Roadrunner Skrevet 3. februar 2018 #33521 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Noen som følger #nrkoeb? For en mann, og for et program/konsept. Har vært innom et par ganger i løpet av dagen NRK klarer bra å få heller sære konsepter (ofte i minutt-for-minutt-stil) til å fenge på en fascinerende måte... 3
Dr. A. Kula Skrevet 3. februar 2018 #33522 Skrevet 3. februar 2018 Nrk2 fra fredag til søndag. 55 timer med Ole Einar Bjørndalen 96 verdenscupseire. 2
Rumle Skrevet 3. februar 2018 #33523 Skrevet 3. februar 2018 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nrk2 fra fredag til søndag. 55 timer med Ole Einar Bjørndalen 96 verdenscupseire. Ahh ok!
Rumle Skrevet 3. februar 2018 #33524 Skrevet 3. februar 2018 4 minutter siden, Roadrunner skrev: Har vært innom et par ganger i løpet av dagen NRK klarer bra å få heller sære konsepter (ofte i minutt-for-minutt-stil) til å fenge på en fascinerende måte... Men, ingenting slår Hurtigruten! Det var magisk 2
Roadrunner Skrevet 3. februar 2018 #33525 Skrevet 3. februar 2018 12 minutter siden, Rumle skrev: Men, ingenting slår Hurtigruten! Det var magisk Den var utrolig bra! 2
Rumle Skrevet 3. februar 2018 #33526 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, Roadrunner skrev: Den var utrolig bra! Jaaa! Jeg var fullstendig hektet! 1
Mynona Skrevet 3. februar 2018 #33527 Skrevet 3. februar 2018 42 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nrk2 fra fredag til søndag. 55 timer med Ole Einar Bjørndalen 96 verdenscupseire. Wow! Da tror jeg at jeg skal holde meg unna nrk2 i helgen. 2
Rumle Skrevet 3. februar 2018 #33528 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, Mynona skrev: Wow! Da tror jeg at jeg skal holde meg unna nrk2 i helgen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2018 #33529 Skrevet 4. februar 2018 3 timer siden, Rumle skrev: Men, ingenting slår Hurtigruten! Det var magisk 100% enig. Jeg er superfan!!! *sender en liten natthilsen som vel blir morgenhilsen til henne som er ute og farter i verden* Vi kan vel leke at hun er fra Mexico bare i natt? Vakre Aldricita? 2
Aldrisur Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #33530 Skrevet 4. februar 2018 Nå er det søndag Godtfolk, frokost er inntatt og morgenstund har gull i munn i hytte veggen. Kaffekopp og sterk vind. Jeg leser at dere ser på laaang -dokumentar med hurtigruten? Det fikk meg til å minnes min mest fantastiske opplevelse i livet. Midnattssola over L opphavet sommeren 2016. Ellers må jeg si at bortsett fra det er hurtigruten et kjedelig sted å oppholde seg altså. Jeg har helt glemt å like innleggene Deres så nå har jeg en jobb å gjøre. Goood søndag alle sammen!! (Forøvrig minner jeg dere på at det er Vixen Awards i dag. Thi-hi for et fantastisk narrativ!) 😜 3
Rumle Skrevet 4. februar 2018 #33531 Skrevet 4. februar 2018 6 timer siden, Aldrisur skrev: Nå er det søndag Godtfolk, frokost er inntatt og morgenstund har gull i munn i hytte veggen. Kaffekopp og sterk vind. Jeg leser at dere ser på laaang -dokumentar med hurtigruten? Det fikk meg til å minnes min mest fantastiske opplevelse i livet. Midnattssola over L opphavet sommeren 2016. Ellers må jeg si at bortsett fra det er hurtigruten et kjedelig sted å oppholde seg altså. Jeg har helt glemt å like innleggene Deres så nå har jeg en jobb å gjøre. Goood søndag alle sammen!! (Forøvrig minner jeg dere på at det er Vixen Awards i dag. Thi-hi for et fantastisk narrativ!) 😜 Hei på deg! Så koselig at du sender reisebrev til oss! Det er nå noen år siden Hurtigrute-sendingene gikk, vi bare mimrer litt Håper du har det fint i varmen 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2018 #33532 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har ennå hurtigrutetur på bøkketlista mi. En gang skal jeg det OG oppleve nordlyset. Det siste der spesielt vil være viktig for meg å kunne oppleve alene og i fullstendig stillhet og respekt. Går ikke an å ha masse skravlende, hylende turister som skal ta bilder og alt jeg ikke vil ha med seg da. Jeg skal ha en tilbake til naturen-reise en gang. Noen får kjøre meg ut på vidda, sette meg av, jeg vil ha en lavvo tilgjengelig, litt mat og overnatte kanskje ved et bål...fremdeles alene. For en luksus. 2
Rumle Skrevet 4. februar 2018 #33533 Skrevet 4. februar 2018 Håper du får gjennomført det, hoppen - høres fint ut 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2018 #33535 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Nå har vi vært helt matte av mangel på næring her i tråden, så jeg kontaktet herr Pascal som har levert i døra! Spis og kos seg alle sammen. Endret 5. februar 2018 av Hoppetaujenta 2
Aldrisur Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #33537 Skrevet 5. februar 2018 36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå har vi vært helt matte av mangel på næring her i tråden, så jeg kontaktet herr Pascal som har levert i døra! Spis og kos seg alle sammen. Tusen hjertelig Hoppe! Det koster flesk å spise godsaker fra den fyren der. Og jeg håper det samme som Rumle, at du får drømmen din oppfylt👍 Det er kveld, bekmørkt og ca. 28 + her i Fjågesund. Vi har vært spist veldig Hot Kina mat i kveld, ja den var så Hot at vi måtte unne oss en kaldis til dessert🍮 og kaffe selvsagt. ☺ 5 dager igjen på denne øya så reiser vi til Bangkok. Jeg er så brun nå at det er helt skummelt - kjenner ikke igjen meg sjøl i speilet om morgenen. 😱😱 Håper alle er friske og har alle bein i kroppen intakte. Hørte at det var isete og glatt mange steder hjemme. Ha en fortsatt fin mandag!! Klem ( har ikke klemme Smiley) 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå