Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Her også. Tidligere i ettermiddag hadde jeg gjennomtrekk her for å lufte ut matlukt...og så kjente jeg at det trakk
langs gulvet, men skulle bare stadig gjøre noe før jeg lukket vinduet på soverommet, men timene har gått
og det er kaldt her. Og friskt utluftet for flere dager. Ullteppe over meg i sofan er koselig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Ærlig talt så tror jeg at vi mennesker har det litt bedre om vi ikke har det for varmt. Tror vi puster bedre
og sover bedre. Ikke fryse, men passelig og med måte i forhold til badstuvarm stue så en nesten sovner foran tv`n.

                                           Det tror jeg. :)  Håper dessuten at Aldri har det bra og ikke har blitt syk. 

Helt enig :Nikke: De dørene jeg tenker på, er på slike plasser hvor det faktisk blir kaldt. Merker f.eks. ikke at vi har varmekabler på vaskerommet fordi døra der trekker så innmari. Jeg vil heller ta på meg en genser eller et pledd enn å sitte i sommertøy midt på kaldeste vinteren. Stua vår er bare litt rar på temperaturen gradestokken sier at det er. 21 grader kan føles kaldt noen ganger, så koker vi når det er 22,5.. Blir helt koko av det noen ganger :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld! :laugh:

Jada frisk her og håper dere er det også, men jeg er verdens dårligste ballongfører. Og jo lenger jeg venter med å skrive noe her, jo vanskeligere blir det. :sukk:

...men men, er nok ikke alene om det. :wink:

Her har det vært travelt på dørtrammen i kveld. :ninja: Mange skumle unger! :ler: Noen av dem så små at de ikke helt hadde lært hva de skulle si: Knask eller knask? Liksom. Travelt men kjempekoselig med så masse fine unger. :rodmer:

 En liten pjokk på ca. 3 år  - *Næmmen er det selveste spiderman som kommer på besøk?* *Neida, jeg haj baje kledd meg ut*. :hoho:

Ellers må jeg meddele at jeg har fulgt intens med på Rampelysforumet i disse dager.  Bloggernes bruk av barn som rekvisitter byr meg virkelig sterkt i mot. Jeg håper virkelig at  den trenden er et forbigående fenomen og det fort! 

 

Håper dere har en fin onsdagskveld. :romeo::klemmer:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gnagsår, men har det bra. Ikke sett en eneste unge...eller det stedet du refererer til på forumet,
men en onsdagsklem skal du få uten spindelsvev på. :klem: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg har fått gnagsår, men har det bra. Ikke sett en eneste unge...eller det stedet du refererer til på forumet,
men en onsdagsklem skal du få uten spindelsvev på. :klem: 

Takk, det var en god klem Hoppe. :ninuskapus:

Har du vært ute å gått med nye støvler på - kanskje? :hoppendeglad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble litt sånn i dag og det er første gangen jeg bruker senhøstvinterskoene i høst og hadde glemt
å ta på plaster DER....som det alltid blir gnagsår om jeg glemmer det. Og det gjorde jeg vettu. Fikk sår...
så nå er jeg plastret fra øst til vest og håper det går seg til i løpet av ei ukes tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. :) *stikke gnagsåret dypt nedi isen og kjenne at det både svir og svaler*

Vet ikke helt jeg. Folket har visst annet å henge fingrene i ser de ut til. Det er Fantastic. :lur:  De kommer nok tilbake.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det jeg egentlig skulle si var at jeg har fulgt med på TLC-kanalen og alle disse veldig høye damemenneskene
som jo etter hvert begynner å formere seg....og jeg lurer på om ungene automatisk blir som sin mor, eller far... :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:
 

Tusen takk. :) *stikke gnagsåret dypt nedi isen og kjenne at det bpde svir og svaler*

Vet ikke helt jeg. Folket har visst annet å henge fingrene i ser de ut til. Det er Fantastic. :lur:  De kommer nok tilbake.

Cuuuult! :ler:

Ja, du har vel rett. Men når jeg lurer så må jeg bare spørre.  :Nikke: Liksom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Men det jeg egentlig skulle si var at jeg har fulgt med på TLC-kanalen og alle disse veldig høye damemenneskene
som jo etter hvert begynner å formere seg....og jeg lurer på om ungene automatisk blir som sin mor, eller far... :klo: 

Jaaa, de ja! Ja, det blir de sikkert. Nå er det jo sånn at barna ofte til og med blir høyere enn sine foreldre.

Hvor skal det ende? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Aldrisur skrev:
Jaaa, de ja! Ja, det blir de sikkert. Nå er det jo sånn at barna ofte til og med blir høyere enn sine foreldre.

Hvor skal det ende? :klaske:

Disse er søte og er i gang med nummer to i disse dager. :) 
                                                     Det ender nok godt vil jeg tro. Høyt og luftig lek på mors skuldre!
maxresdefault.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg! Velkommen hjem fra ferie!

jeg har både gnagsår og er forkjølet med dedd dese og dotter i øra! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...