Gå til innhold

Helene Drage, har hun egentlig gått ned veldig mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er et vekttap på 60 kilo et "elendig resultat"?

Ingen får et vekttap på 60 kg ved hjelp av Frenzy Fat Loss, det skal jeg love deg. Derimot har hun fulgt suksessoppskriften "ta noen andre sitt opplegg og følg det slavisk, og får man gode ideer underveis, drit i det og fortsett å følge opplegge slavisk". Som for de aller fleste tjukkaser er den absolutt mest fornuftige tingen å gjøre.

Hun hadde nok gått ned 60 kg på det meste, men det er ganske tydelig når man har fulgt bloggen at mye av det er tilbake. Som er ganske naturlig, vektnedgang er en prosess i rykk og napp og med gode og dårlige perioder, men når man 1) har fravær av resultater 2) bruker samme fraværende resultater til å selge greier da er det LITT vanskeligere å få goodwill.

Anonymous poster hash: 34d54...c3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen får et vekttap på 60 kg ved hjelp av Frenzy Fat Loss, det skal jeg love deg. Derimot har hun fulgt suksessoppskriften "ta noen andre sitt opplegg og følg det slavisk, og får man gode ideer underveis, drit i det og fortsett å følge opplegge slavisk". Som for de aller fleste tjukkaser er den absolutt mest fornuftige tingen å gjøre.

Hun hadde nok gått ned 60 kg på det meste, men det er ganske tydelig når man har fulgt bloggen at mye av det er tilbake. Som er ganske naturlig, vektnedgang er en prosess i rykk og napp og med gode og dårlige perioder, men når man 1) har fravær av resultater 2) bruker samme fraværende resultater til å selge greier da er det LITT vanskeligere å få goodwill.

Anonymous poster hash: 34d54...c3a

Men nå er jo vekttapet hennes et resultat av at hun har trent styrke og vært aktiv, da. Så langt jeg har skjønt, og basert på de ganske talende før-og etter-bildene.

Anyway, jeg skjønner meg ikke på dere haterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifIMG_8623-1024x768.jpg

Hei, jeg har en fettprosent på 24.

Ærlig talt....

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Og jeg er slank, og har en fettprosent på 35, hva er poenget ditt?

24 % av vekten hennes er fett, det sier ingenting om utsendet!

24 % av 80 kg, er mye mer enn 24 % av 60 kg, og mindre enn 24 % av 100 kg, men det er likevel 24 %.

Alt det betyr er at personen har en grei fordeling mellom fett og fettfri masse, men det betyr ikke at personen ikke er overvektig.

Anonymous poster hash: f3d91...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og avsporinger

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo vekttapet hennes et resultat av at hun har trent styrke og vært aktiv, da. Så langt jeg har skjønt, og basert på de ganske talende før-og etter-bildene.

Anyway, jeg skjønner meg ikke på dere haterne.

Jeg er enig i at hun får ufortjent mye tyn for en del ting. Men når man legger opp til å ha en væremåte på internett som kan provosere på seg gråstein, blir det fort sånn.

Kommer aldri over den tiden da hun fortsatt skulle være "politisk kommentator" osv. på bloggen sin og gråt bitre tårer etter Utøya fordi det kom til å føre til at flere mennesker enn vanlig kom til å stemme Arbeiderpartiet. Når hun i tillegg har benyttet seg av bloggen til å slenge en del offentlige personer og andre bloggere full i dritt, så skjønner jeg hvor haterne kan ha kommet fra. Det handler om noe med glasshus og kanoner.

Anonymous poster hash: 34d54...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er så fukka i hue. Som om ikke dere også har meninger. Dere kaster sikkert også stein i glasshus, drit lei det støgge ordtaket. Nei lett på den breie fete ræven deres.



Anonymous poster hash: 83f91...a31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er igjen ryddet, for avsporing og spekulasjon. Jeg minner om at hvis noen har synspunkter vedrørende moderering så skal dette tas på pm eller det skal lages en rapport. Det skal ikke diskuteres i tråden.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som sutrer på hennes vegne. Hva med å titte inn i bloggen hennes? Hun mener hele tiden noe om andres kropper, så hvorfor skal ikke vi få mene om hennes? Bare til å se på det siste innlegget hennes, så skjønner man hvorfor folk tar seg bryet med å påpeke hennes løgner om egen kropp. Udregelige kvinnemenneske.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter hun Drage?

Anonymous poster hash: c8009...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som sutrer på hennes vegne. Hva med å titte inn i bloggen hennes? Hun mener hele tiden noe om andres kropper, så hvorfor skal ikke vi få mene om hennes? Bare til å se på det siste innlegget hennes, så skjønner man hvorfor folk tar seg bryet med å påpeke hennes løgner om egen kropp. Udregelige kvinnemenneske.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Vel, jeg leser ikke blogger, vanligvis, men jeg gjorde et unntak for deg, og tittet på Helenes siste post, datert i dag (jeg antar at det er det du mener med "det siste innlegget hennes") http://www.helenedrage.com/hva-er-egentlig-en-normal-kvinnekropp/ der hun snakker om det uheldige med å bruke uttrykk som "en normal kropp" om folks utseende, og at man kanskje burde akseptere at folk er forskjellige, heller enn å sammenligne dem med en norm. Jeg for min del er veldig enig i den holdningen, og skjønner ikke helt hvordan det kan være så negativt.

Jeg tror du har fått ett eller annet om bakfoten her. Det er selvsagt ditt problem, og ingen andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og stenges nå.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...