Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ha-ha, strekke på Hamsteren! :laugh: Det blir det ikke noe av her i kveld jaffal, det så klamt og fuktig i lufta at man kan nesten ikke røre seg. 

:fnise:Hamster som hamstrer: 

giphy.gif

Ser ut som han prøver å illustrere noe.. :ninja:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Ser ut som han prøver å illustrere noe.. :ninja:

Det var da veldig til guttetanker på deg i dag da Winza? :fnise:

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

Det var da veldig til guttetanker på deg i dag da Winza? :fnise:

Er jo dere som poster ting som gir meg tankene :hoho:Må passe meg så ikke dette blir til Fiffy Shades of KG

Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, strekke på Hamsteren! :laugh: Det blir det ikke noe av her i kveld jaffal, det så klamt og fuktig i lufta at man kan nesten ikke røre seg. 

:fnise:Hamster som hamstrer: 

giphy.gif

Det var da en gysla tykk tannkost :unsure:

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Winza skrev:

Er det et ekorn?

Mhm eller en nestenhamster :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Det var da en gysla tykk tannkost :unsure:

Javisst! Makan til tulletannbørste skal du lete lenge etter. :nori:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Er jo dere som poster ting som gir meg tankene :hoho:Må passe meg så ikke dette blir til Fiffy Shades of KG

Unnskyld Winza. :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Javisst! Makan til tulletannbørste skal du lete lenge etter. :nori:

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Varmt og lummert her ogsaa i dag .. er ingen fan av det altsaa!

• Liker 2
Skrevet

giphy.gif

Han her har skjønt det! :fnise:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

giphy.gif

:laugh::Nikke:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Varmt og lummert her ogsaa i dag .. er ingen fan av det altsaa!

Jeg skulle legge på laken på en underkøye i sta, du vet en sånn bred familiekøyeseng? Jeg måtte dusje etterpå jeg. :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle legge på laken på en underkøye i sta, du vet en sånn bred familiekøyeseng? Jeg måtte dusje etterpå jeg. :laugh:

:laugh: Stakkars oss!

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

giphy.gif

Størrelsen teller virkelig her :biggrin:

Jeg skal gi meg nå :ninja:

Skrevet

Ja stakkars oss. Snakket med Aldrisurine i sta som kunne fortelle at alle på jobben hennes hadde hatt det på samme måte i dag, tynne, tykke, unge og gamle. Så da er det vel greit da. :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Størrelsen teller virkelig her :biggrin:

Jeg skal gi meg nå :ninja:

Du'a. :essen2: Vil du ha en kald iskrem med to kuler på - en jordbærkule og en karamelliskule? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg som har vært i lange tider i 33-39 grader synes det er litt kjølig nå, så jeg lukket døra og vinduet :ler: 

Jeg har vasket og ryddet i hele dag/kveld (unntatt støvsugershopping og trening), og synes egentlig ikke det har vært så klamt... rart hvordan man blir vant med temperaturer så lenge man har vært i de en stund. 

Treningen kunne avsløre at man blir MYE svakere av 3,5 uke ferie med masse is, og ikkenoe fysisk fostring. Så nå blir det ispause her. Fra og med i morgen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått vasket, hengt opp, tromler og ryddet vekk klær, tatt oppvaska, tørrmoppet mesteparten av stua og ryddet leker (med hjelp av HerrN). En passe effektiv kveld :Nikke: Imorra skal jeg støvsuge, kanskje vaske stuegulvet og bake kake :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg rakk å sage ned mange stammer før tordenværet satte inn, og i morgen skal jeg prøve å grave opp noen av stubbene. Det blir et helsikes arbeid, men jeg har ferie og ingenting bedre å gjøre, så da kan jeg like gjerne bruke tiden min på noe jeg vet jeg vil være glad for etterpå.

Pluss at jeg ikke klarte å holde kjeft der ute på forumet... :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg som har vært i lange tider i 33-39 grader synes det er litt kjølig nå, så jeg lukket døra og vinduet :ler: 

Jeg har vasket og ryddet i hele dag/kveld (unntatt støvsugershopping og trening), og synes egentlig ikke det har vært så klamt... rart hvordan man blir vant med temperaturer så lenge man har vært i de en stund. 

Treningen kunne avsløre at man blir MYE svakere av 3,5 uke ferie med masse is, og ikkenoe fysisk fostring. Så nå blir det ispause her. Fra og med i morgen. 

Måtte lese dette tre ganger før jeg forsto at ispause betyr pause fra is og ikke "is i pausen" :fnise:

2 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har fått vasket, hengt opp, tromler og ryddet vekk klær, tatt oppvaska, tørrmoppet mesteparten av stua og ryddet leker (med hjelp av HerrN). En passe effektiv kveld :Nikke: Imorra skal jeg støvsuge, kanskje vaske stuegulvet og bake kake :Nikke: 

Du er råflink FruN. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...