Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Rumle skrev:

:ninja:

Ha.ha, så utrolig morsomt funnet på! For et ironisk motsvar til Hoppetråden. :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ha.ha, så utrolig morsomt funnet på! For et ironisk motsvar til Hoppetråden. :hoho:

Haha ganske morsomt :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk finner på mye rart her inne. :daane:Alt hva man kan finne på å spørre om. Man kan få hakeslipp av mye og lure på hvordan noen klarer å finne på så mange rare spørsmål.

Jeg er glad for at tråden *Hvor er Hoppetujenta nå* får leve uten at det blir altfor mange stygge bemerkninger der inne. Det hat jo gått ganske så bra. Denne Hoppegutt-tråden synes jeg bar var morsom. Ikke noe vondt i den  (i hvert fall ikke foreløpig). :5:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Folk finner på mye rart her inne. :daane:Alt hva man kan finne på å spørre om. Man kan få hakeslipp av mye og lure på hvordan noen klarer å finne på så mange rare spørsmål.

Jeg er glad for at tråden *Hvor er Hoppetujenta nå* får leve uten at det blir altfor mange stygge bemerkninger der inne. Det hat jo gått ganske så bra. Denne Hoppegutt-tråden synes jeg bar var morsom. Ikke noe vondt i den  (i hvert fall ikke foreløpig). :5:

Enig med deg :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Rumle er den glade bringeren av kinky stuff til folket i natten? :lur: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen hadde kommet veldig langt ned kommentarer hos hoppen, så rask som hun er i replikken :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Men så får vi noe å flire av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Så Rumle er den glade bringeren av kinky stuff til folket i natten? :lur: 

Oh yes! :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Tror ikke noen hadde kommet veldig langt ned kommentarer hos hoppen, så rask som hun er i replikken :fnise:

Ser for meg denne sjekkereplikken til hoppetaugutten

"*Ser ned* Er det der et hoppetau eller er du bare glad for å se meg? :lur:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Ha-ha, det har du helt rett i. Hun er en mesterinne i å be folk om å dra tll Hel....og får dem til å tro at de skal reise dit på første klasse! :hoho:

2 minutter siden, Winza skrev:

Men så får vi noe å flire av :fnise:

Jepp. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, det har du helt rett i. Hun er en mesterinne i å be folk om å dra tll Hel....og får dem til å tro at de skal reise dit på første klasse! :hoho:

---

Nemlig :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si go'natta her fra meg :natti: I morgen skal jeg på Alnabru for å kjøpe en stang til gressklipperen min. Var på Plantasjen for å prøve å skaffe den før i dag, men det ble ingen handel gitt, der var det ett tusen trehundreogtrilioner mennesker. Så snudde i døra og dro hjem igjen. :lillesky:

God natt fine folk :klem1:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Natta fiiine aldri, lykke til med stangjakten i morgen :fnise:

Sov godt! :klemmer:

Takk for det og sov godt du også (når du skal sove) :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der ble det stang og ut for Aldri. :klem::fnise: 

38 minutter siden, Winza skrev:

Ser for meg denne sjekkereplikken til hoppetaugutten

"*Ser ned* Er det der et hoppetau eller er du bare glad for å se meg? :lur:"

...men Winza da?!? Visste ikke at du drev på med sånne ting? :sjokkbla:

37 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jepp. 

DET er jammen det flotteste komplimentet jeg har fått i kvinns minne!  :rodmer: Takk.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...