Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det på sin plass med en gratulasjon, @Frøkensina? og kommer den på etterskudd eller i forkant? Eller akkurat presis. :roser:

Litt egenshopping til bursdagsønsker er aldri å forakte.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjågesundfolk.  
Høres ut som du har det aldeles herlig Aldri!  Kos deg videre med strand og bøker! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DLD på overtid! :opplyser:

(DLD=DeadLineDay, dagen da overgangsvinduet for overganger i internasjonal fotball stenger/stengte, 31/1)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Var helt sikker på at det var fredag i dag, og tok lang tid før jeg faktisk kom til meg selv og innså det var torsdag. :sukk:

Men, det betyr vel bare at det er fredag i morgen! :nordvesta:

Fjågesund er vel utenlandsk for Ballongen? :lur:
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har @Roadrunner fått @Rumle tendenser?

Fredag på en torsdag! :fnise:

Det er et ikke ukjent fenomen at fuggel-hjernen av og til er på avveie når det kommer til ukedager. Dessverre!
Og stort sett er det slik at hjernen ligger minst en dag foran virkeligheten, og ikke motsatt.
Men det ordner seg! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Åååååååååå! :rodmer:  https://www.dagbladet.no/mat/sjekk-alle-snacksnyhetene-na-kommer-sjokoladechips/69397764
69398820.jpg?imageId=69398820&width=1024
Er det virkelig mulig dette da...og smaker det godt? :klo: 

Har sett det diskutert inne i 'nye produkter' -tråden, folk er ikke særlig begeistrede. Merkelig at de ikke hellet valgte å dyppe dem i sjokolade. Det hadde det jo vært mening i :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Bare en måte å finne dette ut på.... :ninja: 

Takk for at du atter en gang ofrer deg for oss alle, du uselviske hederskvinne! (Eller eventuelt heferskvinbe som AC helst vil kalle deg)

:roser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Åååååååååå! :rodmer:  https://www.dagbladet.no/mat/sjekk-alle-snacksnyhetene-na-kommer-sjokoladechips/69397764
69398820.jpg?imageId=69398820&width=1024
Er det virkelig mulig dette da...og smaker det godt? :klo: 

Jeg er skeptisk. Men nå høres jo ikke sjokoladetrukne maispuffer så godt ut heller, men smash er jo dødsgodt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jeg skrive under på, My. :jepp: 

3 timer siden, Rumle skrev:

Takk for at du atter en gang ofrer deg for oss alle, du uselviske hederskvinne!
(Eller eventuelt heferskvinbe som AC helst vil kalle deg)

:roser:

Tusen takk. Jeg strekker meg hur långt som helst for mine virkelig gode venner. :jepp: 
*Hoppen har nok sett litt vel mye på han svenske Ernst Kirchsteiger og snakker svorsk innimellom* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk reklame fra plantasjen i dag, men jeg kastet den rett i søpla, for jeg har ikke tid til å se på sånt nå. Men jeg gleder meg skikkelig for snart har vi stor balkong og da skal jeg plante masse! :jepp:  Så da skal jeg dra til plantasjen i stedenfor å titte i katalogen og lage det koselig ute altså. Må bare få kommet oss i orden. Og snøen må jo kanskje gå først. Neste uke skal det jo bli -17 grader, så da trives kanskje ikke plantene så voldsomt godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg fikk reklame fra plantasjen i dag, men jeg kastet den rett i søpla, for jeg har ikke tid til å se på sånt nå. Men jeg gleder meg skikkelig for snart har vi stor balkong og da skal jeg plante masse! :jepp:  Så da skal jeg dra til plantasjen i stedenfor å titte i katalogen og lage det koselig ute altså. Må bare få kommet oss i orden. Og snøen må jo kanskje gå først. Neste uke skal det jo bli -17 grader, så da trives kanskje ikke plantene så voldsomt godt. 

Åhhh skal dere flytte? Spennende! :jepp: Stor balkong høres veldig bra ut også! Hvor lenge får den sol (og når på dagen?) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...