Gå til innhold

Tarot Januar 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hiver innpå et spørsmål til hvis du har tid. Vil han innse sine feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sverdesset.

50.jpg

Mentalt utfordrende og artig.

Å so flott! Treng noke å bryne meg på, men veit det kan bli slitsomt og. Håpar det skal bli sopass utfordrande at hjernen min kan slappe av med tanke på mannfolk...

Viss du har tid, vil forholdet mitt holde ut 2014?

Takk for svar, og ha ein flott kveld!

Skrevet

Jeg er frekk nok til å hive inn et tredje om du har mulighet: Kommer jeg til å få en god betalt jobb?

Skrevet

Eg veit du sa berre eitt spørsmål,men lurer berre på,som ein liten oppfølgjer; Er han berre og kutte ut med andre ord?

Styrken.

8.jpg

Du får se det an, han er mer avhengig av deg enn du av ham, selv om det ikke ser sånn ut, så du får bruke ham som du vil, eller gå. Det er opp til deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan blir mitt 2014 når det gjelder kjærligheten? har ikke funnet den enda..

Tårnet.

16.jpg

Du kommer til å bli så forelsket og han i deg, men det vil bli drama og uvisshet og du kommer ikke til å vite att fram på deg selv til tider. Du får bare huske på ordtaket "stupe læll".

Skrevet (endret)

Kommer jeg til å bli forelsket i en ny mann i 2014?

Endret av Lady
Skrevet

Styrken.

8.jpg

Du får se det an, han er mer avhengig av deg enn du av ham, selv om det ikke ser sånn ut, så du får bruke ham som du vil, eller gå. Det er opp til deg.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Kommer jeg noen gang til å bli gift?

Skrevet

Hiver innpå et spørsmål til hvis du har tid. Vil han innse sine feil?

Paven.

5.jpg

Den der stae fyren har nok ikke det nei, han er låst fast i sitt tankesett og reaksjonsmønster. Beklager.

• Liker 1
Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Stavknekten.

33.jpg

Han her fyren er av typen som brenner het, men kort. Han er gira på lidenskapen og før den er brent ut så har han sett seg ut en ny gullfugl og hoppe etter.

Takk for svar, Gjest :)

Skrevet

Når får jeg kjæreste?

Begerkongen.

49.jpg

Du vil treffe en sånn artsyfartsy fyr og bli betatt og dere vil få et slags forhold, men hvor lenge du egentlig gidder aner jeg ikke, det blir om ca 90 dagers tid og vare i sommer, men tror du vil ty til vettet ganske hurtig.

Skrevet

Jeg er frekk nok til å hive inn et tredje om du har mulighet: Kommer jeg til å få en god betalt jobb?

Myntdronningen.

76.jpg

Jo da, men du må jobbe for det også.

• Liker 1
Skrevet

Myntdronningen.

76.jpg

Jo da, men du må jobbe for det også.

Tusen tusen hjertelig takk!!! :D

Skrevet

Å so flott! Treng noke å bryne meg på, men veit det kan bli slitsomt og. Håpar det skal bli sopass utfordrande at hjernen min kan slappe av med tanke på mannfolk...

Viss du har tid, vil forholdet mitt holde ut 2014?

Takk for svar, og ha ein flott kveld!

6/mynter.

69.jpg

Dere har begge kommet dit at dere har begynt med millimeterrettferdighet og at det ikke lenger er så mye et vi/oss der, men meg, jeg og du og legger planer som ikke inkluderer den andre. Spørsmålet du bør stille deg er hvor lenge du skal trekke det her ut. Det er enklere å bli singel i april enn i september. Det kan jeg love deg. Klem.

• Liker 1
Gjest Tjorven1
Skrevet

Begerkongen.

49.jpg

Du vil treffe en sånn artsyfartsy fyr og bli betatt og dere vil få et slags forhold, men hvor lenge du egentlig gidder aner jeg ikke, det blir om ca 90 dagers tid og vare i sommer, men tror du vil ty til vettet ganske hurtig.

Takk for svar :)

Skrevet

Paven.

5.jpg

Den der stae fyren har nok ikke det nei, han er låst fast i sitt tankesett og reaksjonsmønster. Beklager.

Samme oppfatning som jeg har.. trist for han egentlig.. :( Jaja, får vel bare la "gi meg litt oppmerksomhet" meldingene han sender i fylla noen ganger være.. :P

Skrevet

Kommer jeg til å bli forelsket i en ny mann i 2014?

4/Staver.

25.jpg

Jepp, og gjensidig forelskelse.

Skrevet

4/Staver.

25.jpg

Jepp, og gjensidig forelskelse.

Jippi! Håper det skjer:) Takk for tilbakemelding!

Skrevet

Kommer jeg noen gang til å bli gift?

Keiserinnen.

3.jpg

Hmm, tror jeg kan svare ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...