Gå til innhold

Helene Drage, har hun egentlig gått ned veldig mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg reagerer på er hennes varme omtale (sponsa) for fettforbrenningsprodukter, når hun tydelig ikke har hatt så mye reduksjon i fett de siste månedene. Dette ut i fra bilder. Bilde fra januar vs bilde fra mai.

Altså, hun har vært kjempe flink, fra å gå til å være en dundre til å kun ha noen kg for mye. Men dette har hun faktisk brukt nå 3år og 4 måneder på, det tilsvarer 1.5kg i vektreduksjon i måneden. For å være helt ærlig er ikke det noe særlig "wow".

Ei jente jeg har fulgt på instagram og som nylig har starta blogg har klart å gått ned 43kg på 9 måneder. Verdt å sjekke henne ut! Link. Hun er virkelig sprudlende og inspirerende.

Til diskusjonen om fettprosent, vil jeg si hun ligger på 32 - 35 % ut i fra denne oversikten.

Endret av Micolina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til diskusjonen om fettprosent, vil jeg si hun ligger på 32 - 35 % ut i fra denne oversikten.

Hun har jo selv oppgitt fettprosent, og den er i følge henne selv på 24,5, så jeg skjønner ikke helt hva det er å diskutere?

Som sagt, hun kan ha høy BMI, men likevel ha lav til moderat fettprosent, så jeg ser ikke helt hvorfor det er så vanskelig å tro på at hun selv vet hvilken fettprosent hun selv har.

Anonymous poster hash: f3d91...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er hennes varme omtale (sponsa) for fettforbrenningsprodukter, når hun tydelig ikke har hatt så mye reduksjon i fett de siste månedene. Dette ut i fra bilder. Bilde fra januar vs bilde fra mai.

Altså, hun har vært kjempe flink, fra å gå til å være en dundre til å kun ha noen kg for mye. Men dette har hun faktisk brukt nå 3år og 4 måneder på, det tilsvarer 1.5kg i vektredusjon i måneden. For å være helt ærlig er ikke det noe særlig "wow".

Ei jente jeg har fulgt på instagram og som nylig har starta blogg har klart å gått ned 43kg på 9 måneder. Verdt å sjekke henne ut! Link. Hun er virkelig sprudlende og inspirerende.

Til diskusjonen om fettprosent, vil jeg si hun ligger på 32 - 35 % ut i fra denne oversikten.

1,5kg/måned er en helt grei hastighet ved slanking. Det er ikke lurt å gå ned for fort heller. Ellers enig vedr. at fettprosenten er høyere enn oppgitt.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo selv oppgitt fettprosent, og den er i følge henne selv på 24,5, så jeg skjønner ikke helt hva det er å diskutere?

Som sagt, hun kan ha høy BMI, men likevel ha lav til moderat fettprosent, så jeg ser ikke helt hvorfor det er så vanskelig å tro på at hun selv vet hvilken fettprosent hun selv har.

Anonymous poster hash: f3d91...6ff

1,5kg/måned er en helt grei hastighet ved slanking. Det er ikke lurt å gå ned for fort heller. Ellers enig vedr. at fettprosenten er høyere enn oppgitt.

Grunnen til at det er vanskelig å tro at fettprosenten hennes er på 24.5% er bildene jeg ser på når jeg googler fettprosent. De damene med fettprosent på 25% er ganske slanke, men med former - Helene Drage er større enn det. For all del, kan jo hende at hun har utrolig store muskler under fettet, så derfor ser hun mye større ut.

Ja, 1.5kg i måneden er en ganske sunn vektreduksjon, men i følge ekspertene er det fullt mulig å gå ned 0.5 - 1kg i uka på en sunn måte. Dessuten når svært overvektige starter å slanke seg så raser de ned i vekt. Hun som vant "The Biggest Loser" i år gikk ned de første 6 ukene 8kg i uka! For så å gå ned 1.5kg i uka de to neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske godt gjort å bygge muskler som en bodybuilder samtidig som man går ned 1,5 kg i måneden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fettprosent på 20.

Sånn, nå har jeg sagt det, da må det være sant.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fettprosent på 20.

Sånn, nå har jeg sagt det, da må det være sant.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Nei, jeg vet fettprosenten din bedre enn du selv. 35 prosent. Du lyver.

Anonymous poster hash: 72d9a...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det ikke så godt, fordi hun har tatt bildene ovenfra og ned. Ikke lurt når man vil vise hvor stor forskjell det var blitt :)

Hvis dere ser på dette bilde, ser dere tydligere forskjellen fra i dag http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2014/01/drage10.jpg

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere i det hele tatt sett dama? Det er ikke så vanskelig å se forskjell på fast masse og fettmasse.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at man tar bilder ovenifra og ned er tross alt at da ser man 10 kg lettere ut.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitter dere her og diskuterer BLOGGERE? Og da lurer jeg egentlig også på hvorfor dere leser disse bloggene til å begynne med.



Anonymous poster hash: 63509...be5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det er vanskelig å tro at fettprosenten hennes er på 24.5% er bildene jeg ser på når jeg googler fettprosent. De damene med fettprosent på 25% er ganske slanke, men med former - Helene Drage er større enn det. For all del, kan jo hende at hun har utrolig store muskler under fettet, så derfor ser hun mye større ut.

Ja, 1.5kg i måneden er en ganske sunn vektreduksjon, men i følge ekspertene er det fullt mulig å gå ned 0.5 - 1kg i uka på en sunn måte. Dessuten når svært overvektige starter å slanke seg så raser de ned i vekt. Hun som vant "The Biggest Loser" i år gikk ned de første 6 ukene 8kg i uka! For så å gå ned 1.5kg i uka de to neste månedene.

Kanskje man skulle holde "the biggest loser"-sirkuset ute av en diskusjon om fornuftig vektreduksjon? For det de folka driver med er hverken sunt eller spesielt varig. Tvert imot er det vel slik at det er overhengende fare for at når de kommer ut av "sonen" så faller de tilbake til de samme dårlige vanene som gjorde dem så sinnsykt feite til å begynne med.

Du kritiserer altså Drage for at hun ikke har gått ned riktig så mye som det er MULIG å gå ned? Er det greia? Hva er vitsen med det? Jeg forstår det virkelig ikke. Drage er ikke ute etter noe "wow" fra hverken deg eller andre, slik jeg har oppfattet det. Hun deler sine erfaringer, og legger ikke skjul på at hun har gått på noen smeller underveis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at man tar bilder ovenifra og ned er tross alt at da ser man 10 kg lettere ut.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Ikke alltid dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid dessverre.

Mulig, men hun gjør.

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere synker lavt. Hvorfor ikke rose hun istedenfor? Neida, her skal man grave folk ned i sin egen dritt.. Tipper dere er smellfeite og kun misunnelig på flotte Helene!



Anonymous poster hash: 83f91...a31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere synker lavt. Hvorfor ikke rose hun istedenfor? Neida, her skal man grave folk ned i sin egen dritt.. Tipper dere er smellfeite og kun misunnelig på flotte Helene!

Anonymous poster hash: 83f91...a31

Ja, men selvfølgelig er alle her smellfeite og misunnelige.

Anonymous poster hash: b3f15...2a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen til Helene har jo slanket seg han også? tipper de er meget fornøyd med livsstilendringen sin begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så er jeg stort sett på samme størrelse som Helene Drage. Har også gått ned en del kilo, men langt i fra så mye som henne. Er jeg smellfeit, er hun også smellfeit.

Det er mulig mange rakker ned på henne og mener hun lyver om hvor mye hun har gått ned. Jeg sier bare at fettprosenten hun sier hun har, den kan umulig stemme. Kanskje den stemte når hun var på sitt slankeste, før fotograferingen hun skulle ta, men hun sier selv hun har gått opp siden den gang, så..



Anonymous poster hash: b4475...ad1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-37809-0-98529200-1399299684_thumb.j

Hei, jeg har en fettprosent på 24.

Ærlig talt....



Anonymous poster hash: b4475...ad1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er hennes varme omtale (sponsa) for fettforbrenningsprodukter, når hun tydelig ikke har hatt så mye reduksjon i fett de siste månedene. Dette ut i fra bilder. Bilde fra januar vs bilde fra mai.

Altså, hun har vært kjempe flink, fra å gå til å være en dundre til å kun ha noen kg for mye. Men dette har hun faktisk brukt nå 3år og 4 måneder på, det tilsvarer 1.5kg i vektreduksjon i måneden. For å være helt ærlig er ikke det noe særlig "wow".

Ei jente jeg har fulgt på instagram og som nylig har starta blogg har klart å gått ned 43kg på 9 måneder. Verdt å sjekke henne ut! Link. Hun er virkelig sprudlende og inspirerende.

Til diskusjonen om fettprosent, vil jeg si hun ligger på 32 - 35 % ut i fra denne oversikten.

Hun er jo på langt nær så stor som Helene var? hun var veldig rund i ansiktet og det ser man det tydelig, men hvis du ser på treningen til Helen har hun trent ENORMT mye styrke, og ikke så mye cardio. Har man store muskler presser musklene fettet utover, så vil tro hun er ærlig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...