Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #21 Skrevet 25. januar 2014 Hvordan blir 2014? Solen. 2014 blir året du kan vinke ha det bra til en del skit som foregår.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #22 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er singel og synes carlsberg er beste ølen :D Så da stiller jeg mitt spørsmål: Kommer jeg meg ut av denne økonomiske knipa jeg sitter så fint fast i, i løpet av dette året? Hvis vi skal svare på det bør du gi oss mer info om hvor mye du skylder, hva du har, hva du tjener osv.. Anonymous poster hash: 9d134...ac8
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #23 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Når bedrer ting seg for meg? Om jeg noen gang kommer meg opp, jeg har liten tro på at ting bedrer seg. Dommen. Ting vil ikke bli bedre før du selv våkner opp av den drømmeverdenen du er i. Endret 25. januar 2014 av Gjest
Gjest Siwaylee Skrevet 25. januar 2014 #24 Skrevet 25. januar 2014 Solen. 2014 blir året du kan vinke ha det bra til en del skit som foregår. Det var lovende! Takk!
Nettinettet Skrevet 25. januar 2014 #25 Skrevet 25. januar 2014 Er den rette for meg allerede i livet mitt?
Minnie Mus Skrevet 25. januar 2014 #26 Skrevet 25. januar 2014 Ta negativiteten din en annen plass, ingen som tvinger deg til å være i denne tråden.. Ikke gi han/hun noen form for respons, er her kun for å provosere. Overse disse kommentarene, så koser vi oss med tråden vi som liker den 5
Gjest Kv84 Skrevet 25. januar 2014 #27 Skrevet 25. januar 2014 Bare et spørsmål. Står i HI- Når bedrer ting seg for meg?
magpre Skrevet 25. januar 2014 #28 Skrevet 25. januar 2014 Da sitter jeg her med Carlsberg i glasset ilag med trofaste Vanessa Tarot og gleder meg til å spå eders i aften. Kriteriene for å få kort er: 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. 8. Du poster under nick. Jeg har også trukket i finstasen, så det her blir nok en sen kveld. Håper så mange som mulig velger å være her sammens med meg. Det her blir steike artig. Jeg lurer på når jeg får meg kjæreste?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #29 Skrevet 25. januar 2014 Jeg skåler i julebrus. Skjer det i helgen, neste uke, eller uken etter? Narren. Jeg leste bokstavene på vesken som 14 (VT), så jeg regner med det skjer nærmere den datoen.
Faina Skrevet 25. januar 2014 #30 Skrevet 25. januar 2014 Da sitter jeg her med Carlsberg i glasset ilag med trofaste Vanessa Tarot og gleder meg til å spå eders i aften. Kriteriene for å få kort er: 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. 8. Du poster under nick. Jeg har også trukket i finstasen, så det her blir nok en sen kveld. Håper så mange som mulig velger å være her sammens med meg. Det her blir steike artig. Jajajaja Rakk jeg det? Hvor er prinsen min? Leeeei av bad guys nå.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #31 Skrevet 25. januar 2014 Oi,endelig noen som kan gi meg svar. Ja,når får jeg jobb? Får jeg jobben jeg vil ha? Du vet hva jeg jobber med. For to år siden skjedde det meg noe,som satte meg ut en tid,hva skjedde? Og hvor gammel er jeg. Hvordan blir økonomien fremover, siden du vet jeg venter på jobb,så har jeg ikke noe ok inntekt akkurat nå. Anonymous poster hash: 38be8...1b9
Silfen Skrevet 25. januar 2014 #32 Skrevet 25. januar 2014 Narren. Jeg leste bokstavene på vesken som 14 (VT), så jeg regner med det skjer nærmere den datoen. Det gjenstår å se. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #33 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er singel og synes carlsberg er beste ølen :D Så da stiller jeg mitt spørsmål: Kommer jeg meg ut av denne økonomiske knipa jeg sitter så fint fast i, i løpet av dette året? Magikeren. Jo, men du må bruke alle triks i boken og uortodokse metoder i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #34 Skrevet 25. januar 2014 Så gøy! Alle kriteriene er møtt Er han en jeg kan satse på? Døden. Ja, men det er ingen flowerpower kjærlighetshistorie det dere to har.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2014 #35 Skrevet 25. januar 2014 Eg gjer som eg pleier eg; sende inn fleire spm. Og berre om du har tid Gjest! Skal eg fortsetja i same duren eller er det noko eg bør endra på?
OppNedPåAlt Skrevet 25. januar 2014 #36 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har ventet på denne! Så hyggelig Gjest, merkelig åssen du kan muntre meg opp med disse trådene dine du er god :D Spørsmålet er: vil han blonde fine gutten, Joakim, bli min? Og et lite oppfølgingsspørsmål; eller skal jeg ta en pause fra gutter og menn en stund?
Frk.K Skrevet 25. januar 2014 #37 Skrevet 25. januar 2014 Jeg kjører på med det samme, kun om du har tid og kan. Vil jeg få en universitet / høyskole utdanning?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #39 Skrevet 25. januar 2014 Er den rette for meg allerede i livet mitt? 7/Staver. Beklager, 7 uker til før du treffer ham.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #40 Skrevet 25. januar 2014 Jeg lurer på når jeg får meg kjæreste? 6/Mynter. Du vil komme i et forhold ganske så snart, eller forhold og forhold, det blir mye godt bare på hans premisser, så det spørs hvor lenge du holder ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå