Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #341 Del Skrevet 15. februar 2014 Greit, Rumle. Vex: se det som allerede kjøpt - hvis jeg vinner i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2014 #342 Del Skrevet 15. februar 2014 Men altså.. disse svalene... hvordan får de bygget et rede av bare spytt?? De må vel ha noe kvist og kvast også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #343 Del Skrevet 15. februar 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2014 #344 Del Skrevet 15. februar 2014 Neimen jøsses... Og enda en gang - det der vil folk spise? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #345 Del Skrevet 15. februar 2014 Takke meg til lungemos, av mange grunner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2014 #346 Del Skrevet 15. februar 2014 http://no.wikipedia.org/wiki/Balut Her er en hopperett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #347 Del Skrevet 15. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2014 #348 Del Skrevet 15. februar 2014 For en historie fra båtturen Aldri! Kjenner jeg blir nokså irritert og oppgitt over enkeltes oppdragelsesmetoder (eller skal vi si mangel på oppdragelsesmetoder) på denne ferieturen deres.. Men en ting er snickers og twix; Du har en bra evne til å fortelle historier og ting! Jeg klarer ikke å sette fingern helt på hva det er du gjør, men det er ikke alle som forteller så fengende som deg Håper dere har hatt en fin dag Aldri. Tida flyr og plutselig så må dere fly hjemover, men dere kommer sikkert til å reise dit for en ellevte gang også Vet ikke om du er enig med meg, men jeg synes virkelig at borte er bra, men hjemme ER best (dvs, det er innmari godt å komme hjem fra turer.Hjemme hadde nok ikke vært så best om man ikke dro bort i blant) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2014 #349 Del Skrevet 15. februar 2014 skjønner godt at det ikke er noe artig Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. februar 2014 #350 Del Skrevet 15. februar 2014 Han høres herlig ut, han frokostgutten! Selv om de ikke lenger setter jentebarna ut i skogen, er det fortsatt mer status med guttebabyer dessverre. Så det forekommer fryktelig sene aborter og lignende... Meeeeeen, det er lørdag. Over til noe hyggeligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 15. februar 2014 #351 Del Skrevet 15. februar 2014 Det hadde ikke vært MIN gutt, må jeg si. På mandag reiser vi til London, guttebassen og jeg. Der skal han få finne ut hvordan man orienterer seg i en storby, finne frem på undergrunnen, bestille mat osv. Ting som er så verdifulle med tanke på egne reiser senere i livet. Gleder meg til å oppdage London på nytt sammen med ham! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2014 #352 Del Skrevet 15. februar 2014 Pappas kone lærte meg å navigere i Singapore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 15. februar 2014 #353 Del Skrevet 15. februar 2014 Pappas kone lærte meg å navigere i Singapore Sant det var bra at du fikk prøve deg på egen hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2014 #354 Del Skrevet 15. februar 2014 Sant det var bra at du fikk prøve deg på egen hånd? Joda, klarte jo meg alene ei helg i Gøteborg i fjor. Å jeg tok bare offentlig transport. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 15. februar 2014 #355 Del Skrevet 15. februar 2014 Joda, klarte jo meg alene ei helg i Gøteborg i fjor. Å jeg tok bare offentlig transport. Veldig bra! Tror det er viktig at man får lov til å prøve seg i kontrollerte former i uvante omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. februar 2014 #356 Del Skrevet 15. februar 2014 Det hadde ikke vært MIN gutt, må jeg si. På mandag reiser vi til London, guttebassen og jeg. Der skal han få finne ut hvordan man orienterer seg i en storby, finne frem på undergrunnen, bestille mat osv. Ting som er så verdifulle med tanke på egne reiser senere i livet. Gleder meg til å oppdage London på nytt sammen med ham! Det høres kjempelurt ut! Utrolig verdifull erfaring! Kos dere masse, masse, masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #357 Del Skrevet 15. februar 2014 ...jeg er inne i et "korthus" og uhyggen sniker seg inn i mine knokler... *kryptisk tale i mørket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 15. februar 2014 #358 Del Skrevet 15. februar 2014 Nånei, ikke sååå kryptisk. Jeg vet nok at det er Kevin Spacey du titter på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #359 Del Skrevet 15. februar 2014 Woff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2014 #360 Del Skrevet 15. februar 2014 Korthus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå