Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan tenke meg at det var godt å komme hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så bra at systemet begynner å komme i gang. :) Ikke noe bedre enn det når det gjelder liten baby :hjerte:

Hvordan var det å komme hjem? Husker jeg syntes det var dritskummelt da vi kjørte hjem på kvelden, og jeg hadde mitt første og eneste "utbrudd" av barseltårer der jeg hulket og sa til R at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med han. :P Men så snart vi hadde sovet i egen seng en natt så var alt så mye bedre. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

Det var nok godt å komme hjem :) fint å høre at ting kommer seg med den lille.

Hvordan har første natt hjemme gått?

Skrevet (endret)

Det var veldig merkelig å sitte i taxien på vei hjem. Bilstolen hans ble festet med bilbelte, så jeg satt og var superbekymret for krasj. Men det skal visst være trygt, da :P Veldig glad for at taxisjåføren kjørte sakte og forsiktig! :hjerte:

Det var kjemperart å få henne hjem. Jeg har fått en del barseltårer, da :P Kan se på henne og begynne å virkelig hulke av at hun er så fin! :rodmer:

Første ettermiddag og kveld gikk supert, men hun fikk økedøgn i natt.. Så nå er gubben sendt i seng for å sove ettersom lillemor sover. Min tur senere. Masse mating og bæring i natt, men vi fikk i alle fall den seieren at hun hadde en grønn, kornete bæsj (fordøyd melk)!

Nå våkner hun igjen, så jeg antar det skal mates litt og byttes bleie :)

Endret av Spiremor
Skrevet

Åå, gleder meg til å få ut mini når jeg leser hva du skriver (selv med økedøgn og grønn bæsj) :rodmer:

Kos dere masse!

Skrevet

Nå gleder jeg meg enda mer til det er min tur.

Kos dere videre :rodmer:

Skrevet

Så bra at systemet har kommet i gang! Bare vent til bæsjebleiene kommer med syke lydeffekter :ler:

• Liker 1
Skrevet

Så godt å høre at alt er bra og dere har kommet hjem :)

Skrevet

Velkommen hjem! Godt å høre at alt går bra :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Er skikkelig på etterskudd her! Og hun kom jo lenge før jeg gjettet hvertfall :D

Skrevet

Så bra at systemet har kommet i gang! Bare vent til bæsjebleiene kommer med syke lydeffekter :ler:

Det har kommet nå! Er som en ketsjupflaske som har blitt tett, og så klemmer noen på den så det kommer en eksplosjon ut :P

Skrevet

Nå er jeg sliten, altså! Lillemor har spist nesten konstant siden ti over seks. Lengste pausen jeg har fått var på en halvtime. Rakk såvidt å stelle meg mellom to puppinger. Nå har hun ligget ved puppen i en time og et kvarter, kun avbrutt av at jeg måtte bytte posisjon.

Barseltårene mine til nå har stort sett vært pga gode ting, men nå er det fordi jeg er sliten.. Skal helt klart sove i morgen tidlig, eller når enn hun finner det for godt å gi meg en pause... Har jo mange muligheter på dagen, og jeg sov halvannen time på dagen i dag/går. Blir nok mer framover, hvis jeg får muligheten til det.

Gjest Runforit
Skrevet

Nå er jeg sliten, altså! Lillemor har spist nesten konstant siden ti over seks. Lengste pausen jeg har fått var på en halvtime. Rakk såvidt å stelle meg mellom to puppinger. Nå har hun ligget ved puppen i en time og et kvarter, kun avbrutt av at jeg måtte bytte posisjon.

Barseltårene mine til nå har stort sett vært pga gode ting, men nå er det fordi jeg er sliten.. Skal helt klart sove i morgen tidlig, eller når enn hun finner det for godt å gi meg en pause... Har jo mange muligheter på dagen, og jeg sov halvannen time på dagen i dag/går. Blir nok mer framover, hvis jeg får muligheten til det.

What? Ligger ungen og suger så lenge som langt over en time om gangen? Så mye melk kan vel ikke et menneske ha?

Håper du snart får deg litt søvn❤️

Skrevet

Håper du får litt hvile i dag :klem:

Skrevet

What? Ligger ungen og suger så lenge som langt over en time om gangen? Så mye melk kan vel ikke et menneske ha?

Det er kanskje litt for kosen sin del også? :klo:

Men bra du har godt med melk iallefall! :jepp: Håper dere får en rolig og avslappende dag i dag :)

Gjest Runforit
Skrevet

Det er kanskje litt for kosen sin del også? :klo:

Men bra du har godt med melk iallefall! :jepp: Håper dere får en rolig og avslappende dag i dag :)

Ja...for det hørtes leeeeeeenge ut :sjokkert:

Skrevet

Er hun ikke rundt en uke nå da? Er sikkert økedøgn på gang. Bare hold ut, det går over. :klemmer:

Skrevet

Jeg tenkte også på økedøgn!:) du er flink spiremor! Hvil deg når du klarer og kan :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...