Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30641 Skrevet 11. desember 2017 Nå kjenner jeg at jeg har vært opp siden klokka 3 i natt. Tror jeg må prøve å finne senga altså. Lete meg fram..... God natt fra meg - over og ut! 2
Frøkensina Skrevet 11. desember 2017 #30642 Skrevet 11. desember 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Nei, dette med julegaver har tatt helt av. Jeg satser på å finne gaver som som de ikke visste at de ønsket seg og som ikke koster all verdens av penger. Noe personlig og koselig. Ja, veldig enkelt liksom! Ååååå, så koselig FruN. Det er ikke enkelt Derfor ville det vært morsomt å gi alle hjemmelagde meiseboller Med navn i f.eks.
Frøkensina Skrevet 11. desember 2017 #30643 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Nå kjenner jeg at jeg har vært opp siden klokka 3 i natt. Tror jeg må prøve å finne senga altså. Lete meg fram..... God natt fra meg - over og ut! Koselig at du var her og skravlet så mye rett etter landingen, sov godt og lenge 2
Rumle Skrevet 11. desember 2017 #30644 Skrevet 11. desember 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Nå kjenner jeg at jeg har vært opp siden klokka 3 i natt. Tror jeg må prøve å finne senga altså. Lete meg fram..... God natt fra meg - over og ut! God natt og sov godt! 2
FruN Skrevet 11. desember 2017 #30645 Skrevet 11. desember 2017 24 minutter siden, Frøkensina skrev: Høres koselig ut Blir nok mange øvelser i tålmodighet om det skal stå en stund Prøve å ha det stående høyt oppe så ho ikke ser det altfor tydelig hele tiden kanskje Ho skal få ødelegge det når vi kommer hjem etter julefeiring hos mormor og bestefar Så lenge vår tålmodighet holder! 19 minutter siden, Aldrisur skrev: Nei, dette med julegaver har tatt helt av. Jeg satser på å finne gaver som som de ikke visste at de ønsket seg og som ikke koster all verdens av penger. Noe personlig og koselig. Ååååå, så koselig FruN. Sånne gaver er de beste! Gleder meg til å se reaksjonen hennes 13 minutter siden, Aldrisur skrev: Nå kjenner jeg at jeg har vært opp siden klokka 3 i natt. Tror jeg må prøve å finne senga altså. Lete meg fram..... God natt fra meg - over og ut! God natt! Tror jeg følger eksempelet... 3
FruN Skrevet 12. desember 2017 #30646 Skrevet 12. desember 2017 «Oi! Se! Oi!» *løft meg opp så jeg kan se bedre* *prøve å rappe pynten* «Må ikke ta pynten, storesøster. Vi kan spise det etter vi har feiret jul hos mormor og bestefar!» *prøve å distrahere mamma ved å ta etter sølvrangla før jeg strekker meg etter pynten igjen* 2
Lille Lerke Skrevet 12. desember 2017 #30647 Skrevet 12. desember 2017 Ser og hører storesøster for meg 2
Lille Lerke Skrevet 12. desember 2017 #30648 Skrevet 12. desember 2017 Har FruN ordnet med Lucialys til i morgen? Ja, og Lucia drakt til familiens Lucia - HerrN? Regner med at @Hoppetaujenta stiller som trådens forumets Lucia.
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2017 #30649 Skrevet 12. desember 2017 Naij. Så da blir det DEG da?
Lille Lerke Skrevet 12. desember 2017 #30650 Skrevet 12. desember 2017 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Naij. Så da blir det DEG da? Jaij, :naij og naij, jeg er på vei ned for telling, igjen. Noen andre morgenfulger må nok ta den jobben om du skal være så veldig vanskelig. Kom igjen nå da
FruN Skrevet 12. desember 2017 #30651 Skrevet 12. desember 2017 (endret) 31 minutter siden, Lille Lerke skrev: Har FruN ordnet med Lucialys til i morgen? Ja, og Lucia drakt til familiens Lucia - HerrN? Regner med at @Hoppetaujenta stiller som trådens forumets Lucia. Her blir det ingen luciafeiring, vi skal nemlig på julehandling HerrN som Lucia som om han hadde vært våken til det Endret 12. desember 2017 av FruN 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2017 #30652 Skrevet 12. desember 2017 Jeg er ikke vanskelig. Har så mange ambulerende jobber her inne og det med å gå veldig pent og smile og synge vakker sang på en gang har aldri vært noe for meg. Hilsen søstra til Bruce Lee-ish type Hoppe. < tøff 1
FruN Skrevet 12. desember 2017 #30653 Skrevet 12. desember 2017 Gleder meg til HerrN skal være med på julefrokost, luciafeiring etc i barnehagen, jeg Da må han tidlig opp 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2017 #30654 Skrevet 12. desember 2017 Han har mye å glede seg til altså. Er kan helt klar over det selv...humm? 1
Lille Lerke Skrevet 12. desember 2017 #30655 Skrevet 12. desember 2017 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er ikke vanskelig. Har så mange ambulerende jobber her inne og det med å gå veldig pent og smile og synge vakker sang på en gang har aldri vært noe for meg. Hilsen søstra til Bruce Lee-ish type Hoppe. < tøff Løp, hopp tau og hink fort gjennom gangene het og få Luciaen unnagjort før du selv og alle andre er våkne 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2017 #30656 Skrevet 12. desember 2017 Da er det jo ingen som oppfatter det. Kan like godt ligge i senga mi og nynne sangen da vel? Under dyna og med lukkede øyne? 1
Lille Lerke Skrevet 12. desember 2017 #30657 Skrevet 12. desember 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da er det jo ingen som oppfatter det. Kan like godt ligge i senga mi og nynne sangen da vel? Under dyna og med lukkede øyne? Avtale. 2
FruN Skrevet 12. desember 2017 #30658 Skrevet 12. desember 2017 48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Han har mye å glede seg til altså. Er kan helt klar over det selv...humm? Det spørs 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2017 #30659 Skrevet 12. desember 2017 Da vil jeg bare si at jeg så ferdig "The Crown 2" i går kveld. Den er mørkere og mere fortettet i fortellingen. Veldig artig å høre mer om diverse forhold rundt dronningen også. Helt utrolig familie det der. Jeg undres på om ikke Charles blir hoppet over og man går rett på sønnen som konge neste gang det blir skifte. I hennes tilfelle kan det godt bli en sånn tyve år til at hun bestemmer seg for å ha fått nok. Staselig dame Elizabeth. 1
Rumle Skrevet 12. desember 2017 #30660 Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Da vil jeg bare si at jeg så ferdig "The Crown 2" i går kveld. Den er mørkere og mere fortettet i fortellingen. Veldig artig å høre mer om diverse forhold rundt dronningen også. Helt utrolig familie det der. Jeg undres på om ikke Charles blir hoppet over og man går rett på sønnen som konge neste gang det blir skifte. I hennes tilfelle kan det godt bli en sånn tyve år til at hun bestemmer seg for å ha fått nok. Staselig dame Elizabeth. Spennende, jeg har spart den og begynt på nye episoder av Homeland Neste sesong blir det nye skuespillere, blir litt rart men det har visst vært avtalen hele veien. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå