Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41641 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Mynona skrev: Vi starter snart på 3.svømmekurset. Men det er på dagtid, så det er vanskelig å få til etter permisjonstid. Hun var jo med pappan sin ned vannsklia når hun var 4 mnd.. Med mamman løpende etter ropende "hva er det du gjøøøøør?? Hun er bare 4 månedeeeeeer" Tror ikke hun har noe valg, må bare være glad i å bade med den pappan Hva er det du har ordnet med i dag? Bare farting? Gærne pappaer sååå sunt for barn! Farting. Dro til Vinterbro for å handle inn til bursdagfeiring i helgen, så fant vi ut av skulle reise og kjøpe ferske reker i den lekre fiskebutikken på Drøbaktorget. Såå fikk vi en telefon om vi kunne hente en liten gutt i barnehagen. Det gjorde vi, tok ham med hjem og han var så sulten at han holdte på å dø, og ville gjerne ha pannekaker. Så da var det bare å begynne å ordne i stand pannekaker. Etterpå var vi på kattejakt med lommelykt i nabolaget, osv. osv.. Jeg ble sliten jeg. Nå skal jeg se på Gift ved første blikk. Tenker alltid på de My når jeg ser det programmet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41642 Del Skrevet 21. februar 2019 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Gærne pappaer sååå sunt for barn! Farting. Dro til Vinterbro for å handle inn til bursdagfeiring i helgen, så fant vi ut av skulle reise og kjøpe ferske reker i den lekre fiskebutikken på Drøbaktorget. Såå fikk vi en telefon om vi kunne hente en liten gutt i barnehagen. Det gjorde vi, tok ham med hjem og han var så sulten at han holdte på å dø, og ville gjerne ha pannekaker. Så da var det bare å begynne å ordne i stand pannekaker. Etterpå var vi på kattejakt med lommelykt i nabolaget, osv. osv.. Jeg ble sliten jeg. Nå skal jeg se på Gift ved første blikk. Tenker alltid på de My når jeg ser det programmet. Lang dag! Men koselig med pannekakegjesten da! På meg? Hvorfor det? Jeg har det på opptak.. det er sport på tv i dag... Så jeg skal se det i morgen formiddag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41643 Del Skrevet 21. februar 2019 3 minutter siden, Mynona skrev: Lang dag! Men koselig med pannekakegjesten da! På meg? Hvorfor det? Jeg har det på opptak.. det er sport på tv i dag... Så jeg skal se det i morgen formiddag! Husker du ikke at vi skulle melde deg på? Før du traff Paul altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41644 Del Skrevet 21. februar 2019 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Husker du ikke at vi skulle melde deg på? Før du traff Paul altså. Åhhh.. det hadde jeg glemt Godt at Paul dukket opp! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41645 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Mynona skrev: Åhhh.. det hadde jeg glemt Godt at Paul dukket opp! Ja fy søren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41646 Del Skrevet 21. februar 2019 22 minutter siden, Aldrisur skrev: Gærne pappaer sååå sunt for barn! Farting. Dro til Vinterbro for å handle inn til bursdagfeiring i helgen, så fant vi ut av skulle reise og kjøpe ferske reker i den lekre fiskebutikken på Drøbaktorget. Såå fikk vi en telefon om vi kunne hente en liten gutt i barnehagen. Det gjorde vi, tok ham med hjem og han var så sulten at han holdte på å dø, og ville gjerne ha pannekaker. Så da var det bare å begynne å ordne i stand pannekaker. Etterpå var vi på kattejakt med lommelykt i nabolaget, osv. osv.. Jeg ble sliten jeg. Nå skal jeg se på Gift ved første blikk. Tenker alltid på de My når jeg ser det programmet. For noen fine besteforeldre Skjønner at du er sliten! Bra Aldri har oversikten My Hva slags sport er det han ser på da? Jeg har hørt podcasten, fyren er mer enn gjennomekkel. Drøy trakassering! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 21. februar 2019 #41647 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Ny-Ålesund ("New Ålesund") is a research town in Oscar II Land on the island of Spitsbergen in .... Amundsen and Umberto Nobile's airship Norge left Ny-Ålesund and traveled via the North Pole to Alaska. http://mvfram.blogspot.com/2010/06/krossfjord-kongsfjord-and-ny-alesund.html https://en.wikipedia.org/wiki/Ny-Ålesund https://nn.wikipedia.org/wiki/Fil:Luftskipet_"Norge"_like_før_avreise_fra_Ny-Ålesund,_11._mai_1926.jpg Det nærmeste jeg hadde vært, -før jeg tok tak i kurven på en Ballong, og blei Stoppet fordet den var full, var da jeg tok i tårnet dem knøyt fast Norge i. Dama ville ikke dra allene, sÅ HU Gikk ut av kurven, -på rådhusbrygga, og vi gikk hjem. Skrudde på TV,n. Dær var BALLONGEN, -På Dagsrevyen, den hadde tryna... Ingen Som dæua, -bare litt Sjukhus, -Og Sånn... SeaKing, Luftambulanse. ... a. Endret 21. februar 2019 av Sliten&kjørt51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41648 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: For noen fine besteforeldre Skjønner at du er sliten! Bra Aldri har oversikten My Hva slags sport er det han ser på da? Jeg har hørt podcasten, fyren er mer enn gjennomekkel. Drøy trakassering! Rugby.... Kjeeeedelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41649 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) 38 minutter siden, Mynona skrev: Vi starter snart på 3.svømmekurset. Men det er på dagtid, så det er vanskelig å få til etter permisjonstid. - - - Har dere kikket etter babysvømmekurs litt lenger unna på ettermiddagstid? Kan være de har litt utenfor byen. Ellers så er det jo en god plan med helgesvømming Endret 21. februar 2019 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41650 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Mynona skrev: Rugby.... Kjeeeedelig... Kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41651 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: For noen fine besteforeldre Skjønner at du er sliten! Bra Aldri har oversikten My Hva slags sport er det han ser på da? Jeg har hørt podcasten, fyren er mer enn gjennomekkel. Drøy trakassering! Kattejakt er dritslitsomt. Ja, enig. Gjennomekkel. 2 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev: Ny-Ålesund ("New Ålesund") is a research town in Oscar II Land on the island of Spitsbergen in .... Amundsen and Umberto Nobile's airship Norge left Ny-Ålesund and traveled via the North Pole to Alaska. Det nærmeste jeg hadde vært, -før jeg tok tak i kurven på en Ballong, og blei Stoppet fordet den var full, var da jeg tok i tårnet dem knøyt fast Norge i. Dama ville ikke dra allene, sÅ HU Gikk ut av kurven, på rådhusbrygga, og vi gikk hjem. Skrudde på TV,n. Dær var BALLONGEN, -På Dagsrevyen, den hadde tryna... Ingen Som dæua, -bare litt Sjukhus, -Og Sånn... a. Huff da! Det var jo skikkelig dramatisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41652 Del Skrevet 21. februar 2019 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Har dere kikket etter babysvømmekurs litt lenger unna på ettermiddagstid? Kan være de har litt utenfor byen. Ellers så er det jo en god plan med helgesvømming Det var lurt.. Der vi svømmer nå tar ca 1 time fra dør til dør. Gå, buss, t-bane og gå. Denne helgen har vi lånt bil, så i dag tok det 10 minutter Så hvis vi skal utafor byen så må vi nok kjøre bil tror jeg 😛 Så vi ikke bruker hele kvelden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41653 Del Skrevet 21. februar 2019 2 minutter siden, Mynona skrev: Det var lurt.. Der vi svømmer nå tar ca 1 time fra dør til dør. Gå, buss, t-bane og gå. Denne helgen har vi lånt bil, så i dag tok det 10 minutter Så hvis vi skal utafor byen så må vi nok kjøre bil tror jeg 😛 Så vi ikke bruker hele kvelden! Men hva med dit du skal flytte? Håper du flytter nærmer meg, men har liten tru på det asså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41654 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Mynona skrev: Det var lurt.. Der vi svømmer nå tar ca 1 time fra dør til dør. Gå, buss, t-bane og gå. Denne helgen har vi lånt bil, så i dag tok det 10 minutter Så hvis vi skal utafor byen så må vi nok kjøre bil tror jeg 😛 Så vi ikke bruker hele kvelden! Ja, må nok ha bil da. Jeg har liksom ikke så mye erfaring, er bare basert på familien tilbake i litt tid som kjørte ut en bit (de andre med barn nå tror jeg ikke holder på med svømming). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41655 Del Skrevet 21. februar 2019 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Men hva med dit du skal flytte? Håper du flytter nærmer meg, men har liten tru på det asså. Jeg flytter bare 200 meter 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja, må nok ha bil da. Jeg har liksom ikke så mye erfaring, er bare basert på familien tilbake i litt tid som kjørte ut en bit (de andre med barn nå tror jeg ikke holder på med svømming). Kan sjekke det opp når det nærmer seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41656 Del Skrevet 21. februar 2019 Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg flytter bare 200 meter Kan sjekke det opp når det nærmer seg Å shit! Jeg har bare 10 min. gange til svømmehallen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41657 Del Skrevet 21. februar 2019 Får lyst til å bade selv jeg Altså bade, mye mulig plaske, ikke kjedelig svømming fram og tilbake. Synd det ser så corny ut med sånne gale voksne i bassenget uten unge. 3 minutter siden, Mynona skrev: Jeg flytter bare 200 meter Kan sjekke det opp når det nærmer seg Heeeelt nytt kvartal jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41658 Del Skrevet 21. februar 2019 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Å shit! Jeg har bare 10 min. gange til svømmehallen. Da er det jo bare for My å droppe henne av hos deg istedet for noe barnehage da Nå har jeg kanskje ikke forstått akkurat hvor langt borti der du bor da men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41659 Del Skrevet 21. februar 2019 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Å shit! Jeg har bare 10 min. gange til svømmehallen. Så heldig! Det hadde vært deilig. Vi har en nærmere da, men den har ikke varmt basseng tror jeg.. Hvertfall ikke organisert babysvømming. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Da er det jo bare for My å droppe henne av hos deg istedet for noe barnehage da Nå har jeg kanskje ikke forstått akkurat hvor langt borti der du bor da men God ide! 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Får lyst til å bade selv jeg Altså bade, mye mulig plaske, ikke kjedelig svømming fram og tilbake. Synd det ser så corny ut med sånne gale voksne i bassenget uten unge. Heeeelt nytt kvartal jo! Skal bare rundt en sving liksom Haha, god trening med svømming frem og tilbake da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41660 Del Skrevet 21. februar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Får lyst til å bade selv jeg Altså bade, mye mulig plaske, ikke kjedelig svømming fram og tilbake. Synd det ser så corny ut med sånne gale voksne i bassenget uten unge. Heeeelt nytt kvartal jo! Mm, plaske i bassenget er herlig! Vi var i en pool-bar, der folk satt med rompa i vannet og drakk øl og drinker i timesvis. Uten å gå på do. Det tok meg litt tid før jeg skjønte tegninga. Men da gikk jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå