Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

*notere: se etter eksentrisk våt dame som stort sett er sort og hvit...på flyplassen...om ca èn uke* :lur:

Nå så jeg for meg den kyllingen til Noz, stående og speide på Gardermoen. :skratte:

Snømann? Da må vi ha væromslag her... Du har nok ikke noe snø i hagen din nå hvertfall. Bare litt is :P

Åh, du er av den megabrune varianten du!

Snøen har smelta altså? Ja, da får jeg skli på isen i stedet da. :(

Megabrun ja, men det skal ikke så mye til med meg altså. Jeg liker faktisk ikke å ligge å sole meg, så liggingen foregår i skyggen. Har gått lange turer hver dag og som sagt svømt og svømt og ligget å duppa på den blå baderingen min. :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fortsatt på ferie Winza! 4 uker er ganske lenge ja. Men kjenner at jeg begynner å lengte litt hjem nå. :Nikke:

Det er verdt det. Nå har jeg virkelig fått nok av sjø, sand og sol. Jeg har omtrent ikke vært tørr i buksa siden jeg dro hjemmefra. Har vært mer i vanns enn til lands om du skjønner. :fnise:

Nå er jeg ikke brun lenger jeg er svart og håret mitt er hvitt, så det er på tide å komme seg til litt mer utbane strøk.

MEN, det jeg vet er at etter en fjorten dagers tid hjemme, begynner jeg å lengte tilbake hit. :daane:

Vi har hatt det veldig fint her.

Det føles ut som en evighet siden du akkurat dro og vi her alene drev og diskuterte om du var passasjer i det flyet til han gamlingen som bestilte verdens dyreste flytur :fnise: Det er meg big jim rennie forresten, jeg skifta navn :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Nå så jeg for meg den kyllingen til Noz, stående og speide på Gardermoen. :skratte:

Snøen har smelta altså? Ja, da får jeg skli på isen i stedet da. :(

Hahahaaa, jeg ser det for meg :hoho:

Må lære meg like bra bevegelser som denne kyllingen, så kan vi stå ved

siden av hverandre å speide etter deg!

I hagen min er det fremdeles masse snø, men den kan være litt skarrete av seg.

Har dere noe spesielt for dere i Bankok og Dubai eller er det bare shååååpping og shampaaanje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne vært en god vakt på gardermoen :fnise: Ingen og jeg mener absolutt ingen! Kan komme seg forbi kyllingen :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenke for seg selv: lurer på hva hun kommer til å kjøpe med hjem til hver og en av fansen hennes* :lur:

*gøyale ting fra det store utlandet er alltid velkomment.

....best at jeg begynner å rydde plass og tørke støv på utstillingshylla mi*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

afa841145dc1cbec959707f526134b0f.jpg

Etter kaffi så sent på kveld så tror jeg det er behov for en solid frokost.

Egg?

Hvordan er det i storbyen, Aldri?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte tørke meg litt i øynene for å se skikkelig, jeg trodde i et øyeblikk at det var insekter :fnise:

:skratte:

Men kanskje spiser Aldri innsekter til frokost? Er det ikke asiatene som spiser (nesten) alt som kryper og kravler? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...