Gå til innhold

Ulykkelig forelska for alltid...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,trådstarter... hvordan går det?

Jeg mååååå se om det finnes en måte å tvinge seg til å gå videre. Er litt småsykt når en er fullstendig KLAR over at det kun er destruktiv adferd dette her.

Dessuten må jo være mye mer morro å løpe etter en som vertfall SER en.

Anonymous poster hash: 437af...dbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre å være forelsket i en mann som er død. Mannen som jeg hadde følelser for, gikk bort for et halvt år siden, og det gjør så vondt.

Anonymous poster hash: 88504...68c
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre å være forelsket i en mann som er død. Mannen som jeg hadde følelser for, gikk bort for et halvt år siden, og det gjør så vondt. Anonymous poster hash: 88504...68c

Oh! Det må være veldig, veldig vondt... klem til deg.

Jeg har mange gode ting i livet mitt, masser av muligheter... Men pga luftslottet.. at jeg har tillatt dette å gro fast i hodet mitt så går jeg istedet og kjenner på klompen i magen.

Noen som kjenner til og kan anbefale litteratur som en kan lese, som går mer på endring av tanker?

AnonymBruker
Skrevet

Ja,trådstarter... hvordan går det?

Jeg mååååå se om det finnes en måte å tvinge seg til å gå videre. Er litt småsykt når en er fullstendig KLAR over at det kun er destruktiv adferd dette her.

Dessuten må jo være mye mer morro å løpe etter en som vertfall SER en.

Har det akkurat som før, jeg. Uff, må nesten le av dette her. Det har gått så utrolig lang tid, og jeg har fortsatt de samme følelsene for han. Blir fortsatt helt tullete i hodet hver gang jeg ser han. Han er så kjekk at jeg får helt vondt! Jeg vil på en måte at forelskelsen skal gå over, for det kan være ganske slitsomt til tider. Men likevel vil jeg ikke gi slipp, fordi det faktisk er ganske fint å ha slike følelser. Har aldri følt det sånn før. Regner med at jeg kommer til å se han oftere i sommer enn jeg har gjort tidligere. Selv om jeg vet det er temmelig destruktivt, er jeg ganske glad for det. Hvert sekund jeg får se han nytes. Ikke bra, I know.

TS

Anonymous poster hash: c24bf...361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...