Gå til innhold

Ulykkelig forelska for alltid...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

....og jeg som trodde jeg var den eneste som surrer rundt med slike håpløse forelskelser... Må følge med her :popcorn:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, virker vi umodne, siden du spør? :-P Jeg er 25, han ca 10 år eldre :) Hvorfor lurer du?

- TS

Hvor gamle er dere egentlig TS?

Anonymous poster hash: 0881d...fe9

Anonymous poster hash: c24bf...361

AnonymBruker
Skrevet

Ups, ble litt feil over her, svaret kom øverst.

- TS

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det kom ikke ut av det blå.

Dere prater, og han er redd du tror han er interessert. Han er ikke det. Så glem denne "forelskelsen".

AnonymBruker
Skrevet

Det kom ikke ut av det blå.

Dere prater, og han er redd du tror han er interessert. Han er ikke det. Så glem denne "forelskelsen".

Hva er det som ikke kom ut av det blå?

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ts, men er i en lignende situasjon selv. Trives veldig godt i selskap med HAN, og jeg har hele tiden følt at vi kunne fått d så bra sammen. Teit å tenke sånn, I know, men jeg føler det sånn. Det føles veldig vondt å ville ha en man ikke kan få. Jeg har vært betatt før, men denne gangen har jeg lenge hatt følelsen av at det kommer til å ordne seg. Følelsen er utrolig sterk, og jeg kjenner ikke meg selv igjen i en slik tankegang. Er vanligvis pessimist, så dette er veldig ulikt meg. Ikke godt å si om det er hold i følelsen eller ei. Måtte bare lufte litt tanker :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ts, men er i en lignende situasjon selv. Trives veldig godt i selskap med HAN, og jeg har hele tiden følt at vi kunne fått d så bra sammen. Teit å tenke sånn, I know, men jeg føler det sånn. Det føles veldig vondt å ville ha en man ikke kan få. Jeg har vært betatt før, men denne gangen har jeg lenge hatt følelsen av at det kommer til å ordne seg. Følelsen er utrolig sterk, og jeg kjenner ikke meg selv igjen i en slik tankegang. Er vanligvis pessimist, så dette er veldig ulikt meg. Ikke godt å si om det er hold i følelsen eller ei. Måtte bare lufte litt tanker :)

Hvorfor har jeg fått samme nummer som AB (ts) over, når jeg ikke er ts?? Merkelig...

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, tror jeg har en jeg er betatt av. Vanskelig å si, men det er noe som drar meg til han som en magnet. Det føles litt som jeg kjenner han, men jeg vet jeg ikke gjør det.

Av ulike grunner kan jeg ikke kontakte han, men tenker på han veldig ofte. Hva han gjør, hvor han er, hva han ser på tv, hva han synes er gøy etc.

Tenker at jeg vil ligge på armen hans. Huff, nei jeg vet ikke..

Hender jeg snakker med han en sjelden gang, men han er ganske stille som regel, og jeg er ikke den som snakker mest selv. Han pleier å smile til meg. Det liker jeg. Også liker jeg når han sier navnet mitt.

Anonymous poster hash: 398f9...9b4

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva er det som ikke kom ut av det blå?

-TS

Han vet selvsagt at du er bortevekk i ham. Slik du beskriver følelsene dine for ham her, tror jeg neppe du klarer skjule det for ham.

Men du. Jeg tror han helst så at du i k k e var forelsket i ham. Derfor han nevner det. For å fortelle deg at det ikke blir noe romantisk mellom dere. Sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS?

Jeg er hun som viser seg å være hektet på han som tok kokain.

Er fortsatt hektet på han eller noe.. jeg er klar over at det er ikke HAN som person jeg vil ha heller..Han er ikke den jeg ville hatt som samboer / ektemann.. men.. hatt han litt sånn innmellom... ;-) Uansett.. en mann som ruser seg er jo ikke noe jeg overhodet vurderer seriøst heller. Men siden han er såpass langt borte, så blir det litt sånn uviktig på et vis.

Denne mannen satte litt fyr på meg...etter lang tids dvale så våknet jeg og jeg ville ha mer, mer og mer... Og da stakk jo han. ;-)

Vel, han har ikke slettet meg på fb og jeg har ikke slettet han, men jeg sender ikke han noen melding nå. Ja, jeg sendte jo den meldingen der jeg sa at jeg fra nå av ikke lenger kom til å krype og løpe rundt han lenger. Den står som ulest fortsatt.. ;-)

Jada, jeg kjenner jo at jeg bryr meg om det. Men leste den... det tror jeg nok han har gjort.. Men så er det litt hans måte å være "overlegen" på... Vel... selv om jeg bryr meg, så jobber jeg med å IKKE være det. Betyr så klart å IKKE sende meldinger til han... Uff.. ja,ja...

Anonymous poster hash: 437af...dbe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også svart i denne tråden tidligere, og er fremdeles opp over ørene forelsket i vedkommende... får ham bare ikke ut av hodet mitt.

Anonymous poster hash: 0bfcd...0de
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også svart i denne tråden tidligere, og er fremdeles opp over ørene forelsket i vedkommende... får ham bare ikke ut av hodet mitt.

Jeg var den anonyme som skrev før deg. :-)

Skikkelig ubehagelig å ha det sånn. Men, jeg tenker... dyrker vi dette ?

Jeg er jo innom FB.. ser at han er aktiv.... tenker... sukk... tenk om ha sender en melding.... Er jo å plage seg selv. :-)

Egentlig vet jeg heller ikke hvor mye kontakt jeg vil ha med han... altså... sånn helst hver dag... eh.. flere ganger for dagen.. Og så kunne vi truffes innemellom... heheh... Men... det vil uansett ikke skje. Og strengt tatt... OM han nå hadde tatt kontakt... og flørten gikk hett mellom oss.... han er jo ikke den jeg på sikt ville hatt en fremtid med..

Innser.. jeg må låne boken Hektet på biblioteket en gang til. Satser på at dette vil jeg le meg fillete av om en liten stund. Er ved godt mot og VET jeg er litt koko.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var den anonyme som skrev før deg. :-)

Skikkelig ubehagelig å ha det sånn. Men, jeg tenker... dyrker vi dette ?

Jeg er jo innom FB.. ser at han er aktiv.... tenker... sukk... tenk om ha sender en melding.... Er jo å plage seg selv. :-)

Egentlig vet jeg heller ikke hvor mye kontakt jeg vil ha med han... altså... sånn helst hver dag... eh.. flere ganger for dagen.. Og så kunne vi truffes innemellom... heheh... Men... det vil uansett ikke skje. Og strengt tatt... OM han nå hadde tatt kontakt... og flørten gikk hett mellom oss.... han er jo ikke den jeg på sikt ville hatt en fremtid med..

Innser.. jeg må låne boken Hektet på biblioteket en gang til. Satser på at dette vil jeg le meg fillete av om en liten stund. Er ved godt mot og VET jeg er litt koko.

Takk for fint og fornuftig svar!

Det blir nok en dyrkelse ja.. tenker så mye på meldinger og sånt jeg og, selv om jeg vet at livet med ham ikke kunne fungert så godt. Det er så mye rundt som ikke matcher.

Ahh.. herregud da.. hvordan bli kvitt denne forelskelsen.. han er i drømmene mine både dag og natt :)

AnonymBruker
Skrevet

Heisann .... Vil ha ham litt her.. :P

Jeg holdt meg hard, fikk etter veldig hyggelig svar tilbake hvor han skrev at "det er lov å vise interesse så lenge man forstår at den andre ikke er klar for annet enn hyggelige meldinger"..

Jeg lot det ligge videre, men så måtte jeg innom der han jobbet... Og jeg unngikk å ta kontakt med ham, bare hilste høflig... Men han lot meg liksom ikke bare få gå. Han startet en samtale fra en helt annen plass i rommet da jeg var på tur ut døren.

Og dermed var det i gang igjen.

Han hadde ALL mulighet til å la meg gå uten at vi snakket sammen, jeg var bare normalt høflg og hilste på ham som man GJØR.. Men nei. Og han VET jo da at jeg er interessert.

Vi snakket sammen typ 10 minutt om brudd, barn, husfordeling, økonomi, festing, før jeg gikk da jobbtelefonen hans ringte (selger)..

Også sendte jeg en mld på kvelden og takket for hyggelig samtale..

Han har ikke svart, men han svarer bare ikke tror jeg - han er såpass voksen og er ikke spesielt aktive på Facebook.. Så det har nok ingenting m meg å gjøre.

Gav meg en liten dytt bak, men jeg holder meg unna... Drømmen, den er der.

Og det irriterer meg at ham fortsetter være så veldig...oppsøkende, og pratsom ellers.. Han vet, så alt for godt at jeg liker ham.

Og vi er IKKE 20 år gamle..

Anonymous poster hash: a3719...68b

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøkende når vi er i samme ROM altså... Og han er så kjekk, så kjekk at tærne mine krøller seg ved å se på ham. Dialekten, klærne...

Og jeg KUNNE levd ett liv med sen mannen..hadde blitt storfamilie, men det hadde gått.

Skrevet

Det virker som han kun liker oppmerksomheten

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøkende når vi er i samme ROM altså... Og han er så kjekk, så kjekk at tærne mine krøller seg ved å se på ham. Dialekten, klærne...

Og jeg KUNNE levd ett liv med sen mannen..hadde blitt storfamilie, men det hadde gått.

Du er TS? :-)

Bare for å plassere meg, så er jeg altså hun som spurte om vi dyrket dette hektingen, ja.. og han med kokain.. heheh... ;-)

Er ikke helt enig med DSilva21 her om at han kun liker oppmerksomhet. Utifra det du skriver, så er det ikke HELT dødt. MEN... han er ikke klar for noe NÅ.. kanskje han ikke vil bli det.. Og heller ikke sikkert han vil bli klar for noe med DEG.

Når jeg leser det du skriver, så tenker jeg at han liker deg... dvs, pen, du er hyggelig.. og så vet han at du er intressert og da blir han også litt nysgjerrig. Vel... for å få han enda mer nysgjerrig, så tenker jeg trikset må være å fortsatt være hyggelig.. men neste gang du f.eks må innom hans arbeidsplass så kan du smile og si at du veldig gjerne vil slå av en prat, men du har ikke tid nå. ;)

Det blir kanskje et lite overraskelsesmoment.. litt sånn... hæææ? Har hun ikke TID... er hun ikke intressert...

Mulig det ikke er noe håp i det hele tatt, men det er altså min tanke at så lenge han faktisk prater litt med deg, så kan det være håp.

AnonymBruker
Skrevet

Du er TS? :-)

Bare for å plassere meg, så er jeg altså hun som spurte om vi dyrket dette hektingen, ja.. og han med kokain.. heheh... ;-)

Er ikke helt enig med DSilva21 her om at han kun liker oppmerksomhet. Utifra det du skriver, så er det ikke HELT dødt. MEN... han er ikke klar for noe NÅ.. kanskje han ikke vil bli det.. Og heller ikke sikkert han vil bli klar for noe med DEG.

Når jeg leser det du skriver, så tenker jeg at han liker deg... dvs, pen, du er hyggelig.. og så vet han at du er intressert og da blir han også litt nysgjerrig. Vel... for å få han enda mer nysgjerrig, så tenker jeg trikset må være å fortsatt være hyggelig.. men neste gang du f.eks må innom hans arbeidsplass så kan du smile og si at du veldig gjerne vil slå av en prat, men du har ikke tid nå. ;)

Det blir kanskje et lite overraskelsesmoment.. litt sånn... hæææ? Har hun ikke TID... er hun ikke intressert...

Mulig det ikke er noe håp i det hele tatt, men det er altså min tanke at så lenge han faktisk prater litt med deg, så kan det være håp.

Nei, jeg er hun som bare ville ha ham omså LITT... Hun som ba om unnskyldning og kuttet ut å ta kontakt for å komme videre.

Så mye for DET liksom..

Jeg og oppfatter det slik som dere sier, han liker oppmerksomheten.. Og det skjønner jeg jo. Det hadde jeg likt og.

Holder meg unna, har som skrevet sendt en mld og takket ham, det fordi det han sier faktisk gir meg en rar trøst i ett vondt brudd.

Det å ha han å fokusere på gjør at hverdagen min faktisk ER litt enklere, distrahert fra exen som gjør alt for å ramme meg.

Jeg blir der jeg var, og holder meg unna videre. Treffer jeg ham kommer jeg til å snakke med ham, for jeg gidder ikke ett spill.. Jeg er meg, og jeg er ekte fra dag 1 med mine feil og mangler. :)

AnonymBruker
Skrevet

Til siste anonym; jeg var den som foreslo at du kunne si hei og "spille litt" kostbar, men å si du hadde ikke tid neste gang du var på hans arbeidsplass.

Men du har helt rett.. Vær deg selv og ikke spill ett spill... Må innrømme det at hadde MIN hekt hatt samme innstilling så hadde jeg ikke vært hektet.

Jeg har igrunn innsett for lenge siden, at selv om HAN er en sterkt medvirkende årsak til at jeg er hektet. med å vise interesse, for å trekke seg tilbake...frem og tilbake... Så er hovedproblemet at JEG IKKE vil gi slipp. Strengt tatt er han jo borte for lengst og jeg VET jo det.. men jeg VIL ikke det... derfor henger ikke hodet helt med. Latterlig, patetisk, tragisk....

Ja.. en som sa at tiden hjalp.. så jeg satser på det vil gå over. Men jeg kjenner jeg er like hektet som for 4 mnd, som for 2 mnd siden... som for 1 mnd.. og nå er det 3 uker siden han ringte til meg... Og meldingen jeg sendte for 2-3 uker siden står som ulest. Kunne han ikke bare lest den.. kunne også gitt et fint svar... Det er ignoreringen som er det verste... og han VET jeg legger merke til det.. Derfor tenker jeg gjør han det med vilje.... Er dette en form for markering tenker jeg... Men altså.. jeg sender ikke han noe mer meldinger, jeg er helt ferdig med å ta kontakt med han. Så mine grublerier det får bli hos meg. ;-)

Men jeg tar dette som livets lærdom, ikke noe annet å gjøre.

Forresten viktig for meg midt oppi dette, det er at jeg sitter ikke og sturer og depper nei.. pynter meg, trener, er med venner og har det jo igrunn bra også...

Ønsker alle en fin og eh.. hektfri dag. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som har postet her jeg også.. vil bare si at jeg tror noe av den verste kjærlighetssorgen begynner å legge seg litt.. kanskje for tidlig å si for jeg har bare vært ovenpå de siste 24 timene.. men jeg HÅPER jeg snart ser litt forbi ham og videre på noe nytt og mer fruktbart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...