Gå til innhold

Helene Drage, har hun egentlig gått ned veldig mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke jeg heller...Ser at hun har gått ned men hadde tippet 20 kg kanskje.........

Du må få kalibrert øyemålet ditt. Hun var en skikkelig dundre, og jeg har sett jenter av samme høyde og kroppsbygning som var så overvektige og som jeg vet lå i 120-kilos klassen. Nå ser hun ut som en ganske normal jente med et par kilo ekstra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Utrolig hvor arrogante og regelrett motbydelige folk er her i denne tråden. Er det virkelig noe å spekulere i? Hvorfor skal hun juge om vekten sin? Jeg synes hun har vært fantastisk flink, det står stor respekt av den enorme livsstil sendingen hun har gjort. Misunnelse er en stygg ting. Dere som oppfører dere som drittsekker har kanskje prøvd på det samme,men mislykkes gang på gang? Usmakelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den viktigste grunnen til at folk tilsynelatende ikke "tror" på denne vektnedgangen tror jeg handler om hva slags bilder hun har brukt til å illustrere bloggen sin opp gjennom. Hun har vært ekstremt nøye på flatterende vinkler osv. og spesielt da hun var på sitt største. Det er det ingen som kan klandre henne for, synes jeg. Særlig de få gangene da hun la ut treningsvideoer, eller da det ble lagt ut bilder av henne tatt av andre, skjønte man hvor stor hun faktisk var. Og jobben hun har gjort er faktisk imponerende! Ingen skal ta fra henne det.

Jeg synes helt personlig hun ser større ut enn hva hun påstår hun er, særlig siden hun har vært veldig stor og da har mye muskelmasse under fettet rett og slett fordi hun har vært nødt å holde en stor kropp i gang. Men nå har hun jo nesten et blogginnlegg om dagen om motivasjon og fravær av motivasjon og sånt, som er typisk i perioder hvor hun går opp i vekt.

Men det er verken min eller noen av de andre på forumets sak hva hun veier, egentlig. Hun ikke akkurat den første i verden til å pynte litt på vekten sin :P



Anonymous poster hash: f9aa2...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

KG oser av jantelov og misunnelse. Er det virkelig mulig å være så smålige og motbydelige som enkelte i denne tråden er?! Denne dama har gått ned et helt menneske i kroppsvekt, også skal hun diskuteres på en så nedlatende måte. Hun er stolt av seg selv, og det med rette.

Tar man slankeoperasjon, så hyles det opp om lettvinte løsninger av late folk. Slanker man seg på egen hånd og oppnår en slankere kropp og ikke minst, bedre helse, så skal jaggu det pisses på også. Folk, altså :klaske:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er stedet hvor alle med enten en enorm hang up på kropp eller vridd kroppsbilde samles, for å snakke ned andre. Det er en fin måte å få utløp på.



Anonymous poster hash: 72d9a...ab0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

KG er stedet hvor alle med enten en enorm hang up på kropp eller vridd kroppsbilde samles, for å snakke ned andre. Det er en fin måte å få utløp på.

Anonymous poster hash: 72d9a...ab0

:jepp:

Der sa du det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Det gnåles opp og i mente her inne om hvor ekkelt det er at folk eser ut og ikke gjør noe med det, og når noen peiser på og klarer å ta av seg 60 kg ved hjelp av god gammeldags livsstilsendring, ja da er det ikke godt nok likevel. I stedet for å fokusere på at hun har klart å kvitte seg med mange kilo og cm med fett ved å jobbe hardt for det, er det tydeligvis mest interessant å snakke nedlatende om kroppen hennes, påpeke at hun ikke akkurat er noen sylfide nå heller, beskylde henne for å lyve om fettprosent og vektnedgang, og slenge på noen ekstra sure bemerkninger om hvor slitsom og teit hun er.

Hvor tar dere all denne giftigheten fra? Jeg gjetter at surkjerringene som kritiserer vektnedgangen og kroppen hennes kan deles inn i ca to grupper: De som ikke gidder å ta seg selv i nakken og gjøre en innsats for å bli sunnere (og dermed fråder av misunnelse), og de som føler de får for lite oppmerksomhet for sin slanke, veltrente kropp som jo tross alt er myyye slankere og finere enn hennes (også misunnelse, ispedd "åååeh se heller på meg"-syndromet).

Det finnes selvsagt slankere og mer veltrente damer enn henne men det tar likevel ikke bort det faktum at hun har gjort en jækla god jobb! Hun har lagt om hele livsstilen og jobbet hardt og kan være en enorm inspirasjon for damer som ønsker å gjøre noe med overvekten sin. For min del må hun gjerne være en skikkelig bitch, men i så fall er hun en bitch jeg har stor respekt for og ser opp til. Hun fortjener skryt og støtte for den jobben hun har gjort, så hvorfor ikke glede seg på hennes vegne?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG oser av jantelov og misunnelse. Er det virkelig mulig å være så smålige og motbydelige som enkelte i denne tråden er?! Denne dama har gått ned et helt menneske i kroppsvekt, også skal hun diskuteres på en så nedlatende måte. Hun er stolt av seg selv, og det med rette.

Tar man slankeoperasjon, så hyles det opp om lettvinte løsninger av late folk. Slanker man seg på egen hånd og oppnår en slankere kropp og ikke minst, bedre helse, så skal jaggu det pisses på også. Folk, altså :klaske:

Grunnen til at en del 'pisser på' henne er kanskje at hun fremstiller seg som en autoritetsperson, skryter av seg selv, reklamerer for produkter og kommer med tips for noe som i oss normalvektiges øyne burde være en selvfølge for alle oppegående mennesker (dvs. å holde vekten i sjakk). Mye av hatet er ikke pga. slankingen i seg selv, men bloggingen.

Men joda, det er godt hun tar grep om sitt eget liv.

Endret av Eriks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gnåles opp og i mente her inne om hvor ekkelt det er at folk eser ut og ikke gjør noe med det, og når noen peiser på og klarer å ta av seg 60 kg ved hjelp av god gammeldags livsstilsendring, ja da er det ikke godt nok likevel. I stedet for å fokusere på at hun har klart å kvitte seg med mange kilo og cm med fett ved å jobbe hardt for det, er det tydeligvis mest interessant å snakke nedlatende om kroppen hennes, påpeke at hun ikke akkurat er noen sylfide nå heller, beskylde henne for å lyve om fettprosent og vektnedgang, og slenge på noen ekstra sure bemerkninger om hvor slitsom og teit hun er.

Hvor tar dere all denne giftigheten fra? Jeg gjetter at surkjerringene som kritiserer vektnedgangen og kroppen hennes kan deles inn i ca to grupper: De som ikke gidder å ta seg selv i nakken og gjøre en innsats for å bli sunnere (og dermed fråder av misunnelse), og de som føler de får for lite oppmerksomhet for sin slanke, veltrente kropp som jo tross alt er myyye slankere og finere enn hennes (også misunnelse, ispedd "åååeh se heller på meg"-syndromet).

Det finnes selvsagt slankere og mer veltrente damer enn henne men det tar likevel ikke bort det faktum at hun har gjort en jækla god jobb! Hun har lagt om hele livsstilen og jobbet hardt og kan være en enorm inspirasjon for damer som ønsker å gjøre noe med overvekten sin. For min del må hun gjerne være en skikkelig bitch, men i så fall er hun en bitch jeg har stor respekt for og ser opp til. Hun fortjener skryt og støtte for den jobben hun har gjort, så hvorfor ikke glede seg på hennes vegne?

Ser da tydelig at hun har gått ned. Creds for det.

Løgn og bedrag for å skryte seg selv opp - not so cred worthy!:)

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Grunnen til at en del 'pisser på' henne er kanskje at hun fremstiller seg som en autoritetsperson, skryter av seg selv, reklamerer for produkter og kommer med tips for noe som i oss normalvektiges øyne burde være en selvfølge for alle oppegående mennesker (dvs. å holde vekten i sjakk).

Men joda, det er godt hun tar grep om sitt eget liv.

I en perfekt verden med perfekte mennesker ville alle holdt vekta på riktig nivå og verken sultet seg eller overspist. På samme måte ville ingen ha røyket, drukket eller brukt rusmidler heller, for let's face it: oppegående mennesker vet jo at man ikke bør forgifte kroppen sin. Jeg burde også vite at det er helt på tryne å bite på neglene mine men jeg gjør det like fullt. Dersom jeg noen gang går inn for å slutte og klarer å få fine negler, tar jeg meg ikke fem flate øre for å skryte uhemmet av det. Det er nemlig like forbasket vanskelig å slutte med det, selv om de fleste klarer å la være å bite negler og aldri kommer dit at de trenger å jobbe med å slutte med det.

Jeg synes dama i bloggen kan få lov til å skryte av seg selv fordi hun har gjort en god innsats for egen helse, så kan alle de normalvektige gjerne også få lov til å skryte av sin normalvektige kropp og det at de har flinke og ikke lagt på seg. Alle fortjener å skryte av seg selv, selv om det alltid er noen som er enda flinkere. Selvskryt skal man lytte til for det kommer fra hjertet! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dama i bloggen kan få lov til å skryte av seg selv fordi hun har gjort en god innsats for egen helse, så kan alle de normalvektige gjerne også få lov til å skryte av sin normalvektige kropp og det at de har flinke og ikke lagt på seg. Alle fortjener å skryte av seg selv, selv om det alltid er noen som er enda flinkere. Selvskryt skal man lytte til for det kommer fra hjertet! ;)

Du hoppet over reklameringen. Hadde hun enda gjort dette gratis...

"Nå får du nemlig 1 Frenzy Fat Loss + 2 Fat stop til bare 299 kr. Kanskje det er dette du trenger for det siste lille boostet frem mot sommeren? Det er enda ikke for sent vet dere å legge inn en innsats! Frenzy Fat loss er et av mine favorittprodukter på området fettbrenning, den gir meg mye energi og gir meg det lille boostet jeg trenger på litt slitsomme dager icon_smile.gif"

Det + skrytet av elendige resultater (som du har kommentert) er det som gjør meg kvalm. Dette er for produkter som IKKE virker. Hun forsøker å lure leserne for pengenes skyld. Er dette greit i dine øyne?

Endret av Eriks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du hoppet over reklameringen. Hadde hun enda gjort dette gratis...

Joda jeg skjønner den, men er ikke det ganske vanlig for bloggere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda jeg skjønner den, men er ikke det ganske vanlig for bloggere?

Er disse bloggerne generelt godt likt? (Om man ser bort fra leserne deres)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da hun skrøt på bloggen og i treningsloggen av at hun kunne ta både en chins og en dips (eller "dibs" som hun kalte det). Det var på et tidspunkt da hun veide rundt 120kg. Fikk masse "flinka" og "sterka" -kommentarer og anerkjennelse. Selvfølgelig blank løgn, nå som hun er 30-40kg lettere er hun plutselig fremdeles langt unna å klare noen av delene :P Pinlig.



Anonymous poster hash: 0b1ee...c67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er disse bloggerne generelt godt likt? (Om man ser bort fra leserne deres)

Antakelig ikke. Men i de fleste tilfeller er det ikke reklamen og den dårlig skjulte produktplasseringen folk flest henger seg mest opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Grunnen til at en del 'pisser på' henne er kanskje at hun fremstiller seg som en autoritetsperson, skryter av seg selv, reklamerer for produkter og kommer med tips for noe som i oss normalvektiges øyne burde være en selvfølge for alle oppegående mennesker (dvs. å holde vekten i sjakk). Mye av hatet er ikke pga. slankingen i seg selv, men bloggingen.

Men joda, det er godt hun tar grep om sitt eget liv.

Gud forby at noen skulle lykkes med noe OG ønske å dele litt kunnskap med andre. Fysj og fy! Best å trykke henne ned igjen der hun hører hjemme.

Og hat? Virkelig? Hvordan kan man hate noen man ikke kjenner en gang? Og jeg tror nok helst det er jantelov og misunnelse som rår, ikke at hun blogger. Det er da bare å bla nedover skråblikk, så ser man hvor stygge folk er mot andre her inne. Alle bloggere skal dissekeres, slenges dritt om og mer eller mindre mobbes.

Misforstå meg rett. Jeg synes de aller fleste blogger er temmelig hjernedøde, og leser ingen selv, men all denne hetsen er virkelig fæl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG oser av jantelov og misunnelse. Er det virkelig mulig å være så smålige og motbydelige som enkelte i denne tråden er?! Denne dama har gått ned et helt menneske i kroppsvekt, også skal hun diskuteres på en så nedlatende måte. Hun er stolt av seg selv, og det med rette.

Tar man slankeoperasjon, så hyles det opp om lettvinte løsninger av late folk. Slanker man seg på egen hånd og oppnår en slankere kropp og ikke minst, bedre helse, så skal jaggu det pisses på også. Folk, altså :klaske:

Jeg syns også dette er talentløst. Denne dama har gjort det slik det skal gjøres, og har delt sine erfaringer med sine lesere. Det står respekt av både det hun har oppnådd, og den ærlige måten hun har delt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hoppet over reklameringen. Hadde hun enda gjort dette gratis...

"Nå får du nemlig 1 Frenzy Fat Loss + 2 Fat stop til bare 299 kr. Kanskje det er dette du trenger for det siste lille boostet frem mot sommeren? Det er enda ikke for sent vet dere å legge inn en innsats! Frenzy Fat loss er et av mine favorittprodukter på området fettbrenning, den gir meg mye energi og gir meg det lille boostet jeg trenger på litt slitsomme dager icon_smile.gif"

Det + skrytet av elendige resultater (som du har kommentert) er det som gjør meg kvalm. Dette er for produkter som IKKE virker. Hun forsøker å lure leserne for pengenes skyld. Er dette greit i dine øyne?

Er et vekttap på 60 kilo et "elendig resultat"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg syns også dette er talentløst. Denne dama har gjort det slik det skal gjøres, og har delt sine erfaringer med sine lesere. Det står respekt av både det hun har oppnådd, og den ærlige måten hun har delt på.

Godt noen klarer å se det positive i dette, og evner å glede seg på andres vegne! En kan jo bli aldeles matt av å lese hvor smålige folk her inne er. Har du gjort som Helene Drage og gått ned 60 kilo på egenhånd, skal det rakkes ned på. Har du tatt gastric bypass og gått ned 60 kilo, så er det galt også.

Og når kritikerne ikke får gehør for sine påstander om at hun lyver om fettprosenten sin, så er det reklame og produktplassering som skal kritiseres. Alle bloggere reklamerer, hva er så galt med at HD gjør det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...