Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Rumle skrev:

Åhhh skal dere flytte? Spennende! :jepp: Stor balkong høres veldig bra ut også! Hvor lenge får den sol (og når på dagen?) :P

Jepp. Vi trenger plutselig litt bedre plass :ler: Og heis.  Jeg troooor at vi får sol fra formiddag til kveld. Sånn 12 til 20 eller noe i den dur. Men jeg er ikke helt sikker. Jeg skal hvertfall ha tomater, agurk og paprika. Også har jeg lyst å prøve å lage en salathage også. + potter med blomster etter sesong.  Det er en stor blomsterkasse med drueplanter der også. Jeg trodde det bare var no vissent opplegg så jeg tenkte å ha grønnsakene mine der, men må kanskje ta vare på druene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mynona skrev:

Jepp. Vi trenger plutselig litt bedre plass :ler: Og heis.  Jeg troooor at vi får sol fra formiddag til kveld. Sånn 12 til 20 eller noe i den dur. Men jeg er ikke helt sikker. Jeg skal hvertfall ha tomater, agurk og paprika. Også har jeg lyst å prøve å lage en salathage også. + potter med blomster etter sesong.  Det er en stor blomsterkasse med drueplanter der også. Jeg trodde det bare var no vissent opplegg så jeg tenkte å ha grønnsakene mine der, men må kanskje ta vare på druene...

Åhh! :ninuskapus: og perfekte solforhold! Så gøy! :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de drueplantene... de overlever vel ikke å stå ute hele vintern? :klo:  Med snø og masse minus? De er jo ikke så glad i kulde vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Men de drueplantene... de overlever vel ikke å stå ute hele vintern? :klo:  Med snø og masse minus? De er jo ikke så glad i kulde vel?

Det finnes noen sorter som er ekstremt hardføre, det kan jo være at det er en sånn du har? Er den dekket til på noen måte? 

Jeg har mistet de druene jeg har hatt ute i krukke, men jeg har ikke hatt de veldig hardføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Calandria skrev:

Jeg har smakt den og den smakte vemmelig.

Takk...da slipper jeg å smake dem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Det finnes noen sorter som er ekstremt hardføre, det kan jo være at det er en sånn du har? Er den dekket til på noen måte? 

Jeg har mistet de druene jeg har hatt ute i krukke, men jeg har ikke hatt de veldig hardføre. 

Nei, tror ikke de var dekket til. Men er ikke helt sikker. Vi får se til våren hvordan jeg tror de er. Kanskje jeg poster bilde og spør om råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mynona skrev:

Nei, tror ikke de var dekket til. Men er ikke helt sikker. Vi får se til våren hvordan jeg tror de er. Kanskje jeg poster bilde og spør om råd. 

Ja, gjør det :)  Og husk å vanne de litt om det er lengre perioder med tørke og litt plussgrader fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk...da slipper jeg å smake dem. :) 

Kan jo hende du liker dem :)

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Strømforbruket skal angis i dag...for dere som har det slik. :) 

Vi har sånn ny, teit strømmåler.. :dry: Forsåvidt fint å slippe avlesningen, men jeg har ingen tro på at strømselskapene (både netteiere og de som selger selve strømmen) ikke benytter seg av informasjonen på en grådig måte. Og da kan jeg heller lese av strømmen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

CC777573-8D6B-4B9F-AD19-F493BEC7ABF4.thumb.jpeg.5fbb560ef0cf30931671e5bcf2e3e754.jpeg

Aldris nye koffert :opplyser: 

Hurra! Hun har med monsterstore Tobleroner til alle sammen! :hoppendeglad:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

737A44CE-549D-44ED-B44A-3C47F634E91B.thumb.jpeg.5b657c14cc2c1290cd871ce225affc54.jpeg

Må forresten vise kjeksene storesøster og jeg lagde i helga som var :rodmer: Litt godt stekt, men pyttsann ;) Servert med sjokolademelk, og «finserviset» hennes :Nikke: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

737A44CE-549D-44ED-B44A-3C47F634E91B.thumb.jpeg.5b657c14cc2c1290cd871ce225affc54.jpeg

Må forresten vise kjeksene storesøster og jeg lagde i helga som var :rodmer: Litt godt stekt, men pyttsann ;) Servert med sjokolademelk, og «finserviset» hennes :Nikke: 

Åhhh helledussen! :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rumle skrev:

Hurra! Hun har med monsterstore Tobleroner til alle sammen! :hoppendeglad:

 

:sikle: 

Toblerone er det eneste jeg takler som inneholder mandler :opplyser:

Mandler... :kvalm: 

Endret av FruN
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Åhhh helledussen! :ninuskapus:

Vertinnen var veldig påpasselig med både mat og drikke! :Nikke: Skulle ikke være tomt her, nei! :ler: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, FruN skrev:

Vertinnen var veldig påpasselig med både mat og drikke! :Nikke: Skulle ikke være tomt her, nei! :ler: 

 

Så søtt :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Nei, jeg får legge meg før jeg sovner med lys og briller på, og telefonen i hånda. 

God natt! 

:vinke: 

Natta! Sov godt! :klemmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...