Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, det så godt ut!!!

Jeg ville også sagt fra, i en vennlig tone naturligvis. Det er virkelig kjipt å bli vekket hver eneste morgen. Hører dere ungen like godt uansett hvilket rom hun er i i huset?

Skjønt, det er nok ikke enkelt å ha en trassunge som hyler hver morgen heller. Kanskje de virkelig prøver, og da får du jo bekreftet at de prøver å gjøre noe med det. Bedre at du vet det, enn at du irriterer deg over det...

Det er noen ganger vi hører henne litt mindre, men hun høres uansett. Veggene på f.eks. soverommene er ikke akkurat isolert, samt at vi har vinduet åpent for å ikke kveles av varme iløpet av natta.

Ja, tror jeg skal høre med dem. Må bare finne et passende tidspunkt. Føles litt kjipt å skulle gå bort og banke på også, håper heller at jeg kanskje møter en av dem litt mer tilfeldig i trappa. Men om det ikke skjer, får jeg ta mot til meg og gå bort. Det er jo ikke akkurat optimalt sånn ting er nå. Tror nok de er slitne av det selv også, det hadde i alle fall jeg blitt.

Har dere fått bestilt tur til Dublin da? Eller blir det en annen by?

Nei, vi har ikke satt oss ned og bestilt noe ennå. Tror nok det blir Dublin, samboeren min er veldig glad i irer. Og vi kjenner et par som bor der, så da får vi møtt dem også!

Må sette oss ned og se på det i ettermiddag. Gleder meg til tur!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få et lite belegg midt i brystvortene. Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg pirke litt. Da falt det av, og nå ser jeg tydelig hvor åpningen for melk er. Innenfor belegget, i åpningen, er det noe fuktig som jeg tror blir til et nytt belegg. Melkeproduksjon som begynner, mon tro? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kam godt være det er formelk. :)

Det er forresten ikke bare en åpning, det er mange små små åpninger. Det blir du å se når melkespruten står en halvmeter ut når du f.eks dusjer. Mange små stråler som spruter. :P Eller når du pumper. Da ser du også hvor mange stråler det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Jeg ble helt sjokka jeg, da melkespruten sto første gang. Trodde det var sånn hageslangeaktig, men det var det jo ikke... Talte seks stråler jeg, hvor to sto vannrett ut til hver sin side.

Kroppen gjør mye snodig asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har noe å se fram til, skjønner jeg!? :P Får inspisere nøyere og se etter åpningene. Foreløpig er det litt vanskelig å se, men brystvortene har vokst litt, så det blir lettere etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, er det mange åpninger? Did not know that! :bond: Men kjekt å vite! Og det belegget du beskriver har jeg hatt leeenge, syns det er litt nasty. Det blir også hvite merker i BHen etter den gugga, så jeg bruker selvfestende svettelapper på innsida av bhen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg klemmer på puppa kommer det ut flere bittesmå dråper med sånn gjennomsiktig "prøvemelk" :P Ikke noen enslig "stråle" her, nei :P Mange små hull som det kommer dråper i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud.. :P Skulle opp veldig tidlig i dag, og derfor prøvde jeg å gå ut av soverommet superstille. Resultatet ble at jeg klarte å kjøre kneet inn i døra, bannet og deretter hvisket "sorry!" mens jeg haltet ut. Stakkars gubbe, våkner alltid når jeg har tidligvakt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da.. Samboeren pleier også å være litt uheldig på samme måte om morgenen..

Hurra for 21 uker!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, uff, det hørtes ikke godt ut :P Er så typisk at sånt skjer når man skal være forsiktig :P

Kos deg på jobb :nigo:

Og hipp hurra for 21 uker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da.. Samboeren pleier også å være litt uheldig på samme måte om morgenen..

Hurra for 21 uker!!

Godt å høre at jeg ikke er alene ;)

Jaaa, 21 uker!! :hoppe:

Hehe, uff, det hørtes ikke godt ut :P Er så typisk at sånt skjer når man skal være forsiktig :P

Kos deg på jobb :nigo:

Og hipp hurra for 21 uker :danse:

Jeg er litt klumsete sånn, hehe ;)

21 uker!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både i går kveld og nå har jeg skikkelig hjertebank. Vet ikke hvorfor, men jeg har fått sånn en sjelden gang før også. Har sittet i sofaen i halvannen time, så jeg er ikke stresset heller. Kan faktisk SE hjerteslagene på den venstre puppen min fordi hjertet slår så hardt :o

Edit: ser det faktisk på høyre pupp også..

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 21 uker! :strix:

Jeg har hatt en del hjertebank jeg også, men ikke så mye. Man øker jo blodmengden i svangerskapet, så hjertet må jobbe hardere. Men er det så plagsomt så er det jo ikke dumt med en legeundersøkelse bare for å sjekke at alt er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 21 uker! :strix:

Jeg har hatt en del hjertebank jeg også, men ikke så mye. Man øker jo blodmengden i svangerskapet, så hjertet må jobbe hardere. Men er det så plagsomt så er det jo ikke dumt med en legeundersøkelse bare for å sjekke at alt er ok :)

Så lenge det er normalt, så er det nok greit. Men jeg nevner det til legesekretæren når jeg går innom på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er normalt, så er det nok greit. Men jeg nevner det til legesekretæren når jeg går innom på mandag.

Lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok greit å nevne det, ja :) Hjertet mitt dunker så hardt at jeg ser det både i puppene og magen, men ikke sånn kjempetydelig da :P Gjorde det før jeg ble gravid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...