Gå til innhold

Tarot Januar 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Iiik, jeg tenker feil på meg :P Du har ikke noe mer å fortelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en tendens til å være alt for godtroende. De virker så normale istarten og plutselig så viser det seg at de er helt annerledes. Heldigvis er jeg endelig klar for å være singel og kun ta vare på meg selv en stund fremover :Nikke: .

Om jeg får spørre et spørsmål til, og om du har mulighet til å svare - Kommer den psykotiske eksen min til å endelig la meg være i fred? Føler at jeg kommer til å gå rundt med den følelsen av at han ikke er helt ferdig med å gjøre livet mitt surt .. Er ganske redd for å møte på han.

Må også bare si at jeg elsker disse tarot-trådene dine!

5/sverd.

54.jpg

Nei, han kommer ikke til å la deg i fred før du blir en motstander i stedet for et offer. Våg å bli sint og du blir som damen på bildet.

Skrevet

hm... Hvis....

Har kjempa lenge for dette forholdet, eg er ikkje skapt for å gi opp..

Kunne du trukket eit kort for han, veit han har det tøft no. Lurar litt på korleis vi skal komme oss videre i forholdet..

Og tuusen takk for at du gir gode svar, du er ei knalldame! :)

5/staver.

26.jpg

Det er ei der som gir deg konkurranse og som han har blitt svak for. Det har nok ikke gått lenger enn dagfantasier, men det tynger ham.

Skrevet

Som du vet fra før, hehe, så har jeg store flytteplaner dette året; hus ved sjøen osv- men jeg må få solgt det jeg har først, og kan du legge kort på det? Altså om jeg får solgt den eiendommen jeg har for en grei pris i rimelig tid framover?

Skrevet

5/sverd.

54.jpg

Nei, han kommer ikke til å la deg i fred før du blir en motstander i stedet for et offer. Våg å bli sint og du blir som damen på bildet.

Motstander ja .. Sist jeg prøvde på det endte jeg opp gul og blå. Må bare slette & blokkere han fra alt, er alt jeg kan gjøre nå. Takk for svar :)

Skrevet

Ja på alle spørsmål! (Jeg har dog rødvin i glasset mitt i kveld, men er veldig glad i iskald Carlsberg også).

Så, here it goes: Er det lenge til jeg møter en snill og hyggelig mann - som ikke allerede er opptatt…?

Skål, Gjest! :vin::ol:

Skrevet

Som du vet fra før, hehe, så har jeg store flytteplaner dette året; hus ved sjøen osv- men jeg må få solgt det jeg har først, og kan du legge kort på det? Altså om jeg får solgt den eiendommen jeg har for en grei pris i rimelig tid framover?

40.jpg

Du blir nødt til å godta salg med tap hvis du skal komme deg videre.

Skrevet

Ja på alle spørsmål! (Jeg har dog rødvin i glasset mitt i kveld, men er veldig glad i iskald Carlsberg også).

Så, here it goes: Er det lenge til jeg møter en snill og hyggelig mann - som ikke allerede er opptatt…?

Skål, Gjest! :vin::ol:

Stjernen.

17.jpg@

Det blir, i ikke en alt for fjern fremtid. 90-100 dager må du regne med. Ha håp.

• Liker 1
Skrevet

5/staver.

26.jpg

Det er ei der som gir deg konkurranse og som han har blitt svak for. Det har nok ikke gått lenger enn dagfantasier, men det tynger ham.

Faen...

Veit det kun er dagfantasier. Denne dama går laangt tilbake i tid, og det har aldri vert noke meir enn fantasi.. Men korleis skal eg kunne konkurrere med ein fantasi??

Han er plaga med dårlig samvittigheit overfor meg...

Dette er som ei trist kjærligheitshistorie der det burde vere happy ending, men vi går rundt i sirkel..

Vi vil begge to, men det er noko som ødelegger..

Skrevet

Motstander ja .. Sist jeg prøvde på det endte jeg opp gul og blå. Må bare slette & blokkere han fra alt, er alt jeg kan gjøre nå. Takk for svar :)

Han banket deg? Hadde jeg vært der så hadde han fått bank, det kan jeg love deg.

• Liker 1
Skrevet

Stjernen.

17.jpg@

Det blir, i ikke en alt for fjern fremtid. 90-100 dager må du regne med. Ha håp.

Takk, Gjest! Hyggelig, håper at du har rett!

Skrevet

Faen...

Veit det kun er dagfantasier. Denne dama går laangt tilbake i tid, og det har aldri vert noke meir enn fantasi.. Men korleis skal eg kunne konkurrere med ein fantasi??

Han er plaga med dårlig samvittigheit overfor meg...

Dette er som ei trist kjærligheitshistorie der det burde vere happy ending, men vi går rundt i sirkel..

Vi vil begge to, men det er noko som ødelegger..

Hun er hans Beatrice. Du kan ikke sloss.

Skrevet

Jeg synes disse trådene er så spennende! Håper alle som blir spådd gir tilbakemeldinger om hvordan det går.. det skal iallefall jeg.. om 7 uker it is!! :D

• Liker 1
Skrevet

40.jpg

Du blir nødt til å godta salg med tap hvis du skal komme deg videre.

Uffda, jaja....that's life. ;)

Skrevet

Jeg synes disse trådene er så spennende! Håper alle som blir spådd gir tilbakemeldinger om hvordan det går.. det skal iallefall jeg.. om 7 uker it is!! :D

Jeg og, om veldig veldig lenge, da jeg får svar på det jeg har spurt om :laugh: så kan ta noen år :plystre: Skulle spurt om 2014 spørsmål ja :laugh: Lykke til!! :D

Skrevet

Han banket deg? Hadde jeg vært der så hadde han fått bank, det kan jeg love deg.

Jepp, flere ganger og. Derfor jeg ikke kan gjøre så veldig mye annet enn å slette han fra livet og håpe på at han ikke dukker opp et sted :) Glad jeg er ferdig med det ''forholdet'' :danse:

Skrevet

Når vil jeg få meg kjæreste?

Ser du noe om hvor jeg møter han, om jeg kjenner han allerede, og hvordan han ser ut og hvordan han er?

Slik at jeg kan være på vakt når jeg treffer på han :P

Skrevet

Jeg kan si ifra om jeg blir gift, men jeg aner ikke når det blir :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...