Spiremor Skrevet 23. september 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 23. september 2014 Ser ut til at vi som tipper gutt er i mindretall foreløpig Jeg tror forresten at jeg nettopp kjente to små dult nede på venstresiden min. Kanskje det er bønna som sier hei? :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 #622 Del Skrevet 23. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. september 2014 #623 Del Skrevet 23. september 2014 "Heihei mamma! Her er jeg " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. september 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 23. september 2014 "Heihei mamma! Her er jeg " Jaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #625 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tror forresten at jeg nettopp kjente to små dult nede på venstresiden min. Kanskje det er bønna som sier hei? :D Såå koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2014 #626 Del Skrevet 24. september 2014 Gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. september 2014 #627 Del Skrevet 24. september 2014 Gutt her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 24. september 2014 #628 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg tror jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. september 2014 #629 Del Skrevet 24. september 2014 Jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. september 2014 Forfatter #630 Del Skrevet 25. september 2014 Har oppdatert lista! Foreløpig er det visst nødt til å bli en jente, hvis flertallet har rett! Da får MrSpiremor rett også, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. september 2014 Forfatter #631 Del Skrevet 26. september 2014 Én uke til oul!! Er så sykt spent! Til nå har jeg hele veien siden tidlig ul tenkt at alt er bra med lille sprelle i magen, men nå begynner tankene å komme sigende. Jeg regner jo egentlig med at alt er bra, men tenk om...! Er utrolig spent på kjønn uansett, håper virkelig at vi får sett det Så får jeg fokusere på det fram til jeg evt får beskjed om at noe er galt. Håper alt er fint med deg, lille mageboeren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2014 #632 Del Skrevet 26. september 2014 De samme tankene har jeg og. Tenk om!! Men krysser fingerne for at alt er bra med babyen hos oss begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. september 2014 #633 Del Skrevet 26. september 2014 Det er, om ikke annet, helt normale tanker. Likevel går det bra for de fleste. Blir spennende på OUL! Husker ikke om jeg har tippet kjønn på deg, men jeg fikk plutselig følelse av at du har jente i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. september 2014 #634 Del Skrevet 26. september 2014 Alt er nok fint, men kjenner til følelsen:) vi bekymrer oss for alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 26. september 2014 #635 Del Skrevet 26. september 2014 Huff, skjønner at det er lett å bekymre seg. Men alt er nok strålende fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. september 2014 Forfatter #636 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg tror jo egentlig at det skal gå bra, er bare den lille tanken om at vi kanskje drar derfra med helt andre nyheter enn vi håper på. Det hadde i knust meg å vite at noe er galt med bønna! Så jeg tviholder på gode tanker i en uke til Det er, om ikke annet, helt normale tanker. Likevel går det bra for de fleste. Blir spennende på OUL! Husker ikke om jeg har tippet kjønn på deg, men jeg fikk plutselig følelse av at du har jente i magen. Du har tippet gutt, men jeg kan bytte? Eller så kan du stå på begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. september 2014 #637 Del Skrevet 26. september 2014 Hmmm...da holder jeg meg til gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. september 2014 Forfatter #638 Del Skrevet 27. september 2014 Hehe, ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. september 2014 Forfatter #639 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg glemte faktisk at jeg var 18 uker på vei i går! :o Hurra for at bønna har holdt seg fast så lenge! Snart halvveis, og det kjennes veldig surrealistisk å vite det. Ikke lenge til jeg kjenner den lille sprelle jevnt og trutt heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. september 2014 #640 Del Skrevet 28. september 2014 Hurra for 18 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå