Aldrisur Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #40101 Skrevet 5. oktober 2018 På 3.10.2018 den 7.01, FruN skrev: Snøen kom og forsvant Men det er meldt mer, og gradene har ligget nært null nå en liten stund, så vi fikk skodd om bilen i går Her har vi stort sett summer red-epler av de norske, men de er gode de og Hvilket verdenshjørne skal dere til denne gang, Aldri? Har også skodd om bilen, for sikkerhets skyld. Reiser til Alanya i morgen FruN. På 3.10.2018 den 15.10, Winza skrev: Pokkers kalender app som varslet meg om at jeg skulle til legen først 5 minutter før -_- Oisann, kom du for sent? På 3.10.2018 den 18.24, Dr. A. Kula skrev: Forsiktig med hva du ønsker. (Det kalles tinnitus) Uff, har hørt at sånne tinnitus-alarmer kan være veldig ubehagelig. Og hva skal man egentlig med en alarm som alarmerer HELE tiden? 21 timer siden, Fantastica skrev: Er oktober brystkreftmåneden? Det er vel bare passende da, at min favorittante fikk påvist brystkreft i dag. Operasjon tidlig i neste uke. Mamma har hatt det samme, og nå må jeg undersøke om jeg også er i faresonen når så mange i nær familie har fått det. Det er vanskelig å tenke på. Men i tillegg døde min kjære (eks)svigermor i dag, og ungene har mistet sin bestemor. Det er tøft å skulle takle deres sorg oppi alt det andre, og spesielt vondt at eksen min, som jeg fortsatt er veldig glad i, har mistet mammaen sin. Livet ass, det er ikke så lett bestandig. Det er liksom ikke måte på hva du skal streve med for tiden. Håper helgen din blir fin tross alt det vanskelige. ------------------------------------- Jeg har pakket (nesten) ferdig, slapper av i go'stolen og lar tankene fare dit de vil. Det @Fantastica deler med oss er ord til ettertanke. Livet består av litt av hvert, og til tider kan man undres hvordan man i det hele tatt orker all motstand. Så plutselig skinner sola igjen og man forstår at det var verdt *å stå han ut*. En god nyhet i dag var vel at fredsprisen gikk til personer som vier seg i arbeidet mot seksualisert vold og systematiske overgrep som våpen i krig og konflikt. Det er på tide at verden setter søkelys på dette viktige arbeidet. Trist i uka som gikk var nyheten om Kim Larsens bortgang. Jeg traff ham første gang som 17-åring og musikken hans har vært *rundt meg* i alle år siden. Men men, han var jo veldig syk den siste tida. Ta vare på de gode minnene og ha en så fin helg som mulig alle sammen. 5
Rumle Skrevet 5. oktober 2018 #40102 Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Har også skodd om bilen, for sikkerhets skyld. Reiser til Alanya i morgen FruN. Oisann, kom du for sent? Uff, har hørt at sånne tinnitus-alarmer kan være veldig ubehagelig. Og hva skal man egentlig med en alarm som alarmerer HELE tiden? Det er liksom ikke måte på hva du skal streve med for tiden. Håper helgen din blir fin tross alt det vanskelige. ------------------------------------- Jeg har pakket (nesten) ferdig, slapper av i go'stolen og lar tankene fare dit de vil. Det @Fantastica deler med oss er ord til ettertanke. Livet består av litt av hvert, og til tider kan man undres hvordan man i det hele tatt orker all motstand. Så plutselig skinner sola igjen og man forstår at det var verdt *å stå han ut*. En god nyhet i dag var vel at fredsprisen gikk til personer som vier seg i arbeidet mot seksualisert vold og systematiske overgrep som våpen i krig og konflikt. Det er på tide at verden setter søkelys på dette viktige arbeidet. Trist i uka som gikk var nyheten om Kim Larsens bortgang. Jeg traff ham første gang som 17-åring og musikken hans har vært *rundt meg* i alle år siden. Men men, han var jo veldig syk den siste tida. Ta vare på de gode minnene og ha en så fin helg som mulig alle sammen. Han var noe for seg selv ja ❤ Håper du får en god helg du også, fineste aldri Når drar dere? 1
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #40103 Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Han var noe for seg selv ja ❤ Håper du får en god helg du også, fineste aldri Når drar dere? Enig, han var gull! Takk Rumle, jeg reiser i morgen utpå dagen en gang. 1
Rumle Skrevet 5. oktober 2018 #40104 Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Enig, han var gull! Takk Rumle, jeg reiser i morgen utpå dagen en gang. Håper dere får en super tur 1
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #40105 Skrevet 5. oktober 2018 22 timer siden, Fantastica skrev: Er oktober brystkreftmåneden? Det er vel bare passende da, at min favorittante fikk påvist brystkreft i dag. Operasjon tidlig i neste uke. Mamma har hatt det samme, og nå må jeg undersøke om jeg også er i faresonen når så mange i nær familie har fått det. Det er vanskelig å tenke på. Men i tillegg døde min kjære (eks)svigermor i dag, og ungene har mistet sin bestemor. Det er tøft å skulle takle deres sorg oppi alt det andre, og spesielt vondt at eksen min, som jeg fortsatt er veldig glad i, har mistet mammaen sin. Livet ass, det er ikke så lett bestandig. Så grusomt Sender deg mange klemmer 11 minutter siden, Aldrisur skrev: Har også skodd om bilen, for sikkerhets skyld. Reiser til Alanya i morgen FruN. Oisann, kom du for sent? Uff, har hørt at sånne tinnitus-alarmer kan være veldig ubehagelig. Og hva skal man egentlig med en alarm som alarmerer HELE tiden? Det er liksom ikke måte på hva du skal streve med for tiden. Håper helgen din blir fin tross alt det vanskelige. ------------------------------------- Jeg har pakket (nesten) ferdig, slapper av i go'stolen og lar tankene fare dit de vil. Det @Fantastica deler med oss er ord til ettertanke. Livet består av litt av hvert, og til tider kan man undres hvordan man i det hele tatt orker all motstand. Så plutselig skinner sola igjen og man forstår at det var verdt *å stå han ut*. En god nyhet i dag var vel at fredsprisen gikk til personer som vier seg i arbeidet mot seksualisert vold og systematiske overgrep som våpen i krig og konflikt. Det er på tide at verden setter søkelys på dette viktige arbeidet. Trist i uka som gikk var nyheten om Kim Larsens bortgang. Jeg traff ham første gang som 17-åring og musikken hans har vært *rundt meg* i alle år siden. Men men, han var jo veldig syk den siste tida. Ta vare på de gode minnene og ha en så fin helg som mulig alle sammen. Løpet ditt på 3 minutter, jeg følte meg jævlig i halsen resten av dagen 😝 Jeg hadde overraskende ikke hørt om Kim Larsen før og utifra kg så betyr det tydeligvis at jeg må ha bodd under en sten hele livet mitt 😝 Men fra det jeg har hørt som de har vist på TV så liker jeg musikken hans De gode gamle faller som fluer for tiden gitt, ikke lenge til Clint Eastwood og Sean Connery dør
FruN Skrevet 5. oktober 2018 #40106 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Gode tanker sendes til @Fantastica God tur, fine Aldri og mannen Jeg er akkurat ferdig med julegenserne til mine søte små (med unntak av detaljer jeg tar bittelitt senere). Rett på matchende bukser Endret 5. oktober 2018 av FruN 1
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #40107 Skrevet 5. oktober 2018 22 minutter siden, Rumle skrev: Håper dere får en super tur Takk igjen. Det blir nok bra. 17 minutter siden, Winza skrev: Så grusomt Sender deg mange klemmer Løpet ditt på 3 minutter, jeg følte meg jævlig i halsen resten av dagen 😝 Jeg hadde overraskende ikke hørt om Kim Larsen før og utifra kg så betyr det tydeligvis at jeg må ha bodd under en sten hele livet mitt 😝 Men fra det jeg har hørt som de har vist på TV så liker jeg musikken hans De gode gamle faller som fluer for tiden gitt, ikke lenge til Clint Eastwood og Sean Connery dør Bra du rakk det da. det er så surt å måtte betale for sånne timer man ikke får med seg. Koselig at du likte Kim og musikken hans. Han var jo 72 nå, så ikke så rart at du ikke visste om han kanskje. Ja, denne sommeren og høsten har de *gode game* falt som fluer. Egentlig kanskje det siste året? Men sånn er livet. 2
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #40108 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk igjen. Det blir nok bra. Bra du rakk det da. det er så surt å måtte betale for sånne timer man ikke får med seg. Koselig at du likte Kim og musikken hans. Han var jo 72 nå, så ikke så rart at du ikke visste om han kanskje. Ja, denne sommeren og høsten har de *gode game* falt som fluer. Egentlig kanskje det siste året? Men sånn er livet. Gruer meg til Toralv Maurstad dør
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #40109 Skrevet 5. oktober 2018 7 minutter siden, FruN skrev: Gode tanker sendes til @Fantastica God tur, fine Aldri og mannen Jeg er akkurat ferdig med julegenserne til mine søte små (med unntak av detaljer jeg tar bittelitt senere). Rett på matchende bukser Takk FruN! Du er så flink! 1 minutt siden, Winza skrev: Gruer meg til Toralv Maurstad dør 1
FruN Skrevet 5. oktober 2018 #40110 Skrevet 5. oktober 2018 58 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk FruN! Du er så flink! Takk Jeg er ganske stolt av meg selv, må jeg innrømme Ferdig på ca 1 mnd. Begynte med første 3.september 3
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2018 #40112 Skrevet 6. oktober 2018 Gooood tuuuur, Aldrisuuuuur...! 15 timer siden, Winza skrev: Jeg hadde overraskende ikke hørt om Kim Larsen før og utifra kg så betyr det tydeligvis at jeg må ha bodd under en sten hele livet mitt Langtifra. Alle kan umulig ha hørt om alle. Jeg har heller ikke det. Det går greit an å leve for det om. 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2018 #40114 Skrevet 6. oktober 2018 Nemlig. Jeg har heller aldri hørt om denne før heller, men her er den. ...vet ikke helt jeg... 2
Mynona Skrevet 6. oktober 2018 #40115 Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: Der har jeg vært! 2
Rumle Skrevet 6. oktober 2018 #40116 Skrevet 6. oktober 2018 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nemlig. Jeg har heller aldri hørt om denne før heller, men her er den. ...vet ikke helt jeg... Er litt skeptisk 1
Sola de Skrevet 6. oktober 2018 #40117 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg liker ikke julebrus. Men eventyrbrus derimot Det var godt det! Må være 20 år siden jeg sist drakk det 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2018 #40118 Skrevet 6. oktober 2018 Tror jeg skal bevilge meg en iskald vørterøl straks. Blir tørst av drikkesnakk. 2
Rumle Skrevet 6. oktober 2018 #40119 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er ikke så glad i julebrus selv heller. 1
Gjest Winza Skrevet 6. oktober 2018 #40120 Skrevet 6. oktober 2018 22 minutter siden, Sola de skrev: Jeg liker ikke julebrus. Men eventyrbrus derimot Det var godt det! Må være 20 år siden jeg sist drakk det Den er fortsatt i butikker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå