Aldrisur Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #36541 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ha.ha, så utrolig morsomt funnet på! For et ironisk motsvar til Hoppetråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2018 #36542 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ha.ha, så utrolig morsomt funnet på! For et ironisk motsvar til Hoppetråden. Haha ganske morsomt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #36543 Del Skrevet 6. mai 2018 Folk finner på mye rart her inne. Alt hva man kan finne på å spørre om. Man kan få hakeslipp av mye og lure på hvordan noen klarer å finne på så mange rare spørsmål. Jeg er glad for at tråden *Hvor er Hoppetujenta nå* får leve uten at det blir altfor mange stygge bemerkninger der inne. Det hat jo gått ganske så bra. Denne Hoppegutt-tråden synes jeg bar var morsom. Ikke noe vondt i den (i hvert fall ikke foreløpig). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2018 #36544 Del Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Folk finner på mye rart her inne. Alt hva man kan finne på å spørre om. Man kan få hakeslipp av mye og lure på hvordan noen klarer å finne på så mange rare spørsmål. Jeg er glad for at tråden *Hvor er Hoppetujenta nå* får leve uten at det blir altfor mange stygge bemerkninger der inne. Det hat jo gått ganske så bra. Denne Hoppegutt-tråden synes jeg bar var morsom. Ikke noe vondt i den (i hvert fall ikke foreløpig). Enig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #36545 Del Skrevet 6. mai 2018 Så Rumle er den glade bringeren av kinky stuff til folket i natten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2018 #36546 Del Skrevet 6. mai 2018 Tror ikke noen hadde kommet veldig langt ned kommentarer hos hoppen, så rask som hun er i replikken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #36547 Del Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Folk finner på mye rart her inne. Alt hva man kan finne på å spørre om. Man kan få hakeslipp av mye og lure på hvordan noen klarer å finne på så mange rare spørsmål. Jeg er glad for at tråden *Hvor er Hoppetujenta nå* får leve uten at det blir altfor mange stygge bemerkninger der inne. Det hat jo gått ganske så bra. Denne Hoppegutt-tråden synes jeg bar var morsom. Ikke noe vondt i den (i hvert fall ikke foreløpig). Men så får vi noe å flire av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2018 #36548 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Så Rumle er den glade bringeren av kinky stuff til folket i natten? Oh yes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #36549 Del Skrevet 6. mai 2018 ...baby! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #36550 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Tror ikke noen hadde kommet veldig langt ned kommentarer hos hoppen, så rask som hun er i replikken Ser for meg denne sjekkereplikken til hoppetaugutten "*Ser ned* Er det der et hoppetau eller er du bare glad for å se meg? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #36551 Del Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Tror ikke noen hadde kommet veldig langt ned kommentarer hos hoppen, så rask som hun er i replikken Ha-ha, det har du helt rett i. Hun er en mesterinne i å be folk om å dra tll Hel....og får dem til å tro at de skal reise dit på første klasse! 2 minutter siden, Winza skrev: Men så får vi noe å flire av Jepp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mai 2018 #36552 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg erter meg på kameraten min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2018 #36553 Del Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, det har du helt rett i. Hun er en mesterinne i å be folk om å dra tll Hel....og får dem til å tro at de skal reise dit på første klasse! --- Nemlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #36554 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nemlig Ja nemlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #36555 Del Skrevet 6. mai 2018 Må si go'natta her fra meg I morgen skal jeg på Alnabru for å kjøpe en stang til gressklipperen min. Var på Plantasjen for å prøve å skaffe den før i dag, men det ble ingen handel gitt, der var det ett tusen trehundreogtrilioner mennesker. Så snudde i døra og dro hjem igjen. God natt fine folk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2018 #36556 Del Skrevet 6. mai 2018 Natta fiiine aldri, lykke til med stangjakten i morgen Sov godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #36557 Del Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Natta fiiine aldri, lykke til med stangjakten i morgen Sov godt! Takk for det og sov godt du også (når du skal sove) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #36558 Del Skrevet 6. mai 2018 ...og der ble det stang og ut for Aldri. 38 minutter siden, Winza skrev: Ser for meg denne sjekkereplikken til hoppetaugutten "*Ser ned* Er det der et hoppetau eller er du bare glad for å se meg? " ...men Winza da?!? Visste ikke at du drev på med sånne ting? 37 minutter siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, det har du helt rett i. Hun er en mesterinne i å be folk om å dra tll Hel....og får dem til å tro at de skal reise dit på første klasse! Jepp. DET er jammen det flotteste komplimentet jeg har fått i kvinns minne! Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. mai 2018 #36559 Del Skrevet 7. mai 2018 Vi har vårtegn på fjellet og! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2018 #36560 Del Skrevet 7. mai 2018 Herlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå