Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en nesten helt kvalmefri dag i går! Da trodde jeg at det var takket være ingefærteen jeg drakk på starten av arbeidsdagen, men det hjalp ikke i det hele tatt i dag, så neida. Men det var utrolig deilig å knapt ha noen kvalmetokter i går, altså!

Har fått tatt magebilde også!

DSC_0501.jpg

Sorry at jeg ikke har bukse på på bildet, det vare bare så sykt ubehagelig med noe som helst som klemte på magen..

Edit: Ser at bildene jeg legger inn blir fryktelig store, vet ikke helt hvordan jeg endrer på det. Jaja, går an å trykke ctrl og scrolle ut med musehjulet hvis man ikke vil ha hele meg smack opp i trynet :P

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::rodmer:

Gubben strøk meg over magen istad, det var sååå koselig!

Nå skal han reise til familien og fortelle nyheten der, og han kommer ikke hjem igjen før søndag neste uke! :( Jeg ba ham pent om å endre billetten og komme hjem før, men han skal visst benytte muligheten til å ta seg en fisketur og være på hytta. Jaja.. Han går glipp av både 11- OG 12-ukersmarkeringene! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::rodmer:

Gubben strøk meg over magen istad, det var sååå koselig!

Nå skal han reise til familien og fortelle nyheten der, og han kommer ikke hjem igjen før søndag neste uke! :( Jeg ba ham pent om å endre billetten og komme hjem før, men han skal visst benytte muligheten til å ta seg en fisketur og være på hytta. Jaja.. Han går glipp av både 11- OG 12-ukersmarkeringene! :o

Vel, du får tenke på at det dere om noen måneder får en liten baby som vil ta mye tid, så det vil nok være godt for han å få noen slike utflukter. :) Og dette med ukes-markeringer er ofte ikke like viktig for menn.. :P I alle fall ingen av de jeg kjenner, men er sikkert de det er viktig for. :)

Så får du kooose deg med en uke for deg selv, lage mat bare du liker, slappe av, ta deg et bad, kafetur hvis du er i form osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Vi er egentlig invitert på en helgetur til Praha i november og jeg har sagt at M må bare reise. Det kan hende at det blir siste turen på en stund.

Bare å nyte tida alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du får tenke på at det dere om noen måneder får en liten baby som vil ta mye tid, så det vil nok være godt for han å få noen slike utflukter. :) Og dette med ukes-markeringer er ofte ikke like viktig for menn.. :P I alle fall ingen av de jeg kjenner, men er sikkert de det er viktig for. :)

Så får du kooose deg med en uke for deg selv, lage mat bare du liker, slappe av, ta deg et bad, kafetur hvis du er i form osv. :)

Ja, jeg merker at det er mye mer interessant for meg å lese om utviklingen uke for uke enn det er for han. Men han har fortalt at han fremdeles syns det er temmelig uvirkelig, og at han føler det hele foregår i tredje person. Jeg skjønner jo det, ettersom han ikke kjenner det på kroppen.

Enig i at han har godt av litt egentid også, kjente bare litt på det med de store datoene. Han blir sikkert glad hvis jeg ringer neste lørdag og minner ham på hvilken dag det er :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg står og griner av lykke i et prøverom - har på meg min første mammabukse, og den virkelig framhever kulen! :rodmer: Hjelper litt at jeg er stappmett også, men :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos den ene søsteren min i dag. Ga henne bare en konvolutt og gikk ut på kjøkkenet for å lage meg litt lunsj, men snek meg til å titte på henne. Hun åpnet og så ultralydbildene og hylte høyt! Deretter kom hun bort og klemte meg lenge mens hun gråt, det var sååå koselig! :rodmer:

Endret av Spiremor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var hos den ene søsteren min i dag. Ga henne bare en konvolutt og gikk ut på kjøkkenet for å lage meg litt lunsj, men snek meg til å titte på henne. Hun åpnet og så ultralydbildene og hylte høyt! Deretter kom hun bort og klemte meg lenge mens hun gråt, det var sååå koselig! :rodmer:

Såå koslig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos den ene søsteren min i dag. Ga henne bare en konvolutt og gikk ut på kjøkkenet for å lage meg litt lunsj, men snek meg til å titte på henne. Hun åpnet og så ultralydbildene og hylte høyt! Deretter kom hun bort og klemte meg lenge mens hun gråt, det var sååå koselig! :rodmer:

Åååååå, så koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...