Nettinettet Skrevet 25. januar 2014 #81 Skrevet 25. januar 2014 Hiver innpå et spørsmål til hvis du har tid. Vil han innse sine feil?
j29 Skrevet 25. januar 2014 #82 Skrevet 25. januar 2014 Sverdesset. Mentalt utfordrende og artig. Å so flott! Treng noke å bryne meg på, men veit det kan bli slitsomt og. Håpar det skal bli sopass utfordrande at hjernen min kan slappe av med tanke på mannfolk... Viss du har tid, vil forholdet mitt holde ut 2014? Takk for svar, og ha ein flott kveld!
Frk.K Skrevet 25. januar 2014 #84 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er frekk nok til å hive inn et tredje om du har mulighet: Kommer jeg til å få en god betalt jobb?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #85 Skrevet 25. januar 2014 Eg veit du sa berre eitt spørsmål,men lurer berre på,som ein liten oppfølgjer; Er han berre og kutte ut med andre ord? Styrken. Du får se det an, han er mer avhengig av deg enn du av ham, selv om det ikke ser sånn ut, så du får bruke ham som du vil, eller gå. Det er opp til deg. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #86 Skrevet 25. januar 2014 Hvordan blir mitt 2014 når det gjelder kjærligheten? har ikke funnet den enda.. Tårnet. Du kommer til å bli så forelsket og han i deg, men det vil bli drama og uvisshet og du kommer ikke til å vite att fram på deg selv til tider. Du får bare huske på ordtaket "stupe læll".
Lady Skrevet 25. januar 2014 #87 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Kommer jeg til å bli forelsket i en ny mann i 2014? Endret 25. januar 2014 av Lady
Daybreak Skrevet 25. januar 2014 #88 Skrevet 25. januar 2014 Styrken. Du får se det an, han er mer avhengig av deg enn du av ham, selv om det ikke ser sånn ut, så du får bruke ham som du vil, eller gå. Det er opp til deg. Tusen takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #90 Skrevet 25. januar 2014 Hiver innpå et spørsmål til hvis du har tid. Vil han innse sine feil? Paven. Den der stae fyren har nok ikke det nei, han er låst fast i sitt tankesett og reaksjonsmønster. Beklager. 1
Gjest Kongsdatteren Skrevet 25. januar 2014 #91 Skrevet 25. januar 2014 Stavknekten. Han her fyren er av typen som brenner het, men kort. Han er gira på lidenskapen og før den er brent ut så har han sett seg ut en ny gullfugl og hoppe etter. Takk for svar, Gjest
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #92 Skrevet 25. januar 2014 Når får jeg kjæreste? Begerkongen. Du vil treffe en sånn artsyfartsy fyr og bli betatt og dere vil få et slags forhold, men hvor lenge du egentlig gidder aner jeg ikke, det blir om ca 90 dagers tid og vare i sommer, men tror du vil ty til vettet ganske hurtig.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #93 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er frekk nok til å hive inn et tredje om du har mulighet: Kommer jeg til å få en god betalt jobb? Myntdronningen. Jo da, men du må jobbe for det også. 1
Frk.K Skrevet 25. januar 2014 #94 Skrevet 25. januar 2014 Myntdronningen. Jo da, men du må jobbe for det også. Tusen tusen hjertelig takk!!! :D
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #95 Skrevet 25. januar 2014 Å so flott! Treng noke å bryne meg på, men veit det kan bli slitsomt og. Håpar det skal bli sopass utfordrande at hjernen min kan slappe av med tanke på mannfolk... Viss du har tid, vil forholdet mitt holde ut 2014? Takk for svar, og ha ein flott kveld! 6/mynter. Dere har begge kommet dit at dere har begynt med millimeterrettferdighet og at det ikke lenger er så mye et vi/oss der, men meg, jeg og du og legger planer som ikke inkluderer den andre. Spørsmålet du bør stille deg er hvor lenge du skal trekke det her ut. Det er enklere å bli singel i april enn i september. Det kan jeg love deg. Klem. 1
Gjest Tjorven1 Skrevet 25. januar 2014 #96 Skrevet 25. januar 2014 Begerkongen. Du vil treffe en sånn artsyfartsy fyr og bli betatt og dere vil få et slags forhold, men hvor lenge du egentlig gidder aner jeg ikke, det blir om ca 90 dagers tid og vare i sommer, men tror du vil ty til vettet ganske hurtig. Takk for svar
Nettinettet Skrevet 25. januar 2014 #97 Skrevet 25. januar 2014 Paven. Den der stae fyren har nok ikke det nei, han er låst fast i sitt tankesett og reaksjonsmønster. Beklager. Samme oppfatning som jeg har.. trist for han egentlig.. Jaja, får vel bare la "gi meg litt oppmerksomhet" meldingene han sender i fylla noen ganger være..
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #98 Skrevet 25. januar 2014 Kommer jeg til å bli forelsket i en ny mann i 2014? 4/Staver. Jepp, og gjensidig forelskelse.
Lady Skrevet 25. januar 2014 #99 Skrevet 25. januar 2014 4/Staver. Jepp, og gjensidig forelskelse. Jippi! Håper det skjer:) Takk for tilbakemelding!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #100 Skrevet 25. januar 2014 Kommer jeg noen gang til å bli gift? Keiserinnen. Hmm, tror jeg kan svare ja. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå