Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Monstrum said:

Vannkopper :bond:

Det skulle jeg ønske vi kunne få i hus, vil bare bli ferdig med det!

*titter-opp-fra-vinterdvalen* :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, _marielle_ skrev:

Det skulle jeg ønske vi kunne få i hus, vil bare bli ferdig med det!

*titter-opp-fra-vinterdvalen* :ninja:

Joda, greit å bli ferdig med det, men timingen på sånt er aldri bra :fnise:

Velkommen tilbake! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi dro på juleferie tok jeg mesteparten av det vi hadde igjen av grønnsaker, finhakket, og frøs ned i passe porsjoner, som suppebase. På dager som i dag, med klengete, prikkete Mini, er jeg veldig glad for det! :fnise: 
Skåret opp kylling og litt ekstra gulrot og søtpotet, så nå står det og småkoker og leiligheten lukter himmelsk

Mini er sliten, klør og har feber stakkars :hjerte: Hvitvask, paracet og masse kos er det som står på planen de neste dagene :baby: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monstrum skrev:

Før vi dro på juleferie tok jeg mesteparten av det vi hadde igjen av grønnsaker, finhakket, og frøs ned i passe porsjoner, som suppebase. På dager som i dag, med klengete, prikkete Mini, er jeg veldig glad for det! :fnise: 
Skåret opp kylling og litt ekstra gulrot og søtpotet, så nå står det og småkoker og leiligheten lukter himmelsk

Mini er sliten, klør og har feber stakkars :hjerte: Hvitvask, paracet og masse kos er det som står på planen de neste dagene :baby: 

Å himmel! Stakkars lille minigullet ditt :baby: Håper hun snart er frisk igjen. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sola de skrev:

Å himmel! Stakkars lille minigullet ditt :baby: Håper hun snart er frisk igjen. :hug:

Håper jeg og! Men, en ulykke kommer sjelden alene, så nå ser det ut som hun har dratt på seg omgangssyka på toppen.. Barnehage-basselusker altså... 
Får så vondt av henne stakkar :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monstrum skrev:

Håper jeg og! Men, en ulykke kommer sjelden alene, så nå ser det ut som hun har dratt på seg omgangssyka på toppen.. Barnehage-basselusker altså... 
Får så vondt av henne stakkar :hjerte: 

Å, nei :( Stakkars liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti for en uke det har vært! Mini har vært skikkelig dårlig, og vi har hatt besøk av helsesøster og telefonkontakt med lege blant annet. 
Nå er hun heldigvis bra, og jeg tror hun er veldig klar for barnehage på mandag! Begynner å bli litt lei av meg nå :fnise: Og jeg er klar for at hun skal i barnehagen igjen på mandag. Da skal alle sykdomsrester vaskes ut! :opplyser: Du slipper ikke unna omgangssyken selv når du står midt oppi det flere ganger om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Morsdagen i fjor, da alt var som det skulle. Kjempefin! Roser og middag. Det var ikke så lenge etter det at tingene kom frem slik de faktisk var.
Morsdagen i år har vært betydelig tyngre. Vil så veldig vekk herfra, det er så vanskelig å ha et "normalt" (ikke at det noen gang kommer til å bli det men) forhold til han. Et vanlig foreldre-forhold liksom. :sukk:  Men Mini har laget fingermalingbilde i barnehagen, så det er kommet opp på veggen om ikke annet :hjerte: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 22.28, _marielle_ skrev:

:klem:

God morsdag! Du er en fin mamma for minimonstrum :)

Tusen takk :klem:
Og gratulerer med morsdagen på etterskudd du og :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at den dagen jeg potte forkjøla og full i feber, er den samme dagen som mini er turbo og ikke vil sove dupp? :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 10.4.2019 den 21.47, Sola de skrev:

Hvordan går det med deg? Håper du snart er tilbake igjen :hug:

Jeg er her, lover! :klem:

Har vært så mye en stund nå, har bare måttet hatt en god pause fra det meste for å holde hodet over vannet. Leser og kikker mye på kg, men modererer ikke for tiden. 

Trøbbel med eksen, som vanlig. Når man endelig tror man er ferdig med all dritten, så dukker opp noe nytt, igjen og igjen. Vi snakker rettssak liksom. Så lei. Vil komme meg bort herfra.

Positivt: Jeg har sommerfugler i magen om dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Monstrum skrev:

Jeg er her, lover! :klem:

Har vært så mye en stund nå, har bare måttet hatt en god pause fra det meste for å holde hodet over vannet. Leser og kikker mye på kg, men modererer ikke for tiden. 

Trøbbel med eksen, som vanlig. Når man endelig tror man er ferdig med all dritten, så dukker opp noe nytt, igjen og igjen. Vi snakker rettssak liksom. Så lei. Vil komme meg bort herfra.

Positivt: Jeg har sommerfugler i magen om dagen :sjenert:

Åååå :klem:

Håper rettsaken går bra. 

Aaaaw 😍Er du forelsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sola de skrev:

Åååå :klem:

Håper rettsaken går bra. 

Aaaaw 😍Er du forelsket?

Vant, men regner med det kommer anke, så da er det å gå gjennom samme greia på nytt dessverre. Lei.

Forelsket! :bond: For et stort og skummelt ord! 
Meget sjarmert, tror jeg vi kan kalle det enn så lenge :fnise: Men jeg nærmer meg forelska altså, det gjør jeg :sjenert: Men vi bor ikke på samme sted, og begge har barn, så vi tar det veldig med ro. Men sommerfuglene har flytta inn omtrent permanent :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Monstrum skrev:

Vant, men regner med det kommer anke, så da er det å gå gjennom samme greia på nytt dessverre. Lei.

Forelsket! :bond: For et stort og skummelt ord! 
Meget sjarmert, tror jeg vi kan kalle det enn så lenge :fnise: Men jeg nærmer meg forelska altså, det gjør jeg :sjenert: Men vi bor ikke på samme sted, og begge har barn, så vi tar det veldig med ro. Men sommerfuglene har flytta inn omtrent permanent :rodmer: 

Gratulerer med både at du vant. Forhåpentligvis slipper du flere runder.

Så fantastisk :rodmer: Hvordan møttes dere? Fortell! Er sååååååååååååååååååå romantisk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Sola de skrev:

Gratulerer med både at du vant. Forhåpentligvis slipper du flere runder.

Så fantastisk :rodmer: Hvordan møttes dere? Fortell! Er sååååååååååååååååååå romantisk! :strix:

Hahaha, nå skulle jeg fortalt en sånn superromantisk historie, men neida - Tinder! :ler: :skratte:
Bestis overtalte meg til å laste ned, han var en av de første jeg "matcha" med, og så langt er det kjempeklaff :sjenert: Høy, mørk og kjekk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 21.51, Monstrum skrev:

Hahaha, nå skulle jeg fortalt en sånn superromantisk historie, men neida - Tinder! :ler: :skratte:
Bestis overtalte meg til å laste ned, han var en av de første jeg "matcha" med, og så langt er det kjempeklaff :sjenert: Høy, mørk og kjekk! 

Masse masse lykke til videre 💑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

30.juni, det pøsregner, er 10 grader, og både jeg og mini sløver på sofaen og er forkjøla.. Ikke mye som minner om sommerstemning 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg lever :)

Vurderer å slette denne dagboka og beynne en ny. Det er mange år av livet mitt i denne, men det er vanskelige og vonde år. Kjenner litt på at det hadde vært godt med en ny start, kanskje en litt mindre personlig dagbok. Vi får se :)

Jeg er i gang med å ta opp vgs-fag, og har bestått to eksamener nå i vinter. Til våren er det 3 nye, og da har jeg studiekompetanse. Vil vekk herfra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...