Jump to content
Monstrum

Monstrums Tenketank

Recommended Posts

rainbow_dash
17 minutter siden, Monstrum said:

Vannkopper :bond:

Det skulle jeg ønske vi kunne få i hus, vil bare bli ferdig med det!

*titter-opp-fra-vinterdvalen* :ninja:

Fortsetter under...

Monstrum
6 minutter siden, _marielle_ skrev:

Det skulle jeg ønske vi kunne få i hus, vil bare bli ferdig med det!

*titter-opp-fra-vinterdvalen* :ninja:

Joda, greit å bli ferdig med det, men timingen på sånt er aldri bra :fnise:

Velkommen tilbake! :blomst:

Monstrum

Før vi dro på juleferie tok jeg mesteparten av det vi hadde igjen av grønnsaker, finhakket, og frøs ned i passe porsjoner, som suppebase. På dager som i dag, med klengete, prikkete Mini, er jeg veldig glad for det! :fnise: 
Skåret opp kylling og litt ekstra gulrot og søtpotet, så nå står det og småkoker og leiligheten lukter himmelsk

Mini er sliten, klør og har feber stakkars :hjerte: Hvitvask, paracet og masse kos er det som står på planen de neste dagene :baby: 

Sola de
2 timer siden, Monstrum skrev:

Før vi dro på juleferie tok jeg mesteparten av det vi hadde igjen av grønnsaker, finhakket, og frøs ned i passe porsjoner, som suppebase. På dager som i dag, med klengete, prikkete Mini, er jeg veldig glad for det! :fnise: 
Skåret opp kylling og litt ekstra gulrot og søtpotet, så nå står det og småkoker og leiligheten lukter himmelsk

Mini er sliten, klør og har feber stakkars :hjerte: Hvitvask, paracet og masse kos er det som står på planen de neste dagene :baby: 

Å himmel! Stakkars lille minigullet ditt :baby: Håper hun snart er frisk igjen. :hug:

Monstrum
56 minutter siden, Sola de skrev:

Å himmel! Stakkars lille minigullet ditt :baby: Håper hun snart er frisk igjen. :hug:

Håper jeg og! Men, en ulykke kommer sjelden alene, så nå ser det ut som hun har dratt på seg omgangssyka på toppen.. Barnehage-basselusker altså... 
Får så vondt av henne stakkar :hjerte: 

Sola de
1 time siden, Monstrum skrev:

Håper jeg og! Men, en ulykke kommer sjelden alene, så nå ser det ut som hun har dratt på seg omgangssyka på toppen.. Barnehage-basselusker altså... 
Får så vondt av henne stakkar :hjerte: 

Å, nei :( Stakkars liten.

Annonse

Monstrum

Fytti for en uke det har vært! Mini har vært skikkelig dårlig, og vi har hatt besøk av helsesøster og telefonkontakt med lege blant annet. 
Nå er hun heldigvis bra, og jeg tror hun er veldig klar for barnehage på mandag! Begynner å bli litt lei av meg nå :fnise: Og jeg er klar for at hun skal i barnehagen igjen på mandag. Da skal alle sykdomsrester vaskes ut! :opplyser: Du slipper ikke unna omgangssyken selv når du står midt oppi det flere ganger om dagen..

Monstrum

Morsdagen i fjor, da alt var som det skulle. Kjempefin! Roser og middag. Det var ikke så lenge etter det at tingene kom frem slik de faktisk var.
Morsdagen i år har vært betydelig tyngre. Vil så veldig vekk herfra, det er så vanskelig å ha et "normalt" (ikke at det noen gang kommer til å bli det men) forhold til han. Et vanlig foreldre-forhold liksom. :sukk:  Men Mini har laget fingermalingbilde i barnehagen, så det er kommet opp på veggen om ikke annet :hjerte: 

rainbow_dash

:klem:

God morsdag! Du er en fin mamma for minimonstrum :)

Monstrum
På 10.2.2019 den 22.28, _marielle_ skrev:

:klem:

God morsdag! Du er en fin mamma for minimonstrum :)

Tusen takk :klem:
Og gratulerer med morsdagen på etterskudd du og :hjerte: 

Monstrum

Hvorfor er det sånn at den dagen jeg potte forkjøla og full i feber, er den samme dagen som mini er turbo og ikke vil sove dupp? :forkjola:

Sola de

Hvordan går det med deg? Håper du snart er tilbake igjen :hug:

Monstrum
På 10.4.2019 den 21.47, Sola de skrev:

Hvordan går det med deg? Håper du snart er tilbake igjen :hug:

Jeg er her, lover! :klem:

Har vært så mye en stund nå, har bare måttet hatt en god pause fra det meste for å holde hodet over vannet. Leser og kikker mye på kg, men modererer ikke for tiden. 

Trøbbel med eksen, som vanlig. Når man endelig tror man er ferdig med all dritten, så dukker opp noe nytt, igjen og igjen. Vi snakker rettssak liksom. Så lei. Vil komme meg bort herfra.

Positivt: Jeg har sommerfugler i magen om dagen :sjenert:

Annonse

Sola de
10 timer siden, Monstrum skrev:

Jeg er her, lover! :klem:

Har vært så mye en stund nå, har bare måttet hatt en god pause fra det meste for å holde hodet over vannet. Leser og kikker mye på kg, men modererer ikke for tiden. 

Trøbbel med eksen, som vanlig. Når man endelig tror man er ferdig med all dritten, så dukker opp noe nytt, igjen og igjen. Vi snakker rettssak liksom. Så lei. Vil komme meg bort herfra.

Positivt: Jeg har sommerfugler i magen om dagen :sjenert:

Åååå :klem:

Håper rettsaken går bra. 

Aaaaw 😍Er du forelsket?

Monstrum
2 timer siden, Sola de skrev:

Åååå :klem:

Håper rettsaken går bra. 

Aaaaw 😍Er du forelsket?

Vant, men regner med det kommer anke, så da er det å gå gjennom samme greia på nytt dessverre. Lei.

Forelsket! :bond: For et stort og skummelt ord! 
Meget sjarmert, tror jeg vi kan kalle det enn så lenge :fnise: Men jeg nærmer meg forelska altså, det gjør jeg :sjenert: Men vi bor ikke på samme sted, og begge har barn, så vi tar det veldig med ro. Men sommerfuglene har flytta inn omtrent permanent :rodmer: 

Sola de
17 minutter siden, Monstrum skrev:

Vant, men regner med det kommer anke, så da er det å gå gjennom samme greia på nytt dessverre. Lei.

Forelsket! :bond: For et stort og skummelt ord! 
Meget sjarmert, tror jeg vi kan kalle det enn så lenge :fnise: Men jeg nærmer meg forelska altså, det gjør jeg :sjenert: Men vi bor ikke på samme sted, og begge har barn, så vi tar det veldig med ro. Men sommerfuglene har flytta inn omtrent permanent :rodmer: 

Gratulerer med både at du vant. Forhåpentligvis slipper du flere runder.

Så fantastisk :rodmer: Hvordan møttes dere? Fortell! Er sååååååååååååååååååå romantisk! :strix:

Monstrum
10 minutter siden, Sola de skrev:

Gratulerer med både at du vant. Forhåpentligvis slipper du flere runder.

Så fantastisk :rodmer: Hvordan møttes dere? Fortell! Er sååååååååååååååååååå romantisk! :strix:

Hahaha, nå skulle jeg fortalt en sånn superromantisk historie, men neida - Tinder! :ler: :skratte:
Bestis overtalte meg til å laste ned, han var en av de første jeg "matcha" med, og så langt er det kjempeklaff :sjenert: Høy, mørk og kjekk! 

Sola de
På 17.4.2019 den 21.51, Monstrum skrev:

Hahaha, nå skulle jeg fortalt en sånn superromantisk historie, men neida - Tinder! :ler: :skratte:
Bestis overtalte meg til å laste ned, han var en av de første jeg "matcha" med, og så langt er det kjempeklaff :sjenert: Høy, mørk og kjekk! 

Masse masse lykke til videre 💑