Fantastica Skrevet 1. november 2018 #40381 Del Skrevet 1. november 2018 Nå snakker vi om bryllupsdato. Hun kommer til meg på søndag og blir en uke, deilig. Har brukt denne uka på å strikke tøfler til henne, det er gulvkaldt i leiligheten hennes og jeg har nå tova seks par tøfler som gjestene hennes kan bruke. Til henne strikker jeg tubeskjerf og kofte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2018 #40382 Del Skrevet 1. november 2018 Jommantisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2018 #40383 Del Skrevet 2. november 2018 God helg, søtinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 2. november 2018 #40384 Del Skrevet 2. november 2018 God helg til deg også, Rumle og alle dere andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2018 #40385 Del Skrevet 2. november 2018 (endret) Kan nesten ikke fatte og begripe at jeg vant så mye, jeg har aldri vunnet så mye i noe 😱😀 Fikk endelig noe igjen etter alle de årene hvor jeg alltid har trykket på røde kors knappen. Nå ble dagen min mye bedre! Håper dere alle har en fantastisk dag 😄 Endret 2. november 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2018 #40386 Del Skrevet 2. november 2018 Så gøy, Winza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2018 #40387 Del Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Så gøy, Winza! Har fortsatt ikke tatt det innover meg, jeg trodde aldri at jeg kom til å vinne en så høy sum i noe som helst O: 😄 Skulle gjerne invitert dere alle på en liten feiring nå med snop og drikke 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2018 #40388 Del Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Har fortsatt ikke tatt det innover meg, jeg trodde aldri at jeg kom til å vinne en så høy sum i noe som helst O: 😄 Skulle gjerne invitert dere alle på en liten feiring nå med snop og drikke 😄 Det er deg vel unt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. november 2018 #40389 Del Skrevet 2. november 2018 Wow. Grattis! Kjøp deg noe du har skikkelig lyst på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. november 2018 #40390 Del Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Wow. Grattis! Kjøp deg noe du har skikkelig lyst på! Takk 😄 Godteland fikk kjørt seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. november 2018 #40391 Del Skrevet 2. november 2018 Gratulerer Winza! Jeg og ungene er på tur! Nå er de endelig sovnet, stakkarene var slitne etter lang tid i bil. Skal være hos foreldrene mine noen dager, blir koselig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2018 #40392 Del Skrevet 3. november 2018 Kjempegratulasjoner til den heldige vinneren Winza. Det unner jeg deg veldig. Hvil, spis god mat og ha det hyggelig sammen, Fruen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 3. november 2018 #40393 Del Skrevet 3. november 2018 I dag er det fem måneder siden jeg møtte kjæresten, og jeg fikk nettopp ti røde roser på døra. Og i morgen kommer hun hit! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2018 #40394 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) 2 minutter siden, Fantastica skrev: I dag er det fem måneder siden jeg møtte kjæresten, og jeg fikk nettopp ti røde roser på døra. Og i morgen kommer hun hit! Dere er awesome Endret 3. november 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2018 #40395 Del Skrevet 3. november 2018 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Kjempegratulasjoner til den heldige vinneren Winza. Det unner jeg deg veldig. Hvil, spis god mat og ha det hyggelig sammen, Fruen. 15 timer siden, FruN skrev: Gratulerer Winza! Jeg og ungene er på tur! Nå er de endelig sovnet, stakkarene var slitne etter lang tid i bil. Skal være hos foreldrene mine noen dager, blir koselig Takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2018 #40396 Del Skrevet 3. november 2018 Tenker rett som det er på dere turtelduene, Fantastica. Tror det rett og slett blir litt veldig koselig i morgen ja... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. november 2018 #40397 Del Skrevet 3. november 2018 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Kjempegratulasjoner til den heldige vinneren Winza. Det unner jeg deg veldig. Hvil, spis god mat og ha det hyggelig sammen, Fruen. Vet ikke hvor mye hvile som inngår Men god mat og hyggelig samvær er det Og handling Jeg har brukt litt mer penger enn planlagt Men har fått flere fine bånd til stakken min, farsdagsgave, mange kalendergaver, bursdagsgave, innflytnings-/bursdagsgave og annet ymse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. november 2018 #40398 Del Skrevet 3. november 2018 3 timer siden, Fantastica skrev: I dag er det fem måneder siden jeg møtte kjæresten, og jeg fikk nettopp ti røde roser på døra. Og i morgen kommer hun hit! Kos deg masse med kjæresten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. november 2018 #40399 Del Skrevet 3. november 2018 Er det farsdag i morgen? Eller neste søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 3. november 2018 #40400 Del Skrevet 3. november 2018 Neste søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå