Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

det er gravide som typ... har litt mage og et foster som ikke skal ta i mot eventuelle støt og bråstopp osv, pga faren rundt det.

å ta karuseller NÅ, når det ligger helt der inne polstra og ikke er et ferdig utviklet foster, det gjør ingenting.

..... tror jeg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er gravide som typ... har litt mage og et foster som ikke skal ta i mot eventuelle støt og bråstopp osv, pga faren rundt det.

å ta karuseller NÅ, når det ligger helt der inne polstra og ikke er et ferdig utviklet foster, det gjør ingenting.

..... tror jeg da. :)

'Jaokei, jeg har ikke snøøøring :ler: Husker bare de skiltene som stod ved inngangen til Thunder Coaster blant annet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet fram til det samme som Studenten, at det går fint så lenge ikke det er noen som tar skade av klemmende bøyler osv inni der. Bønna er jo så liten fremdeles, at h*n har det godt!

Og jeg fikk faktisk oppfordring fra gubben om å ta berg-og-dalbaner, for han kunne ikke skjønne at det skulle være noe problem. Hvis jeg skulle miste nå (krysser fingrene og alt annet jeg har for at det ikke skulle skje!) så er det mer sannsynlig pga "produksjonsfeil" i frøet enn pga berg-og-dalbane. I alle fall sånn jeg har forstått det. Kommer selvsagt til å forbanne berg-og-dalbanene dersom jeg skulle miste (ikke jinxe meg selv, ikke jinxe meg selv), men det skal i utgangspunktet ikke være en årsak. Får høre med legen når jeg skal dit like før tidlig UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet fram til det samme som Studenten, at det går fint så lenge ikke det er noen som tar skade av klemmende bøyler osv inni der. Bønna er jo så liten fremdeles, at h*n har det godt!

Og jeg fikk faktisk oppfordring fra gubben om å ta berg-og-dalbaner, for han kunne ikke skjønne at det skulle være noe problem. Hvis jeg skulle miste nå (krysser fingrene og alt annet jeg har for at det ikke skulle skje!) så er det mer sannsynlig pga "produksjonsfeil" i frøet enn pga berg-og-dalbane. I alle fall sånn jeg har forstått det. Kommer selvsagt til å forbanne berg-og-dalbanene dersom jeg skulle miste (ikke jinxe meg selv, ikke jinxe meg selv), men det skal i utgangspunktet ikke være en årsak. Får høre med legen når jeg skal dit like før tidlig UL..

Ja, selvfølgelig går det bra! :hoppe: Tenkte bare på de skiltene, men joda, det gjelder for de som er lengre på vei :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Som vingummigodteri. Som jeg skrev til Saraby, så er den første litt god, den andre litt rar, og jeg er glad jeg kan ta vitaminbjørner like etterpå ;)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Som vingummigodteri. Som jeg skrev til Saraby, så er den første litt god, den andre litt rar, og jeg er glad jeg kan ta vitaminbjørner like etterpå ;)

Men man kan svelge dem? De er så.. feite.... liker ikke.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg tatt en ny CB digital med ukesindikator, og de viser nå 3+, hvilket tilsvarer 4-5 uker :strix:

Det betyr også at jeg endelig føler meg klar for å flytte over til graviddagbøkene! :gravid::danse:

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det litt før også, har ikke den beste ryggen i verden.. Tidlig bekkenløsning hadde vært drepen for meg, og jeg hadde måttet sykemeldes fra jobb så lenge det pågår. Håper virkelig ikke at jeg får det!

Fikk plutselig syyyke kvalmebølger over meg da vi skulle spise, måtte bare legge meg nedpå. Begynte til og med å gråte :S Jeg kaster sjelden opp,men jeg er redd jeg nærmer meg det nivået kvalme.. Ugh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Var kvalm i dag morges også, men dagen i dag har stort sett gått bra. Lurer på om ikke jeg blir i bedre form når jeg beveger meg. Er det noe som kan stemme med andres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, kvalmen er stort sett litt egenrådig, skjønner jeg :P Enig med deres erfaringer, da. Er kvalm når jeg er sulten, mens jeg spiser og like etter maten, samt når jeg er sliten og også hvis jeg har vært veldig immobil (f.eks. idet jeg våkner). Generelt sett lite kompatibelt med å holde graviditeten skjult for familien vi er på ferie med, haha :P

Jeg tror forøvrig fremdeles at tickeren er litt feil. Vil tro jeg er ca seks uker på vei nå, men tickeren viser 5+3 eller noe sånt. Jaja, får se hva de sier på tidlig UL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Nå vurderer jeg å stappe fingeren i halsen eller noe bare for at NOE skal føles annerledes. Men det er vel ikke nødvendigvis bra for bønna? Er bare så sykt kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør neppe noen skade, men jeg har hørt at det ikke hjelper på kvalmen på samme måte som ved spysjuka...vet ikke jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...