Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med klærne? :)

Det gikk ganske bra synes jeg. De "originalene" jeg hadde, som skulle kopieres, er laget av veldig fin og løsvevd lin. Synes nok ikke den linen i kopiene var like fin, men det kan ta seg opp når jeg får vasket og brukt klærne en stund. :tommelopp:

Ha en finfiiiin dag der nede i paradiset :hoppendeglad:

Jeg er ikke så hoppende glad i dag...Siste praksisdag og greier..

Synes det er skikkelig trist, har blitt så glade i ansatte og beboere atte fysjjj!

Pårørende har til og med spurt tjenesteleder om han kan ansette meg :)

Og nå driver de å steller i stand store kaker og greier her... Kom å spis dem opp

så jeg slipper a! :fnise:

Åååå, så tristkoselig da.

Kanskje du kan jobbe der når du er ferdig utdannet? :strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk ganske bra synes jeg. De "originalene" jeg hadde, som skulle kopieres, er laget av veldig fin og løsvevd lin. Synes nok ikke den linen i kopiene var like fin, men det kan ta seg opp når jeg får vasket og brukt klærne en stund. :tommelopp:

---

Så bra! :) ja, lin blir jo ofte bedre etter litt bruk, så det krysser vi fingrene for :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Heheee, tristekoselig var et bra beskrivende ord Aldri :ler:

Ja, det er veldig hyggelig at ansatte som egentlig har fri har kommet for å ta en kopp kaffe, spise kake

og gi meg en hadeklem.. Men det beste ville enkli bare vært å ha en helt vanlig dag og ikke tenke på at dette er den siste :sad: Kan sikkert det Aldri, jobbe her altså, men jeg vet enkli ikke om det er dette som er brukergruppen jeg vil jobbe med. Jeg merker at jeg ikke har tålmodighet til det. Sånn sett er det veldig fint jeg er ferdig nå, for jeg merker at jeg blir...tja, at jeg sprekker innvendig oftere og oftere av disse tålmodighetsprøvene..

Det kan være i kombinasjon med at jeg er på min 9. røykfrie dag da :hoho: Dæven dåite..........

Jeg er 28 år og har røyket i HALVE livet mitt!!!! Har ikke gått mer enn 1 dag siden jeg var 14 år uten doser med nikotin!! :daane:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Noz! :hoppe: Dette klarer du, det er de første 9 dagene som er verst!

Og hvis Pål ikke røyker kommer dette til å gå enda greiere. :jepp:

Ery, du må spørre noen i familien din om et lite lån. Må du til legen så MÅ du. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min hater meg og pappa er til sjøs. Det går vel over av seg selv en dag. Kan jo bare gå med samme sårinfeksjon i 14 dager til. Har jo ikke bedret seg på denne uka, enda jeg har vaska og smurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min hater meg og pappa er til sjøs. Det går vel over av seg selv en dag. Kan jo bare gå med samme sårinfeksjon i 14 dager til. Har jo ikke bedret seg på denne uka, enda jeg har vaska og smurt.

Hva slags sår er det? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags sår er det? :kose:

Et temmelig ikke fint kuttsår. Det er rødt i kanten, gult i midten og blankt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et temmelig ikke fint kuttsår. Det er rødt i kanten, gult i midten og blankt.

Auda. Nå vet jeg jo ikke hvor du har det hen, men har du muligheten til å legge såret i grønnsåpevann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Auda. Nå vet jeg jo ikke hvor du har det hen, men har du muligheten til å legge såret i grønnsåpevann?

Bruker antiseptiske midler som de på apoteket anbefalte. Grønnsåpe med furunål tror jeg ikke er så bra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker antiseptiske midler som de på apoteket anbefalte. Grønnsåpe med furunål tror jeg ikke er så bra.

Greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...