodde først at du skrev mummidalen Kjekt at du har det bra Vi vil alltid holde fortet når du er borte så det trenger du ikke å tenke på Du er en fantastisk person! Du var en av de første på kg som jeg ble kjent med her inne og trass i min (umodne oppførsel) i starten så tok du meg i mot med et snill og behandlet meg bra, det setter jeg stor pris på Kg ville virkelig aldri vært det samme uten deg, håper du vet det Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg kommer til å bli værende på kg (eller fast i hvert fall) De siste månedene hvor jeg ikke var på kg fikk meg til å innse at jeg føler meg mer rolig og avslappende når jeg ikke er på kg. Dette har såklart ikke noe med noen av dere her å gjøre men all negativiteten rundt om på kg, jeg har opplevd alt for ofte at folk slenger med leppen sin mot meg, såpass mye de siste 5 årene at det nesten er blitt mer enn hva jeg opplevde av mobbing som liten og det sier en del O: Folk tør å si så mye mer når man er anonym fremfor når man står ansikt til ansikt, jeg har blitt kalt for mye rart opp igjennom årene her på kg, nå i høst så var det til og med noen som kalte meg for psykisk utviklingshemmet, slikt såret veldig uansett hvem som sier det 😕 Det er derfor jeg henger for det meste her og i hoppe sin tråd fordi jeg orker ikke å havne i noen krangler med noen, tanken på å forsvinne helt fra kg er en trist tanke fordi det er så mange hyggelige brukere på kg som jeg setter pris på ❤️ Jeg vet ikke hvordan ting blir nå framover men jeg vil i hvert fall si fra at det er godt mulig jeg forsvinner helt herfra eller bare (som med deg) er innom i og ne. Jeg kan ikke fatte at det er gått 5 år siden jeg ble medlem her, tiden går skremmende fort O: Uansett hva som skjer så skal du og dere andre vite at jeg vil aldri glemme dere Det folk som dere som gjør et forum til et kjekt og hyggelig forum 😃 Jeg ser at det er andre brukere som også på samme måte som meg har gradvis mistet interessen av forumet, flere og flere brukere har slettet seg, mange har vært brukere som har vært her i flere år og noen nesten fra starten av Håper du får en god vinter og at alt fortsetter å være bra Jeg personlig håper bare at lårbeinet mitt blir bra igjen, er så lei av å få vondt hver gang jeg reiser meg 😝 Har heldigvis blitt bedre i løpet av helgen så jeg ser lyst på det 😃 Pokkers glattis, tror jeg skal kjøpe meg brodder hehe Håper dere alle får en god natt Jeg har snudd døgnet (uheldigvis) så jeg blir nok våken i natt og ser på Scandal 😆 En kjempe god serie forresten som jeg anbefaler til alle her Farmor kommer på besøk i morgen og vi skal lage pizza, gleder meg 😄 (Til at farmor kommer altså 😅)
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40951 Skrevet 20. januar 2019 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja var helt herlig med den balkongen! Stort sett Hadde en periode ett skikkelig slitsomt problem med noen menn som bodde under meg (var utleie av rom) Og hvor minst én dukket opp hver bidige gang jeg gikk ut for å stelle seg akkurat sånn at han kunne stirre opp. Altså blikkkontakt stirring hver eneste gang jeg åpnet døra! Tok med seg kompisen på stirring også, lite morsomt. De var ikke italienske. Yikes! Så utrolig frekt! 1
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40952 Skrevet 20. januar 2019 Så utrolig leit og kjedelig at du får sånne kommentarer @Winza Det er dessverre alltid noen som holder på sånn Håper du ikke sletter deg helt, men i alle fall kommer innom og hilser på i blant 2
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40953 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Yikes! Så utrolig frekt! Jaaaa ikke sant!!! Selv i mørket altså! Var litt lys fra hagen. En eldre hyggelig mann fra Philippinene som jobbet med fokosten der (pleide å prate med ham, var jo der jeg fikk tak i kaffe ) sa de var fra Syria. Han ba meg si fra til bestyreren, men hun bare foreslo å henge opp håndklær på rekkverket. Noe jeg gjorde, men kunne fortsatt se han når jeg ikke trengte meg inn i et hjørne. 1
Frøkensina Skrevet 20. januar 2019 #40954 Skrevet 20. januar 2019 Men! Jeg ble sååå glad av å se Aldrisur Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat, har vært urven i dagesvis og spist lite. Skal lese det du skrev senere Winza, men hør på Rumle du 2
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40955 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jaaaa ikke sant!!! Selv i mørket altså! Var litt lys fra hagen. En eldre hyggelig mann fra Philippinene som jobbet med fokosten der (pleide å prate med ham, var jo der jeg fikk tak i kaffe ) sa de var fra Syria. Han ba meg si fra til bestyreren, men hun bare foreslo å henge opp håndklær på rekkverket. Noe jeg gjorde, men kunne fortsatt se han når jeg ikke trengte meg inn i et hjørne. Veldig ubehagelig .. 1
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40956 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Men! Jeg ble sååå glad av å se Aldrisur Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat, har vært urven i dagesvis og spist lite. Skal lese det du skrev senere Winza, men hør på Rumle du Kos deg 😊 Og ha en fin natt videre 1
Gjest Winza Skrevet 20. januar 2019 #40957 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Så utrolig leit og kjedelig at du får sånne kommentarer @Winza Det er dessverre alltid noen som holder på sånn Håper du ikke sletter deg helt, men i alle fall kommer innom og hilser på i blant Slette meg gjør ikke uansett, har ikke slettet meg på 2 år, synes det er greit å ha en bruker som er her fremfor å være han som sletter seg hele tiden Jeg lurer på om kg kommer til å vare i så mange flere år til, ser at flere har sagt at de ikke tror kg vil eksistere om noen år. Ville ikke overrasket meg etter alt styret på kg og lagring av brukerdata osv
Rumle Skrevet 20. januar 2019 #40958 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Slette meg gjør ikke uansett, har ikke slettet meg på 2 år, synes det er greit å ha en bruker som er her fremfor å være han som sletter seg hele tiden Jeg lurer på om kg kommer til å vare i så mange flere år til, ser at flere har sagt at de ikke tror kg vil eksistere om noen år. Ville ikke overrasket meg etter alt styret på kg og lagring av brukerdata osv Nei, det kan du si. Tiden vil vise 1
Gjest Winza Skrevet 20. januar 2019 #40959 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Men! Jeg ble sååå glad av å se Aldrisur Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat, har vært urven i dagesvis og spist lite. Skal lese det du skrev senere Winza, men hør på Rumle du Man er aldri sur når aldrisur er her 😄 Jeg kan tenke meg at familien hennes setter stor pris på å ha en slik gledesspreder i familien (Måtte være litt forsiktig nå, var like før jeg skrev gledesdreper istedenfor gledesspreder O: 😝) Jeg prøver bare så ofte jeg kan å minne meg selv på at vi alle er anonyme her på kg og om en anonym person på et forum sier noe stygt så betyr det ingenting siden vedkommende ikke kjenner meg Jeg har blitt mye bedre på å ikke svare på provoserende innlegg og det føles som god trening for meg Som de fleste på kg har fått med seg for lengst så kan jeg bli ganske hissig når noen provoserer meg Haha fy fader altså, er så kaldt her nå at fingrene mine snart fryser fast på mobilskjermen min
Monstrum Skrevet 21. januar 2019 #40960 Skrevet 21. januar 2019 Velkommen tilbake Aldri!! 😄 Selv om det kanskje bare er en snartur, godt å se deg! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå