Tuttelutte Skrevet 25. januar 2014 #181 Skrevet 25. januar 2014 Dette var spennende Vil jeg flytte fra samboer i vinter ?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #182 Skrevet 25. januar 2014 hehe, den der er eg meir skeptisk til.. Søstra mi har kasta pillen, og har grønne auger, så det forrige kortet er ganske sannsynleg. Eg har derimot ikkje tenkt å få fleire barn, men man skal aldri sei aldri, det har eg lært grundig.. Blir spennande å sjå. Men du, Gjest, trur du på reinkarnasjon? Levde eg eit liv under 2.verdenskrig? Det er ein del ting som gjer at eg trur det kan vere tilfelle..... Du har ikke tenkt nei, men det er jo ofte da det blir flere barn og ditt neste barn er en lang, hengslet jente med røde krøller og hun kommer til å være nydelig. Så det er nok bare du å si "Hei, Velkommen til Verden Beate".
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #183 Skrevet 25. januar 2014 blir 2014 betre enn 2013? Verden. Ja, uten tvil vennen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2014 #184 Skrevet 25. januar 2014 Verden. Ja, uten tvil vennen. Tusen takk! Du gjev meg håp! Takk for lesinga!
j29 Skrevet 25. januar 2014 #185 Skrevet 25. januar 2014 Du har ikke tenkt nei, men det er jo ofte da det blir flere barn og ditt neste barn er en lang, hengslet jente med røde krøller og hun kommer til å være nydelig. Så det er nok bare du å si "Hei, Velkommen til Verden Beate". Hahaha! Beate faktisk... Vel... tida vil vise... Men, då passa da dårleg med han eg er saman med, han meiner han er for gammal til å begynne med barn.. Og eg har ikkje tenkt å få fleire... Vel... Men 2.verdenskrig då?
Gjest Ninab Skrevet 25. januar 2014 #186 Skrevet 25. januar 2014 Ja, ja og hvordan ser det ut i kjærligheten i 2014?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #187 Skrevet 25. januar 2014 Dette var spennende Vil jeg flytte fra samboer i vinter ? Elskerne. Ja, det vil du, men det er vår når du flytter da. Det er en fyr der som det er bedre kjemi med og som du vil bli bedre kjent med. Uansett så er det rett og bryt opp nu. Du trenger mer.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #189 Skrevet 25. januar 2014 Hahaha! Beate faktisk... Vel... tida vil vise... Men, då passa da dårleg med han eg er saman med, han meiner han er for gammal til å begynne med barn.. Og eg har ikkje tenkt å få fleire... Vel... Men 2.verdenskrig då? Beate betyr lykkelig.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #190 Skrevet 25. januar 2014 Hahaha! Beate faktisk... Vel... tida vil vise... Men, då passa da dårleg med han eg er saman med, han meiner han er for gammal til å begynne med barn.. Og eg har ikkje tenkt å få fleire... Vel... Men 2.verdenskrig då? Ja... 3/mynter. Du har levd før, (ikke alt for lenge siden, du hadde 5-8 barn, to døde) og livnært deg som sømerske, din mann var taktekker. Det er ikke en tilværelse du vil tilbake til, tro meg, men det er noen småsjeler som vil til hu mor...
Julebrus Skrevet 25. januar 2014 #191 Skrevet 25. januar 2014 Får du tatt denne? Hadde isåfall betydd mye for meg. Vil forholdet til bestekompisen min bli fikset slik at ting blir som før igjen?
j29 Skrevet 25. januar 2014 #192 Skrevet 25. januar 2014 Beate betyr lykkelig. Ja, Beate er eit fint navn. =) Uansett takk for alle svar i kveld, du har vert meir tolmodig enn eg har sett deg tidlegare rundt om på forumet. Eg skal slutte å mase på deg no. Ha ein fortsatt fin kveld! 1
Gjest Tinkerbell Skrevet 25. januar 2014 #193 Skrevet 25. januar 2014 Åh, så moro tråd, altid spennende å følge med når du har sånne tarot kvelder. Det jeg lurer på: Kommer jeg og han jeg er forelsket i til å bli kjærester med hverandre?
j29 Skrevet 25. januar 2014 #194 Skrevet 25. januar 2014 Ja... 3/mynter. Du har levd før, (ikke alt for lenge siden, du hadde 5-8 barn, to døde) og livnært deg som sømerske, din mann var taktekker. Det er ikke en tilværelse du vil tilbake til, tro meg, men det er noen småsjeler som vil til hu mor... Og DER såg eg svaret om det livet...... Småsjeler som vil til mor?? hm.... Såg ein mann og 2 barn då eg tok ei reise tilbake til eit liv, trudde eg var i england, såg mannen og dei to avdødde barna mine i dødsøyeblikket, men trudde ikkje eg hadde fleire i det livet eg forlot. Men kan det vere samme livet tru?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #195 Skrevet 25. januar 2014 Ja, Beate er eit fint navn. =) Uansett takk for alle svar i kveld, du har vert meir tolmodig enn eg har sett deg tidlegare rundt om på forumet. Eg skal slutte å mase på deg no. Ha ein fortsatt fin kveld! Takk for en trivelig kveld.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #196 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Får du tatt denne? Hadde isåfall betydd mye for meg. Vil forholdet til bestekompisen min bli fikset slik at ting blir som før igjen? 8/Sverd. Unnskyld, han der må du holde deg unna. For han er låst fast der han tenker. Klem. Endret 25. januar 2014 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #197 Skrevet 25. januar 2014 Åh, så moro tråd, altid spennende å følge med når du har sånne tarot kvelder. Det jeg lurer på: Kommer jeg og han jeg er forelsket i til å bli kjærester med hverandre? Rettferdighet. Nu tenker du "like for like", sånn kan man ikke tenke fordi da setter man sterke føringe for forelskelsen. Så er det likevekt i forelskelsen, og det våger jeg å si at det er. Husk på følelsene bare...
Julebrus Skrevet 25. januar 2014 #198 Skrevet 25. januar 2014 8/Sverd. Unnskyld, han der må du holde deg unna. For han er låst fast der han tenker. Klem. Takk for svar Men låst fast der han tenker, hva betyr det? Høres ikke så ille ut slik at jeg bør holde meg unna for min del. Hva mener du med dette?
Gjest Tinkerbell Skrevet 25. januar 2014 #200 Skrevet 25. januar 2014 Rettferdighet. Nu tenker du "like for like", sånn kan man ikke tenke fordi da setter man sterke føringe for forelskelsen. Så er det likevekt i forelskelsen, og det våger jeg å si at det er. Husk på følelsene bare... Tusen takk for at du tok deg tid. Men jeg forsto ikke helt svaret, er det positivt eller negativt i forhold til meg og han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå