Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Winza skrev:

Den er fortsatt i butikker 

Vet, men jeg har ikke drukket brus, siden sikkert like lenge siden, så frister ikke å begynne med det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Sola de skrev:

Vet, men jeg har ikke drukket brus, siden sikkert like lenge siden, så frister ikke å begynne med det heller.

Det er godt gjort, hadde ikke jeg klart å gjøre  

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Det er godt gjort, hadde ikke jeg klart å gjøre  

Kroppen har ikke godt av slik gift, slik jeg ser det, så synes ikke det er og har vært noe problem. Er så mange ørten ting man kan drikke i stedet for brus.

Skrevet
2 minutter siden, Sola de skrev:

Kroppen har ikke godt av slik gift, slik jeg ser det, så synes ikke det er og har vært noe problem. Er så mange ørten ting man kan drikke i stedet for brus.

Jeg drikker heller brus enn alkohol i hvert fall :)

Skrevet

Jeg drikker heller brus enn alkohol i hvert fall :)

Djevelens drikkevann holder jeg meg og unna :opplyser::ler:

Skrevet
Akkurat nå, Sola de skrev:

Djevelens drikkevann holder jeg meg og unna :opplyser::ler:

Jeg har såvidt smakt på alkohol men syntes det smakte vondt 😕 Vann er det beste :) Drikker masse av det daglig 

Skrevet

Jeg har såvidt smakt på alkohol men syntes det smakte vondt 😕 Vann er det beste :) Drikker masse av det daglig 

Som tørstedrikk er vann det beste.

Jeg liker heller ikke smaken av noe som helst alkohol.

Skrevet
Akkurat nå, Sola de skrev:

Som tørstedrikk er vann det beste.

Jeg liker heller ikke smaken av noe som helst alkohol.

Drikker du saft og juice?

Skrevet

Drikker du saft og juice?

Lager den selv, om jeg drikker, men det er sjelden. Ferskpresset appelsinjuice :daane: Det er godt det.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sola de skrev:

Lager den selv, om jeg drikker, men det er sjelden. Ferskpresset appelsinjuice :daane: Det er godt det.

Mmmm! :spise:

Skrevet
5 minutter siden, Sola de skrev:

Eller Sunniva juice? :) 

Skrevet

Ferskpresset appelsinjuice :rodmer: Det eneste drikkende på kartong (etter min mening)  er Tropicana. Helst med fruktkjøtt :sikle: 

Skrevet

Håper dere har en fin dag :) Jeg skal opp til mormor og spise pizza nå :)

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Håper dere har en fin dag :) Jeg skal opp til mormor og spise pizza nå :)

Kos deg :)

Skrevet

Vi har spist kjempekanelbolle til lørdagsgodt, og når gubben kommer hjem fra butikken, blir det taco til middag :jepp: 

Jeg var ikke helt fornøyd med glasuren på den bolla, lurer på om jeg må prøve en annen neste gang 🤔

• Liker 1
Skrevet

screenshot_2018-10-06-22-34-02.jpg
Spiller litt Star Trek Online, dette er en av mine skip

• Liker 1
Skrevet

Her i denne tråden finnes det forskjellige typer folk. Men felles for oss alle er at vi er drømmere. Vi er ikke redde for å drømme om noe bedre enn det vi har nå. Derfor drister jeg meg til å spørre dere, be om deres mening om et tema som er følsomt.

Jeg har møtt min sjelevenn. Det mennesket jeg har drømt om hele mitt liv uten å være klar over det. Sammen med henne er jeg hel. Hun gjør meg til et bedre menneske, og hun har gjort meg lykkeligere enn jeg noensinne hadde forestilt meg at det var mulig å være. Jeg elsker henne og hun elsker meg. Vi vet at vi er heldige, at mange aldri får oppleve slik lykke og samhørighet. Jeg har akkurat fått erfare at livet er skjørt, min svigermor døde nettopp, min tante har fått kreft og min kjære kollega døde i dag av kreft, 45 år gammel. I morgen reiser jeg til Stockholm med kjæresten min, og jeg vil fri til henne. Jeg vil at hun skal bli min kone.

Er det overilt? For tidlig? (Og i tilfelle, for tidlig for hvem?)

Hva tenker dere?

• Liker 5
Skrevet

Du vet selv om du har tenkt nok igjennom dette og jeg støtter impulsive handlinger når det går til en veldig god
og hjertefølt sak. Vi lever . Fri til henne og ha det så bra som bare dere to kan. Dere har min velsignelse. :klem: 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...