Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38681 Skrevet 25. juli 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: 1
Rumle Skrevet 25. juli 2018 #38683 Skrevet 25. juli 2018 Nå har de jammen meldt like mange grader her på fredag som hos deg .. 2
Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38684 Skrevet 25. juli 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Nå har de jammen meldt like mange grader her på fredag som hos deg .. Oh my god! Dette er rene torturen Rumle. Jeg skylder noen en middagsinvitasjon, men jeg kan jo ikke invitere folk på middag når jeg det er så varmt at jeg må gå i bare truse og singlet? Skjønner du problemet eller? Fredag reiser vi på fjorden. Biltur med aircondition til Moss, ferje over til Horten, derfra med bil til Sandefjor og ferje til Srømstad! Vi rømmer landet rett og slett! 2
Rumle Skrevet 25. juli 2018 #38685 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Oh my god! Dette er rene torturen Rumle. Jeg skylder noen en middagsinvitasjon, men jeg kan jo ikke invitere folk på middag når jeg det er så varmt at jeg må gå i bare truse og singlet? Skjønner du problemet eller? Fredag reiser vi på fjorden. Biltur med aircondition til Moss, ferje over til Horten, derfra med bil til Sandefjor og ferje til Srømstad! Vi rømmer landet rett og slett! Haha Ja, det skulle tatt seg ut super idé å ta en tur når dere har aircondition i bilen da :Nikke: Jeg får vel holde meg i hagen og vanne .. som vanlig 2
Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38686 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Haha Ja, det skulle tatt seg ut super idé å ta en tur når dere har aircondition i bilen da Jeg får vel holde meg i hagen og vanne .. som vanlig Å vanne hjelper masse, det er min beste aktivitet om dagen. Men her får vi bare vanne annenhver dag, dvs på datoer med partall. Stakkars bønder. 2
Rumle Skrevet 25. juli 2018 #38687 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Å vanne hjelper masse, det er min beste aktivitet om dagen. Men her får vi bare vanne annenhver dag, dvs på datoer med partall. Stakkars bønder. Ja, virkelig. Kommer nok snart restriksjoner her også 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2018 #38688 Skrevet 25. juli 2018 9 minutter siden, Aldrisur skrev: ...men jeg kan jo ikke invitere folk på middag når jeg det er så varmt at jeg må gå i bare truse og singlet? Joda...og da heter det naturistmiddag uten noko attåt. 2 minutter siden, Aldrisur skrev: ...men her får vi bare vanne annenhver dag, dvs på datoer med partall. Hva med å hete to forskjellige etternavn denne sommeren da? På forskjellige vannedager? 1
Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38689 Skrevet 25. juli 2018 Jeg synes mange er så slemme her på KG. Hvorfor? Hva er det som får folk til å skrive en masse skitt 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, virkelig. Kommer nok snart restriksjoner her også Ja, men håper dere/du slipper. Jeg har aldri i mitt liv opplevd maken til tørkesommer. De sier det var slik i 1947, men da var jeg ikke født - faktisk. 1
Rumle Skrevet 25. juli 2018 #38690 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Joda...og da heter det naturistmiddag uten noko attåt. Hva med å hete to forskjellige etternavn denne sommeren da? På forskjellige vannedager? Hvordan fikk du partall til å bli etternavn? 2
Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38691 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Joda...og da heter det naturistmiddag uten noko attåt. Hva med å hete to forskjellige etternavn denne sommeren da? På forskjellige vannedager? Usj, naturistmiddag høres ikke greit ut i mine ører! Hm.... det er bolignummeret som bestemmer Hoppe. 1
Rumle Skrevet 25. juli 2018 #38692 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg synes mange er så slemme her på KG. Hvorfor? Hva er det som får folk til å skrive en masse skitt --- Ughh jeg og! Jeg blir så forbanna. Kan ikke folk bare ta seg litt sammen? Sånn som meg? 2
Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38694 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ughh jeg og! Jeg blir så forbanna. Kan ikke folk bare ta seg litt sammen? Sånn som meg? Sånn som deg. Jeg er enig. Du er en så fin ressurs å ha her på KG Rumle. Aldri slem mot noen. men sier i fra når folk ikke oppfører seg bra. Sånne jenter liker jeg. 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2018 #38695 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hvordan fikk du partall til å bli etternavn? Åneivel? Er det ikke slik over alt kanskje? Ok, jeg er vant til at folk som har etternavn på f.eks. A-B-C-D-E kan vanne på mandag og så bytter de på opp igjennom alfabetet. Èn vannedag i uka i noen få timer på kvelden. Fra 18:00 til 21:00 f.eks. Vnnkanner er lov ellers, men ikke spredere. IKKE lov å stå på om natta. Vanningspolitiet er i aksjon. Ok. God lading da, Rumle. Jeg skal også legge meg til lading straks. Har vært trøtt lenge o.s.v. I morgen må jeg handle inn en kjeks eller to kan jeg kjenne. Helt tomt i skuffer og skap etter helga. ehh...en mazarin vil jeg ha. 2
Aldrisur Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #38696 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åneivel? Er det ikke slik over alt kanskje? Ok, jeg er vant til at folk som har etternavn på f.eks. A-B-C-D-E kan vanne på mandag og så bytter de på opp igjennom alfabetet. Èn vannedag i uka i noen få timer på kvelden. Fra 18:00 til 21:00 f.eks. Vnnkanner er lov ellers, men ikke spredere. IKKE lov å stå på om natta. Vanningspolitiet er i aksjon. Ok. God lading da, Rumle. Jeg skal også legge meg til lading straks. Har vært trøtt lenge o.s.v. I morgen må jeg handle inn en kjeks eller to kan jeg kjenne. Helt tomt i skuffer og skap etter helga. ehh...en mazarin vil jeg ha. Vanne da og vanne da - same same but different Hoppe. Sov godt når du skal sove og god natt fra meg her. OVER og ut! 2
Dr. A. Kula Skrevet 25. juli 2018 #38697 Skrevet 25. juli 2018 Skjønner ikke hva det klages.etter, noen steder er det total forbud mot bruk av vannslange. Vanning, bilvask, husvask etc. Kun kanner og bøtter. Hjelper hverken med doble etternavn eller flere husnummer eller doble ukedager/datoer. 1
Fantastica Skrevet 26. juli 2018 #38698 Skrevet 26. juli 2018 God morgen, ballongfarere! Jeg sitter mutters alene i stua og ser utover den fantastiske utsikten vår, vel vitende om at det er siste morgenen jeg sitter her. Det er skikkelig rart å tenke på at dagen i dag virkelig er den første dagen i mitt nye liv. Ny leilighet, nye møbler, ny kjæreste... Vemodig og vidunderlig på en gang. Dere får ikke se mye til meg i dag, det er IKEA (igjen!) og bæring og løfting og vasking og skruing som står på programmet. Hektisk, men tilfredsstillende. Ønsker dere alle en riktig god dag, og måtte det snart begynne å regne. 3
Rumle Skrevet 26. juli 2018 #38699 Skrevet 26. juli 2018 3 timer siden, Fantastica skrev: God morgen, ballongfarere! Jeg sitter mutters alene i stua og ser utover den fantastiske utsikten vår, vel vitende om at det er siste morgenen jeg sitter her. Det er skikkelig rart å tenke på at dagen i dag virkelig er den første dagen i mitt nye liv. Ny leilighet, nye møbler, ny kjæreste... Vemodig og vidunderlig på en gang. Dere får ikke se mye til meg i dag, det er IKEA (igjen!) og bæring og løfting og vasking og skruing som står på programmet. Hektisk, men tilfredsstillende. Ønsker dere alle en riktig god dag, og måtte det snart begynne å regne. Lykke til 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2018 #38700 Skrevet 26. juli 2018 Jeg har tenkt på det en stund og forleden leste jeg noe om det i avisa. Noen av alle de brannene der ute i verden er påtent av mennesker...med vilje og faenskap. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå